Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rajaton ja kontrolloiva vanhus ei kunnioita muita

Äippä
01.07.2022 |

Jatkuvaa viestien pommitusta vaikka on kohteliaasti aiemmin yritetty sanoa asiasta. Tai yritetty vastata päivien päästä. Hän kontrolloi aikuisia lapsiaan ja on tehnyt sitä lapsien lapsuudesta asti. Ei enää jaksaisi.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa esto

Kenelle?

Vierailija
22/33 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhus tuosta tuskin enää miksikään muuttuu, jos on ollut tuollainen jo lapsuudessanne. Muiden on ratkaistava oma suhtautumisensa ja huolehdittava omista rajoistaan. On osattava itse lopettaa kiukutteleminen siitä, että henkilö on sellainen kuin on.

Mitäpä sitä suotta ees lukemaan. Vanhus viestii oon täällä päivystyksessä ja kohta osastolle. Tai vastaamaan jos vieraasta puhelimesta tulee soitto, sairaala tai poliisi ilmoittaisi kuolemasta.

Niin moni vanhus ei saa jälkipolviltaan mitään tukea tai apua. Kunnei kiinnosta se ikäloppu kämpyrä.

Perintö kyllä kiinnostaa, ja siitä tapellaan jo vanhuksen eläessä.

---------

Kiinnostiko SINUA isäsi ja äitisi perintö? Et soisi samaa omille lapsillesi? Oletko narsisti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vanhus siitä enää muuksi muutu. Joten sinun on muutettava asennetta tai toimintatapaasi. Ei aina tarvi vastata.

Vierailija
24/33 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se vanhus siitä enää muuksi muutu. Joten sinun on muutettava asennetta tai toimintatapaasi. Ei aina tarvi vastata.

--

No sano se sille häiritsijä-vanhukselle

Vierailija
25/33 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

--

No sano se sille häiritsijä-vanhukselle

No kun et vastaa viesteihin etkä puhelimeen etkä avaa ovea.

Siinäpähän saa. Kun on typerän lapsen kasvattanut.

Vierailija
26/33 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ap:n perhe ollut tällainen: autoritäärinen, jollain tavalla väkivaltainen isä, jota lapset ovat pelänneet. Äiti alistuva joka ei uskalla puolustaa edes lapsiaan. Ja lapset ylikilteiksi peloteltuja ja kasvatettuja. Jotka eivät edes aikuisina uskalla puhua suoraan kontrolloivalle vanhukselle.

Vierailija
27/33 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä47 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhus tuosta tuskin enää miksikään muuttuu, jos on ollut tuollainen jo lapsuudessanne. Muiden on ratkaistava oma suhtautumisensa ja huolehdittava omista rajoistaan. On osattava itse lopettaa kiukutteleminen siitä, että henkilö on sellainen kuin on.

Mitäpä sitä suotta ees lukemaan. Vanhus viestii oon täällä päivystyksessä ja kohta osastolle. Tai vastaamaan jos vieraasta puhelimesta tulee soitto, sairaala tai poliisi ilmoittaisi kuolemasta.

Niin moni vanhus ei saa jälkipolviltaan mitään tukea tai apua. Kunnei kiinnosta se ikäloppu kämpyrä.

Perintö kyllä kiinnostaa, ja siitä tapellaan jo vanhuksen eläessä.

---------

Kiinnostiko SINUA isäsi ja äitisi perintö? Et soisi samaa omille lapsillesi? Oletko narsisti?

Ihsn pokkana sanot että toivot vanhempiesi kuolemaa jotta saisit perinnön? Olen eri muttei ikinä tullut perintä mieleen vanhempieni eläessä. Kumpikin eli 85- vuotiaaksi. ( Äkkikuolema kummallakin, nyt nuo yhdet huutaisi että piikkihän se vanhukset tappoi.)

Vierailija
28/33 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhuksen lapset ovat viidenkympin paikkeilla tai yli. Kyllä silloin pitää olla itse hankittua olemista niin ettei ole vanhudten asunnon varassa.

Vierailija
29/33 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhuksen lapset ovat viidenkympin paikkeilla tai yli. Kyllä silloin pitää olla itse hankittua olemista niin ettei ole vanhudten asunnon varassa.

----

Narsistit ovat kyllä itse halunneet omilta vanhemmiltaan perinnön :D

Kyse on oikeudenmukaisuudesta.

Vierailija
30/33 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimitse tapahtuva kiusa on helppo estää.

Vierailija
31/33 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini sai hyvän perinnön säästäväisiltä sota-ajan eläneiltä vanhemmiltaan. Meille vähävaraisille lapsilleen ei jättänyt kuin murto-osan mitä itse sai. Tuhlasi viinaan ja etelänmatkoihin. Että sellainen narsisti-äiti meillä 😥

Vierailija
32/33 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee huoli ilmoitus. Voit netti tehdä nimettömänä.Sosiali viraston vanhuspuolen tädit käy hänen kotona .Tarkistamassa tilanteen ,jos alkaisi saada kotihoitoa ja kerran vikossa päästä virike koko päiväksi kerhon.Haettan kotoa ja palutetan kotiin. Vanhus sen lystin maksaa et sinä.Samalla pääsisi terveyskeskus muisti testiin.Ja kenties lääkitys?Arvioitaisiin koti hoito tarve hän sen maksaa ja lasketaan kokonaisverotuksen prutto tuloista hinta.Perintöä älä kyttää anna hänelle mahdolisuus laadukkaasen vanhuteen ,kaikki ostopalveluna ym.Soisaliviraaston ja terveyskeskus lääkärin kautta on mahdollisuudesta osto palveluna päästä Hely kodit.Itsenäinen asuminen vaikka: EI viellä muistisairas. Mutta on ohjelmaa ymm. Ei kerkiä yksinäisyttä teitä riivata.

Vierailija
33/33 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ollut ilkeä ja julma kotityranni, on sitä myös vanhuksena. Toki säälittävää osaavat näytellä silloin kun se on heidän etunsa mukaista. Manipuloivat aikuisia lapsiaan kun remmiä eivät voi enää antaa.