Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarjolle 3-vuotissynttäreille?

Vierailija
18.10.2006 |

Vieraat lähinnä aikuisia, mutta tarjoilut kuitenkin pitäisi olla lapset huomioivaa. Lapsen synttärit kuitenkin kyseessä. Tyttö ei oikein vielä itse osaa esittää toiveita vaan hyväksyy kaikki ehdotukset...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tulee aina pitkänmatkalaisia, joten tarjolla on ollut itsetehtyjä lihapullia, toisinaan suolaisia piirakoita, ´cocktail-piirakoita, erilaisia salaattejaja sitten tietysti makeat : kuivaa kakkua, pikkuleipiä tai keksia ja täytekakkua.

Lapset meillä ainakin syövät noita cocktail-piirakoita, salaatista " ronkkivat" herkkupalat ja vaikka patonkia myös.

Vierailija
2/4 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolaiseksi:

Piirakka (esim. jauhelihaa, sipulia jne.)

suolakeksejä ja jotain levitettä

Pakastealtaasta pieniä karjalanpiirakoita ja munavoita

Makeaa:

Täytekakku

kääretorttu

muutamia erilaisia keksejä (esim. aakkos carneval keksit on kivoja)

Lisäksi laittaisin lasten huoneeseen (tai olohuoneeseen) tarjolle popkorneja ja karkkeja.

Päädytpä mihin hyvänsä, oikein mukavia synttäreitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolaisena tarjottavana ajattelin pitsaa, meillä kun on ollut aina joku piirakka. Ja tyttö tykkää ite mielummin pitsasta kun piirakasta.

Popparit lastenhuoneeseen oli kiva idea, kiitos!

Täytekakun tilalle olen harkinnut jäätelökakkua, en vain ole löytänyt oikein valmiina hyviä, miten tehdä itse? Tai jos joku tietäisi hyvän valmiin?

Lisää ideoita?

ap

Vierailija
4/4 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelökakku on meilläkin parempi lapsille, ronkkivat vain hillot kakun välistä :) jäätelökakun varmaan voisi tehdä sillälailla että laittaa sen tarjoiluastiaan ja koristelee esim. kermavaahdolla (voi myös värjätä) ja nonparelleilla tai suklaarouheella tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän