Tuo Miisa ( Rotola-Pukkila) on kyllä hääkuvissaan ihan kansainvälisen kaunottaren luokkaa
Kaunis pari muutenkin. Olen jo sen verran vanha, että en ole hänen kanavaa seurannut, mutta Keskisuomaisessa äsken näin kuvat . Tai ei kai minkään kanavan seuraaminen iästä ole kiinni . Mutta oli päästävä jonkun kanssa jakamaan ihasteluni, joten te nyt valikoiduitte tähän .
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on tosi nätti ja mitä hänen videoitaan olen katsonut aina välillä, niin vaikuttaa ystävälliseltä ja fiksulta.
Kuvat on aivan ihania!
Miisa on niitä harvoja "vaikuttajia" joista on kokonaan positiivinen fiilis.
En ole seurannut Miisaa, mutta kuvat olivat upeita. Kaunis pari. Miten olivatkin saaneet kaiken niin kohdilleen. Ja ilmeisesti kuitenkin pienehköllä budjetilla vielä, vaikka voivotteli budjetin suuruutta. Vaatimattomuus kaunistaa.
Ammattikuvaaja osaa. Ei se sen kummempaa vaadi.
Ei kaikki pysty tuontasoisiin kuviin. Kuvissakin oli kaikki kohdillaan. Raikkaita.
No ei kaikki tietenkään. Mutta nyt puhuttiin AMMATTIkuvaajista. Jos ammattilainen ei tuollaisiin kuviin pysty, on syytä vaihtaa alaa.
Kauneimmat silmät naisella mitkä olen nähnyt.
Ter. heteronainen.
Tyylikäs asu ja omalla tavallaan kaunis, mutta ei kyllä mikään kansainvälinen kaunotar vaan tavallinen suomalainen maatiainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli taas ahaa-elämys: Ai Suomesta löytyy tuollaisiakin tyyppejä. Tottunut niin samoihin naamoihin lehtien palstoilla, että kuvat olivat raikas tuulahdus.
Mä mietin vaan montahan tonnia nettosivat kuvista?
Kai valokuvaaja ottaa osansa. En usko, että paljoakaan.
Tuskinpa ottaa. Joko on Miisan kaveri tai sitten tullut kuvaajaksi "nimi lehteen" sopimuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on tosi nätti ja mitä hänen videoitaan olen katsonut aina välillä, niin vaikuttaa ystävälliseltä ja fiksulta.
Kuvat on aivan ihania!
En ole seurannut Miisaa, mutta kuvat olivat upeita. Kaunis pari. Miten olivatkin saaneet kaiken niin kohdilleen. Ja ilmeisesti kuitenkin pienehköllä budjetilla vielä, vaikka voivotteli budjetin suuruutta. Vaatimattomuus kaunistaa.
Ammattikuvaaja osaa. Ei se sen kummempaa vaadi.
Ei kaikki pysty tuontasoisiin kuviin. Kuvissakin oli kaikki kohdillaan. Raikkaita.
No ei kaikki tietenkään. Mutta nyt puhuttiin AMMATTIkuvaajista. Jos ammattilainen ei tuollaisiin kuviin pysty, on syytä vaihtaa alaa.
Heh, vaikka olisi jonkinlainen valokuvaaja, ei nyt sentään heti Vogueen kuvittele pääsevänsä. Muotikuvaus on ihan oma juttunsa. Kaunis valo oli kuvissa. Noi ei nyt ollutkaan perushääkuvia. On varmaan mennyt koko päivä kuvien ottamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvat on aivan ihania!
Eihä stadis voi asuu ilma pr mersuu.
eiks niillä ole audi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli taas ahaa-elämys: Ai Suomesta löytyy tuollaisiakin tyyppejä. Tottunut niin samoihin naamoihin lehtien palstoilla, että kuvat olivat raikas tuulahdus.
Tuskinpa ottaa. Joko on Miisan kaveri tai sitten tullut kuvaajaksi "nimi lehteen" sopimuksella.
Aika hyvin, että pääsee tuosta noin vain Vogueen. Hyvä tuuri. Kukaan ei ole kuullutkaan.
Jotenkin outo tyyppi. Lukee itsensä maisteriksi ja tekee elääkseen tuollaista somehömppää.
Vierailija kirjoitti:
Googlasin nopeasti. Joku tubettaja. Aika perusnätti nainen. Ei sen kummempaa.
opiskellutyliopistossa samalla elättänyt itsensä tubella ym
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hyvin, että pääsee tuosta noin vain Vogueen. Hyvä tuuri. Kukaan ei ole kuullutkaan.
Vogue Scandinavia....
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin outo tyyppi. Lukee itsensä maisteriksi ja tekee elääkseen tuollaista somehömppää.
Fiksua. Pitää ovia auki moneen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vogue Scandinavia....
Sehän selittääkin kaiken. Ei olisi kuvat kelvanneet esim. Ranskan Voguelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä ne kuvat sen kuvaajan takia sinne lehteen päätyneet. En tosin hahmota, mikä suomalaisissa tubettajissa on sellaista, että Vogue heistä on kiinnostunut. Mutta en toki ymmärräkään alasta juuri mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvat on aivan ihania!
Eihä stadis voi asuu ilma pr mersuu.
eiks niillä ole audi
MB hybridi. Oli hääautonakin, tosin ei oma auto.
Vierailija kirjoitti:
Meikillä saa paljon aikaan.
Tietysti. Suurin osa sometyypeistä on sellaisia meikkipossuja, että ei samaksi ihmiseksi ilman tunnista. Ja kun ei ole filttereitä, niin ollaan pulassa.
Vierailija kirjoitti:
Meikillä saa paljon aikaan.
Photoshopilla vielä enemmän. Ei ne Vogueen laita käsittelemättömiä kuvia. Eikä kyllä edes omaan instaansa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo mieshän tuossa huomiota herättävän hyvännäköinen on. Nainen näyttää ihan tavalliselta nätiltä naiselta taidokkaalla meikillä. Sanoisin jopa, että ulkonäössä heillä isohko tasoero.
On kyllä hotti mies😜
Minusta hän on myös tosi kaunis, ihastelin noita kuvia.
Kiitos AP että sain valikoitua jakamaan ihastelusi, kyllä naiset ovat kauniita!
M47