Paras rumpali ikinä?
Stephen Morris, Joy Division/New Order. Todiste: https://faroutmagazine.co.uk/new-order-stephen-morris-drumming-hacienda…
Kommentit (1205)
Japsirumpaleista meitsille on ennestään tuttuja vain gimmat, kuten Senri Kawaguchi, Kanade Sato ja Yoyoka Soma. Akira Jimbon nimi olen kuullut ja nähnyt kirjoitettuna, mutta enpä ole aiemmin vaivautunut häntä kuuntelemaan. Nyt sen tein. Lähes alta aikayksikon kohosi top-kymppiini. On aivan uitun kova, IMHO:
Ehdottomasti paras rumpali on Kyssäreiden eli Kys-Synnyttäjien rumpali!!
Minun mielestä Eric Carr oli hyvä rumpali. Mielettömän nopea, varsinkin käyttäessään kahta bassoa. Teknisesti oli huippu.
riippuu toki määritelmästä mutta kyllä
mieleen on jääny dreamtheatherin
rumpari.
Sanna marin. Kaikki vastakkaiset kommentit tullaan poistamaan joten tää on totuus.
Jon Moffett mainittu moneen kertaan.
Ei tuon soundchekin perusteella mahdu edes 10000 parhaan listalle.
Turhat kilkuttelijat vois jättää pois, niinku tuo Pili Kophami, eli melkein koko jazz pois. Heavyn puolella saattaa joku ollaki. Mutta älkää mainitko sitä Rushin rumparia.
Rehellistä menoa tilalle: Elviksen rumpali D. J. Fontana, Charlie Watts, Ringo Starr. Näillä on hyvä lähteä liikkeelle.
Adam Deitch on maailman svengaavin rumpali
Danny Carey (Tool) on mun suosikki. Täysin omanlaisensa tyyli ja heti tunnistettavissa, ei kukaan muu soita samanlaisia polyrytmejä. Mielipuolinen rumpali.
Vierailija kirjoitti:
John Bonham (Led Zeppelin) ja Neil Peart (Rush) olivat, rauha heidän muistolleen. Kolmikon täydentää vielä elossa oleva rumpali: Danny Carey (Tool).
Nämä on munkin vastaukset.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuon soundchekin perusteella mahdu edes 10000 parhaan listalle.
Doorsin John Densmore oli hyvä, vaikka ei ollut mikään voimajyrä. Esim Break on through kannattaa kuunnella.