Kannattaako ottaa leukaimplantti?
Mulla on käynyt vähän huono flaksi naisten kanssa. Sanovat että olen hauska ja kiva ja ihan aviomiesainesta. Jollekin muulle. Nyt oon ruvennut katsomaan, että mulla ei oo kyllä sellasta laatikkoleukaa. Juttelin viikolla yhden pöastiikkakirurgin kanssa, joka sano että sellainen voidaan kyllä rakentaa jollain BSSO-leikkauksella ja siihen päälle implantti. Kustantaa kymppitonnin eikä oo ihan riskitön. En vielä varannut aikaa mutta en kyllä haluu olla mikään beeta-uros, joka pääsee valitsemaan vain keräilyeristä. Kertokaa arvon palstalaiset, onko tää just se juttu joka kannattaa hoitaa kotiin?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Luonnollisista me kaikki halutaan olla, joo. Ei meikkiä, tekoripsiä, push-up liivejä tai peppua kohottavia legginsejä, silikonista nyt puhumattakaan.
Niin. Suurin osa naisista pitää meikkiä lukuunottamatta noita kaikkia naurettavana pelleilynä. Ja meikkikin on vähän sellainen turha yhteiskunnan asettama normi.
Ei kannata. Aidon rakkauden löydät siitä, joka hyväksyy leukasi sellaisena kuin se on. Kannattaa myös muistaa, että implanttileuka ei periydy lapsille. Sinun kannattaisi valita isoleukainen nainen, jolloin saisit sukulinjan korjattua. Pojista tulee äidinlaisia ja tytöistä isän.
Eiköhän Porvoostakin thaihieromo löydy. Kela ei kustanna lentolippuja.