Mitä, jos heräisit ja kaikki muut olisivat kuolleet tai kadonneet? Mitä tekisit sen jälkeen kun olisit juossut kiljuen ympyrää muutaman tunnin?
Itse polttaisin tupakan, keittäisin kahvia jos sähköt olisi ja koettaisin etsiä infoa jostain.
Kommentit (34)
Aloittaisin silmittömän tuhoamisen
Ryöstäisin Alkon ja joisin alasti viiniä keskellä toria huutaen sekopäisenä "NO NIIN, ANTAA TULLA SITTEN!"
Tulisin tänne kysymään mitä on tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
soittaisin 112
Eikä kukaan vastaisi.
Vierailija kirjoitti:
Tulisin tänne kysymään mitä on tapahtunut.
Minäkin tulisin tänne. Olisi mahtavaa trollata yksinään ilman minkäänlaista sensuuria :D
Ai niin. Pitäisi myös varmistaa ettei kyseessä ole mikään tarttuva tauti (tyyliin p-rutto), en silti usko sellaiseen vaihtoehtoon. Joku olisi elossa kuitenkin.
Osastohoidossa suljetulla jo valmiiksi, joten kyllä tulisi vaikeeta. Pitäis yrittää päästä pois tai hommata jotain lääkkeitä, en mä tiedä mitä tekisin.
M43
Siinä kestäisi aika kauan ennen kuin selviäisi että kaikki muut ovat kuolleet tai kadonneet, joten ei kukaan ensimmäiseksi juoksisi ympäriinsä huutaen.
Mutta kuukausien päästä kun asia varmistuisi, useimmat varmaan heittäisivät lusikan nurkkaan vapaaehtoisesti.
yrittäisin saada jälkikasvua eläintarhan simpanssin kanssa
Vierailija kirjoitti:
Osastohoidossa suljetulla jo valmiiksi, joten kyllä tulisi vaikeeta. Pitäis yrittää päästä pois tai hommata jotain lääkkeitä, en mä tiedä mitä tekisin.
M43
Rikot oven niin pääset helposti pois. Eikä kukaan estä, kun hoitajat ja vartijat ovat poissa.
Muuttaisin asumaan alueelle missä on tukkuja ja monta ruokakauppaa, josta saa säilyvää einestä ja jos säilykkeet loppuvat kesken voi muuttaa toiseen paikkaan. Alkaisin kasvattaa omaa ruokaa, perunoita, tomaatteja, herneitä ym. Asua voisi jossain maalämpö tai puulämmitteisessä mökissä, minkä lämmittämiseen ei tarvitse sähköä ja mistä löytyy oma kaivo ja ulkovessa, tietysti aurinkokennot olisi hyvä lisä. Kasvihuone olisi hyvä olla myös.
Jos olisi maanviljelijä jo ennen, silloin voisi olla vähän helpompaa.
Ottaisin pari lemmikkikissaa, ehkä koiraakin, ne voivat metsästää omat ruokansa, talveksi voisi muuttaa lämpimälle seudulle, jotta eläimet pärjäävät sen ajan.
Kirjastosta ja kaupoista voi hakea luettavaa.
Aloituksen mukaan ei ketään muita ole hengissä, joten ei tarvitse miettiä aseen kantoa ihmisten takia, mutta ehkä eläinten, jos jokin vaarallinen eläin tulisi vastaan ja hyökkäisi. Metsästää voisi ja kalastaa kyllä.
Ikkuna sisään lähikirjastosta ja survival-oppaita matkaan :)
Pian olen valmis!