Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä on perushyvän nelikymppisen miehen mahdollisuudet löytää kumppani (nainen) pääkaupunkiseudulla?

Vierailija
01.07.2022 |

Liikunnallinen, normaalipainoinen, ei alkoholia eikä tupakkaa, vakityö, talous kunnossa, yliopistotutkinto jne, eli perusasiat kohdallaan, mutta ei ole sitä tyyppiä, että menisi baareihin tai vastaaviin, eikä myöskään hallitse tindereitä yms.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 43-vuotias sinkkunainen. Elämä kunnossa ja kroppa kunnossa. Oon ollut sinkkuna yli 5 vuotta, enkä enää edes haaveile elämänkumppanista. Miehet tuntuvat etsivän todella nuoria naisia iästä riippumatta. Ymmärrän sen kyllä, eikä se väärin ole... Eniten tässä vaiheessa vaan kaipaan läheisyyttä, hellyyttä ja seksiä, mutta enää en halua särkeä sydäntäni miesten vuoksi, jotka eivät kuitenkaan halua parisuhdetta. Välillä suru ja yksinäisyys valtaa mielen, mutta onneksi on kuitenkin ystäviä, mielekäs työ, harrastuksia ja muita tavoitteita, jotka pitävät kiireisenä.

Jos oma makusi on sellainen että tykästyt vain miehiin jotka tykkää nuoremmista, niin se on hankala yhtälö. Itse olen 46v ja olen huomannut, että moni nainen tykkää, mutta aika harva sitä tulee sanomaan. Niinpä joutuu turhan usein tilanteisiin jossa menee esittelemään itsensä ja saa vastaukseksi:"Joo, kyllä mä tiedän kuka sä oot." Jos alkaa kainosti kyselemään että mistä tiedät, niin moni osaa sanoa tarkan ajan ja paikan, mistä lähtien on katsonut "sillä silmällä". Huomattavasti helpompaa olisi jos heti tulisivat juttelemaan. Itse kun en ole edes heitä huomannut.

Vierailija
42/47 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vain 1 % prosentti yli 40 v miehistä tulee isäksi

Vain se on tärkeää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin luonteesta. Jos on luonnevikainen, niin se perushyvyys ei paljon auta.

Vierailija
44/47 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä edes yrittäisi. Tyydy kohtaloosi.

Vierailija
45/47 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 43-vuotias sinkkunainen. Elämä kunnossa ja kroppa kunnossa. Oon ollut sinkkuna yli 5 vuotta, enkä enää edes haaveile elämänkumppanista. Miehet tuntuvat etsivän todella nuoria naisia iästä riippumatta. Ymmärrän sen kyllä, eikä se väärin ole... Eniten tässä vaiheessa vaan kaipaan läheisyyttä, hellyyttä ja seksiä, mutta enää en halua särkeä sydäntäni miesten vuoksi, jotka eivät kuitenkaan halua parisuhdetta. Välillä suru ja yksinäisyys valtaa mielen, mutta onneksi on kuitenkin ystäviä, mielekäs työ, harrastuksia ja muita tavoitteita, jotka pitävät kiireisenä.

Itse 40 ja löytyi 4 vuotta nuorempi mies. Oltu vuosi yhdessä.

Ehkä tää on joku ihmistyyppikysymys.

Vierailija
46/47 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavat mahdollisuudet, jos vähän panostat ja etsit livenä. Ei toki pikana saa, vaan voi viedä aikaa. Mene johonkin naisvaltaiseen harrastukseen. Niitähän pk-seudulla riittää. Toinen vaihtoehto on harrastus, jossa on paljon retkiä yms, kuten partio. Kaikki vapaaehtoistyö melkein tulee kyseeseen myös.

Ja samalla sinusta tulee huomattavasti mielenkiintoisempi ihminen, kun elämäsi on mielekkäämpää. Naispuoliset kaverit on muuten yksi parhaita magneetteja saada kumppani, koska he on jo tsekanneet, että olet täyspäinen. Sinusta kerrotaan eteenpäin jne.

Vierailija
47/47 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ulkonäkö ja luonne ovat kohdallaan, niin hyvät mahdollisuudet. Vaatii vain sen, että olet valmis ottamaan sen ensimmäisen askeleen ja tekemään aloitteen eli pyytämään esim. treffeille. Suurin osa ikäluokkais naisista ja vanhemmista naisista odottaa, että mies tekee kohteliaan aloitteen. Jos et ole siihen sekä mahdollisiin pakkeihin valmis, jäät todennäköisesti yksin ellet satu kohtaamaan aktiivista naista, joka tekee itse aloitteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän