Heteromies, kuinka paljon vietät aikaa miettien homojen välistä seksiä?
Pyöriikö sinullakin koko ajan mielessä isot sykkivät kalut jotka roiskii spermaa ympäriinsä, mietitkö kuinka anukset venyy kun lihaksikas tukkimies työntyy hitaasti sisään? Miten näistä ajatuksista pääsisi eroon, auttaako palstalla trollaaminen?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heterona ajattelen usein kyllä kauniita Ladyboyta todella usein. Peittoavat +40kg ylipainoiset suomimammat kyllä mennen tullen!
Olet homo 🖕Mitä homoa siinä muka on katsella kauniita naisia? Ja tunge se keskisormi hanuriis!!
Yksinkertaisesti, 'in my life: ALL my lifetime'.
ZERO!
(Volume of intrest for me: then, Now and FUTURE).
Helppoa, 'ajatella VAIN! itseäni Kiinnostavia asioita'.
Vierailija kirjoitti:
ZERO!
Eikö koskaan ole käynyt mielessä, mitä ne Palle ja Gunnar puuhaa yhdessä kun valot sammuvat? Mitä ajattelet siitä kun Palle ottaa hellästi Gunnarin takaa päin, kun Pallen siittin työntyy Gunnarin sisään samalla Palle hyväilee Gunnarin nännejä ja suutelee kaulaa. Etkö koskaan ajattele mitään vastaavaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ZERO!
Eikö koskaan ole käynyt mielessä, mitä ne Palle ja Gunnar puuhaa yhdessä kun valot sammuvat? Mitä ajattelet siitä kun Palle ottaa hellästi Gunnarin takaa päin, kun Pallen siittin työntyy Gunnarin sisään samalla Palle hyväilee Gunnarin nännejä ja suutelee kaulaa. Etkö koskaan ajattele mitään vastaavaa?
Voin luvata että en mieti hetkeäkään punaisena sykkiviä anusaukkoja tai spermaa purkautumassa mustasta kiven kovasta kullista! Mikä teitä oikein vaivaa?
Kyllä sitä ajoittain tulee ajateltua ja ne ajatukset usein kiihottaa myös. Mutta tosin olen itseni määritelly biseksuaaliksi.
Vierailija kirjoitti:
Heterona ajattelen usein kyllä kauniita Ladyboyta todella usein. Peittoavat +40kg ylipainoiset suomimammat kyllä mennen tullen!
Olet tyypillistäkin tyypillisempi gamp eli kuulut seksuaalivähemmistöön.
En sekuntiakaan, oksettaa koko ajatus.
Hoikka ja kiinteä nuori poika piukkoine peppuineen peittoaa kyllä ulkonäkömielessä useamman matamin. Mielelläni ottaisin ja antaisin. Sehän ei tarkoita että olisi homo tai bi vaan ainoastaan kokeilunhalua.
M43
Kyllä on kiva ajatella kovaa ja sopivankokoista elintä, voisin sen ottaa Suihin ja vähän imeskellä.
Muiden seksi ei niinkään kiinnosta, sperman ruiskiminen kestää vin hetken, se ei erityisemmin ole se juttu.
Tuleehan sitä joskus omaa kivaa pitäessä fantasioitua niinpäin että on itse nainen, mutta ei kahden muun miehen välistä tule mietittyä enkä myöskään mitään oikeaa mieshenkilöä voisi kuvitella parittelukaveriksi.
Rehellisesti sanottuna en mieti yhtään. Naisia kyllä mietin joka tunti.
Vierailija kirjoitti:
Vietän aikaa 0 sekunttia
Minä olen 50:n ikävuoteni aikana miettinyt homojen penetraatiota sinua huomattavasti enemmän, luultavasti joitain minuutteja.
Tiedän että joissain heteropiirrissä asiaa pohditaan jatkuvasti, mm. KD:n puoluetoimistossa.
Olen miettinyt: voiko homomies nussia naista anaaliin? Saako erektion?