Miten näillä helteillä jotkut pystyvät pitämään pitkiä housuja?
Katselin kauhuissani tällä, kun eräskin lapsi tai teini (poika siis) kulki kaupungilla mustissa, pitkissä farkuissa. 30 astetta siis lämmintä ja aurinko porotti täydeltä taivaalta. Kävi vähän jo sääliksi, että mahtaa olla kuuma. Kontrastina vielä muu perhe (joiden kanssa siis oli) oli hyvin kesäisissä vaatteissa, isällä hihaton paita ja shortsit ja äidillä joku lyhyt hellemekko tms. Eikö kaikki omista shortseja tai muita kesävaatteita ollenkaan, luulisi että tummat farkut olisivat mahdollisimman hiostava ja epämukava vaate näillä keleillä?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikilla ole välttämättä kuuma.
Näin on. Jotain rajaa noihin toisten arvosteluihin.
Esm itse olen palellut vikat 2 vkoa kuumeessa, tänään ensimmäinen terveempi pv.
housut imevät hien itseensä ja auringonpaiste haihduttaa sen: tulee viileä. Menen joskus ulos märässä pitkähihaisessa paidassa ihan sen vuoksi, että saisin tehokkaasti viilennettyä itseäni. Jos olen ulkona pitkään, mukana on joko tarpeeksi vettä, jotta voin kastella vaatteeni uudelleen tai sitten matkareitti menee jonkun pienen lammen kautta.
toista kesää käytän pellavahousuja ja ovat kyllä suosikkini kaikista pitkistä housuista. Shortsienkin käyttäminen tuntuu epämukavammalta.
Kummallista, että naisille tulee kauhea tarvi riisua itsensä paljaiksi heti kun lämmöt kohoaa yli 20 astetta. Nytkin näin kaupungilla monia ihmisiä, myös pariskuntia, joissa miehellä pitkät housut ja lyhythihainen paita - naisella minisortsit tai -hame ja niukka, tiukka toppi. Ei tuossa kuumuuden välttelystä ole kyse vaan ekshibitionismista.
Yhdelläkin naisella oli nilkkabuutsit jaloissa, muuten olematon kesämekko. Pöh?.
Minulla oli kevyet kesäfarkut, sandaalit ja hihaton,m väljä paitapusero, oli ihan okei.
Vierailija kirjoitti:
Kummallista, että naisille tulee kauhea tarvi riisua itsensä paljaiksi heti kun lämmöt kohoaa yli 20 astetta. Nytkin näin kaupungilla monia ihmisiä, myös pariskuntia, joissa miehellä pitkät housut ja lyhythihainen paita - naisella minisortsit tai -hame ja niukka, tiukka toppi. Ei tuossa kuumuuden välttelystä ole kyse vaan ekshibitionismista.
Yhdelläkin naisella oli nilkkabuutsit jaloissa, muuten olematon kesämekko. Pöh?.Minulla oli kevyet kesäfarkut, sandaalit ja hihaton,m väljä paitapusero, oli ihan okei.
Juu, tuollaisia aloittajan kuvaamia ihmisryhmiä ja perheitä on tullut monia vastaan, jossa esimerkiksi juuri pojalla on pitkät housut ja äidillä/siskoilla lyhyet shortsit tai kesämekot. Toki myös toisinpäinkin joskus mutta enimmäkseen noin että naisväki on keskimäärin vähemmissä pukeissa.
On muuten heti taas katukuvassa pitkien lahkeiden määrä noussut kun muutama päivä ollut taukoa helteestä.
Pääasia lienee että on housut jalassa kun liikkuu julkisella paikalla.
Aamuisin olen liikkeellä niin aikaisin, että farkuissa ei ole kuuma. Töissä on ilmastointi. Vain kotimatkalla voi joskus olla liian lämmin, mutta eipä tule ulkona oltua niin kauan, että tulisi epämukava olo. Junissa ja useimmissa busseissa on onneksi ilmastointi.
Oon niin läski että on pakko pitää niitä. Farkuissa en oo niin ruma. Enkä halua ruskettua.
Vierailija kirjoitti:
Pääasia lienee että on housut jalassa kun liikkuu julkisella paikalla.
T: Sanna M.
Juurihan täällä kerrottiin että vain raiscaamista vaille oleva hååra kulkee kesävaatteissa kesällä, KUNNON IHMINEN pukeutuu peittäviin vaatteisiin.