Mikä olisi puolisolla hyvä ammatti?
Poikkis hakusessa. En haluais mitään tyhjätaskua mutta en etsi elättäjääkään. Mites teillä kokemukset, minkä ammatin edustaja olis hyvä valinta?
Kommentit (47)
Semmoinen, jonka esittelet ylpeänä vanhemmillesi tai likkakavereillesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikunnanohjaaja voisi olla hyvä. Tennisvalmentaja tai joogaopettaja. Ainoa huono puoli olisi, että mies olisi paljon kauniiden ihmisten kanssa tekemisissä, niin voi tulla kiusaus pettää.
Kertoisitko mistä olet saanut mielleyhtymän kauneuteen? Kaupan kassakin voi olla tekemisissä kauniiden ihmisten kanssa, tai kalusteasentaja.
Urheilulliset ihmiset ovat yleensä kauniita ja hyväkroppaisia. Voin kuvitella, miten jossain joogasalilla naiset kuolaavat edes tavallisen näköistä miesohjaajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikunnanohjaaja voisi olla hyvä. Tennisvalmentaja tai joogaopettaja. Ainoa huono puoli olisi, että mies olisi paljon kauniiden ihmisten kanssa tekemisissä, niin voi tulla kiusaus pettää.
Kertoisitko mistä olet saanut mielleyhtymän kauneuteen? Kaupan kassakin voi olla tekemisissä kauniiden ihmisten kanssa, tai kalusteasentaja.
Tuo on kyllä totta. Esim. sähkömiehet ja remppamiehet ovat oikein vilkkusilmiä. Muutaman kerran olen remonttia teettänyt ja melkein tulevat iholle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urheilulliset ihmiset ovat yleensä kauniita ja hyväkroppaisia. Voin kuvitella, miten jossain joogasalilla naiset kuolaavat edes tavallisen näköistä miesohjaajaa.
Minulle kauneus on muutakin kuin urheilullisuutta. Toki urheilullisuus parantaa myös ulkonäköä, mutta mikään määrä urheilua ei muuta ihmisen rakenteellisia piirteitä. Esim itselläni on synnynnäistä epämuodostumaa kasvoissa ja olen vastenmielinen vaikka urheilisin kuinka paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites tää liittyi aloitukseen? Paitsi jos yrität sanoa, että haluaisit olla malli.
Minulle kauneus on muutakin kuin urheilullisuutta. Toki urheilullisuus parantaa myös ulkonäköä, mutta mikään määrä urheilua ei muuta ihmisen rakenteellisia piirteitä. Esim itselläni on synnynnäistä epämuodostumaa kasvoissa ja olen vastenmielinen vaikka urheilisin kuinka paljon.
Psykoanalyytikko. Pääsis sun pääsi sisään.