Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisiko Hetero-Pride -tapahtuman kaltaiselle kansanjuhlalle tilasta ja olisiko siinä mitään järkeä?

Vierailija
01.07.2022 |

Miehet ja naiset voisivat tanssia kaduilla ja kulkueissa ja iloita siitä, että rakastavat toisiaan ja tuottavat lisää suomalaisia tähän maahan. Suvaiten toki kaikki muutkin.

Kommentit (143)

Vierailija
41/143 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteropride on ollut vuoden ympäri kautta aikojen.

Vierailija
42/143 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako hetero-prideen osallistua esimerkiksi ristiinpukeutujat? Jos identifioi itsensä siis heteroksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/143 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran Pride-henkeen kuuluu se, että jokainen saa olla sellainen kuin on ja näyttää siltä miltä näyttää, niin millä logiikalla on asiallista naureskella hetero priden osallistujien ulkonäölle?

Itse en lähde henkilöiden ulkonäköä arvostelemaan, lähinnä on huvittavaa että Hetero Pridessä marssivat poikaporukassa keski-ikäiset ukot. Tietty eihän se heterous parisuhdestatusta katso.

En olisi moista marssia vastaankaan joten ei kun tapahtumaa pystyyn.

Vierailija
44/143 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tavallinen kansa halua mitään pervojuhlia. Sen pitäisi olla vaikka jotkut iskelmäfestivaalit kulkueineen tms. Portion boysin ilmaiskeikka + kulkue esim.

Kerrotko meille tietämättömille, mitä pervoa Pride-tapahtumassa mahtaa olla?

https://www.google.com/search?q=helsinki%20pride%20perverssit&tbm=isch&…

Google kuvahaku, klikkaa omalla vastuulla

Noissa kuvissa kekkaloivat heteroqueerit, heterotransit ja muut sukupuoleltaan moninaiset.

Vierailija
45/143 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voittavan näköinen tiimi

https://m.facebook.com/Hairikot/photos/hetero-pride-2013-nev%C3%B6r-f%C…

He näyttävät kyllä olevan tuen tarpeessa. Homot heteroiden puolesta -blokki valmiina!!!

Vierailija
46/143 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran Pride-henkeen kuuluu se, että jokainen saa olla sellainen kuin on ja näyttää siltä miltä näyttää, niin millä logiikalla on asiallista naureskella hetero priden osallistujien ulkonäölle?

Itse en lähde henkilöiden ulkonäköä arvostelemaan, lähinnä on huvittavaa että Hetero Pridessä marssivat poikaporukassa keski-ikäiset ukot. Tietty eihän se heterous parisuhdestatusta katso.

No ei kai sinne naiset uskalla tulla, kun tuollaiset vetää kaiken maailman perverssejä miessukupuolen edustajia mukaansa.

Vierailija
47/143 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyön heti kirjoitti:

nyt meni yli kun oodissa opetettiin sadussa miten paavosta tuli paula.

"Gaylien 2000 luki lapsille kahta satukirjaa: Todd Parrin teosta Ei haittaa, jos on erilainen (2005) sekä Jessica Loven satua Julius on merenneito (2020)."

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000008920807.html

Kumpikin turautus löytyy kirjasuosituksista transiutettaville lapsille:

12 Great Picture Books with Trans and Gender Non-Conforming Characters:

"Julián is a Mermaid by Jessica Love"

"Be Who You Are by Todd Parr

In a brand-new companion to the beloved classic It's Okay to Be Different, author Todd Parr encourages kids to be proud of who they are inside."

https://www.nypl.org/blog/2019/06/27/childrens-picture-books-trans-gend…

Vierailija
48/143 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi White Pride kulkue? Itse ainakin osallistuisin. WPWW

Vierailija
49/143 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Genitaalien ja fetissien esittely julkisesti on aina paikallaan. Aivan samoin kun itse peen heittäminen aikanaan Jumalan teatterissa saavutti suuren suosion ja hyväksynnän.

Lampaannussijoille myös oma karnevaali.

Vierailija
50/143 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse toivon vastaavanlaista Työttömät pride-tapahtumaa. Olen myös todennäköisesti aseksuaali,mutta en tähän liittyen koen tarvetta millekään tapahtumalle. Sen sijaan suomalaisten Suomessa elävien työttömien kurjuutta ja syrjintää pitäisi tuoda paremmin esille. Työttömät ne oikeasti kaikkein huonoimmassa asemassa oleva ja syrjityin vähemmistöryhmä Suomessa on. Sellainen perustuslainkin vastainen kohtelu ja syrjintä, jota työtön joutuu kokemaan ei onnistuisi minkään muun vähemmistöryhmän kohdalla. Lisäksi tämä on täysin hyväksyttyä.

Jos tästä viestistä nyt jäi epäselväksi niin olen itse siis työtön ja koen tämän määrittelevän kaikkein eniten identiteettiäni. Nimenomaan työttömänä olen juurikin kokenut paljon syrjintää ja huonoa kohtelua ja siinä ei ole nähty mitään väärää.

Vierailija
51/143 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako hetero-prideen osallistua esimerkiksi ristiinpukeutujat? Jos identifioi itsensä siis heteroksi.

Joo, kuulkaa pysykää vaan niissä omissa porukoissanne ja jättäkää meidät heterot rauhaan!

Vierailija
52/143 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse toivon vastaavanlaista Työttömät pride-tapahtumaa. Olen myös todennäköisesti aseksuaali,mutta en tähän liittyen koen tarvetta millekään tapahtumalle. Sen sijaan suomalaisten Suomessa elävien työttömien kurjuutta ja syrjintää pitäisi tuoda paremmin esille. Työttömät ne oikeasti kaikkein huonoimmassa asemassa oleva ja syrjityin vähemmistöryhmä Suomessa on. Sellainen perustuslainkin vastainen kohtelu ja syrjintä, jota työtön joutuu kokemaan ei onnistuisi minkään muun vähemmistöryhmän kohdalla. Lisäksi tämä on täysin hyväksyttyä.

Jos tästä viestistä nyt jäi epäselväksi niin olen itse siis työtön ja koen tämän määrittelevän kaikkein eniten identiteettiäni. Nimenomaan työttömänä olen juurikin kokenut paljon syrjintää ja huonoa kohtelua ja siinä ei ole nähty mitään väärää.

Sinä nyt mitään syrjintää ole nähnyt. Kokeilepa elää kristittynä, niin saat jotain käsitystä syrjinnästä ja halvennuksannasta!

Vierailija
53/143 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, kuulkaa pysykää vaan niissä omissa porukoissanne ja jättäkää meidät heterot rauhaan!

Suurin osa transnaisista on heteroita. Suurin osa transnaisista pitää peniksensä ja on kiinnostunut naisista seksuaalisesti. Transnaista ei erota heteromiehestä kuin mieltymys mekkoiluun.

Vierailija
54/143 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa marinaa aina. Miksi ette järjestä?

Vierailija
55/143 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa transnaisista on heteroita. Suurin osa transnaisista pitää peniksensä ja on kiinnostunut naisista seksuaalisesti. Transnaista ei erota heteromiehestä kuin mieltymys mekkoiluun.

*ttuun sellaiset Heteropridestä!!

Vierailija
56/143 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohdit lesbonaisten pakottamisen heteroseksiin ja naisten vessoihin tunkeutumisen tampooneja syömään ja mitä näitä nyt vielä olikaan?

Vierailija
57/143 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan se poikaporukassa marssiminenkaan kerro parisuhdestatusta? Vai keski-ikäisyydestäkö sen päättelit? Oletko ennakkoluuloinen mahdollisesti? :D

Vierailija
58/143 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*ttuun sellaiset Heteropridestä!!

Väärällä tavalla hetero?

Vierailija
59/143 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taattua heteropridea. Täällä keskustellaan näköjään enemmän transporukasta kuin heteroista. No, mitä sitä muutakaan heteroilta odottaisi.

Vierailija
60/143 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ei tarvitse järjestää juhlaa ihmisille, joilla on kaikkialla maailmassa oikeus rakastaa ja olla itsejänsä. Homoilla ei ole sitä oikeutta joten suodaan Pride heille.