Miten näillä helteillä jotkut pystyvät pitämään pitkiä housuja?
Katselin kauhuissani tällä, kun eräskin lapsi tai teini (poika siis) kulki kaupungilla mustissa, pitkissä farkuissa. 30 astetta siis lämmintä ja aurinko porotti täydeltä taivaalta. Kävi vähän jo sääliksi, että mahtaa olla kuuma. Kontrastina vielä muu perhe (joiden kanssa siis oli) oli hyvin kesäisissä vaatteissa, isällä hihaton paita ja shortsit ja äidillä joku lyhyt hellemekko tms. Eikö kaikki omista shortseja tai muita kesävaatteita ollenkaan, luulisi että tummat farkut olisivat mahdollisimman hiostava ja epämukava vaate näillä keleillä?
Kommentit (71)
Kauhistelen itsekin kun näen näillä keleillä ihmisiä farkuissa ja takeissa. Mutta me kaikki koetaan lämpötilat omalla tavallamme. Itse hikoilen jo 23 asteessa vaikka päällä olisi vain lyhyt ja väljä kesämekko. 30 astetta on jo tuskaa.
Premium-geeneillä ei ole kuuma, joten pidän housuja.
Kaikki ei oo hikoilevia kuumakalleja
Totta. Vieläkin ihmettelen laitanko shortsit vai pitkät housut jalkaan. Pirullisen kuuma
mies54v
Pakko, kun muuten tulette kiusaamaan, että lihavat jalat.
Farkut toki kuulostavat hiostaville, mutta luulisi pitkien pellavahousujen olevan viileämmät. Materiaali ratkaisee.
mä pidän aina, kesät talvet tee-paitaa ja college-housuja
mustia siis
asiahan ei kuulu kellekään
Kyllä,rakennustyömaalla on pakko pitä pitkiä housuja, muuten olisi jalat ruvella kokonaan.
No jaa, itselläni on pakko olla pitkälahkeiset työvaatteet, vahvaa kangastakin vielä. Ei mulla ainakaan sääret mitenkään erityisesti hikoa, kyllä se on yläkroppa. Ja näillä lämmöillä on hiki ilman vaatteitakin, joten. 🤷🏻
Aina pidän pitkiä housuja. Ihmetelköön joku, jos haluaa.
Pakko pitää pitkiä housuja, kun on suonikohjuja ja paksut pohkeet. Mutta pukeutui niin tai näin, aina joku kauhistelee...
Helposti! Mulla on aurinkoihottumaa, pakko suojata. Pidän hengittävästä kankaasta valmistettuja löysiä housuja (ja paitoja, käytän myös pitkähihaisia paitoja). Ne myös suojaavat paahteelta.
Helposti. Käy vierailemassa Lähi-Idässä. Kukaan siellä ei seikkaile kaupungilla speedoissa tai bikineissä. Pitkät vaatteet suojaavat auringolta ja oikea materiaali myös hengittää hyvin.
Auringon takia juurikin puen lapselleni ja itselleni pitkähihaisia/lahkeisia vaatteita. Tosin emme ulkoile ellei ole pakko silloin kun paahtaa.
Se, että mulla on pitkät housut jalassa, on jo puolet vähemmän kuin mitä töissä, kun on housujen päällä vielä haalarikin.
Täällä on joka paikassa myös ihan v**usti hyttysiä. Pitkät puntit ja hihat suojaa niiltä.
Pystyn piilottamaan pommin kalsareihin
Ehkä tämä nuori mies ei yksinkertaisesti pidä shortseista tai palaa auringossa herkästi? Oliko pitkähihainen paitakin?
Mulla on kevyet pellavapuuvillahousut. Ei voi pitää shortseja koska jalat ihan verillä ötököiden pistoista.
Ei kaikilla ole välttämättä kuuma.