Tuo Miisa ( Rotola-Pukkila) on kyllä hääkuvissaan ihan kansainvälisen kaunottaren luokkaa
Kaunis pari muutenkin. Olen jo sen verran vanha, että en ole hänen kanavaa seurannut, mutta Keskisuomaisessa äsken näin kuvat . Tai ei kai minkään kanavan seuraaminen iästä ole kiinni . Mutta oli päästävä jonkun kanssa jakamaan ihasteluni, joten te nyt valikoiduitte tähän .
Kommentit (85)
Kaunis?
Kummallinen leuka, mutru sanoisin. Eipä ole omaan makuuni.
Upeita kuvia!! tässä näkee kuvaajan ja "kuvaajan" eron!
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin podcastia, jossa Miisa oli haastateltavana. Vaikutti fiksulta nuorelta naiselta. Kumpikaan heistä ei muuten käytä alkoholia, mikä on ihan hienoa esimerkkiä nuorille seuraajilleen.
Tomas taitaa olla adventisti kodista. Ei lihaa, alkoholia, tupakkaa, huumeita.
Hän on tosi nätti ja mitä hänen videoitaan olen katsonut aina välillä, niin vaikuttaa ystävälliseltä ja fiksulta.
Kuvat on aivan ihania!
Miisa on niitä harvoja "vaikuttajia" joista on kokonaan positiivinen fiilis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä, kun tytöllä on jo valmiiksi ollut yhdistelmänimi, vaikka ei ole (kai?) ollut naimisissa aiemmin.
Sinähän se varsinainen neropatti olet :D
Onneksi sinun tietämyksesi kaikesta on täysin aukotonta ja osaat keskustellakin niin sivistyneesti, että....
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Hän on tosi nätti ja mitä hänen videoitaan olen katsonut aina välillä, niin vaikuttaa ystävälliseltä ja fiksulta.
Kuvat on aivan ihania!
Eihä stadis voi asuu ilma pr mersuu.
Ihan nätti nainen, mutta ei todellakaan mikään maailmanluokan kaunotar.
Googlasin nopeasti. Joku tubettaja. Aika perusnätti nainen. Ei sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuvat on aivan ihania!
En ole seurannut Miisaa, mutta kuvat olivat upeita. Kaunis pari. Miten olivatkin saaneet kaiken niin kohdilleen. Ja ilmeisesti kuitenkin pienehköllä budjetilla vielä, vaikka voivotteli budjetin suuruutta. Vaatimattomuus kaunistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvat on aivan ihania!
En ole seurannut Miisaa, mutta kuvat olivat upeita. Kaunis pari. Miten olivatkin saaneet kaiken niin kohdilleen. Ja ilmeisesti kuitenkin pienehköllä budjetilla vielä, vaikka voivotteli budjetin suuruutta. Vaatimattomuus kaunistaa.
Ammattikuvaaja osaa. Ei se sen kummempaa vaadi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvat on aivan ihania!
Miisa muistutti joulukuusta. Less is more.
Minulle tuli taas ahaa-elämys: Ai Suomesta löytyy tuollaisiakin tyyppejä. Tottunut niin samoihin naamoihin lehtien palstoilla, että kuvat olivat raikas tuulahdus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin podcastia, jossa Miisa oli haastateltavana. Vaikutti fiksulta nuorelta naiselta. Kumpikaan heistä ei muuten käytä alkoholia, mikä on ihan hienoa esimerkkiä nuorille seuraajilleen.
Mutta käsittämättömiä satuja niidenkin edestä.
Kauhea sukunimi yhdistelmä, vaihtaisin heti vaikka virtaseksi !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvat on aivan ihania!
Ammattikuvaaja osaa. Ei se sen kummempaa vaadi.
Ei kaikki pysty tuontasoisiin kuviin. Kuvissakin oli kaikki kohdillaan. Raikkaita.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli taas ahaa-elämys: Ai Suomesta löytyy tuollaisiakin tyyppejä. Tottunut niin samoihin naamoihin lehtien palstoilla, että kuvat olivat raikas tuulahdus.
Mä mietin vaan montahan tonnia nettosivat kuvista?
Söpö nainen ja melko tavallinen mukavan näköinen mies. Ihan heti en keksi miksi nämä on Voguessa.
Ihanaa, että nuorille ihmisille on näitä alkoholittomia esikuvia, voi kunpa olisi myös sellaisia, joiden taustalla ei ole mikään uskonlahko...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta käsittämättömiä satuja niidenkin edestä.
Mieskö tuossa suhteessa määrää kaiken? Tomasin setä jenkeistä siunasi nuo, naivat maistraatissa. Eikö Miisa kuulu kirkkoon?
Ei oikein mielestäni sopinut yhteen huippukallis hääkolttu, Guccin kengät ja navetanvintti hääpaikkana. Sulhollakin huippusuunnittelijan asu yllään.
Noiden häissähän oli lapsikielto, eikä alkomahoolia tippaakaan.