Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytää nörttihenkisiä naisia?

Vierailija
30.06.2022 |

Luulen, että minulle sopisi nainen, jolla on nörttiharrastuksia kuten lukeminen tai tietokonepelaaminen ( tosin mitään onlyfans "gamer girliä" en kyllä halua). Toisaalta myös joku taiteellinen nainen voisi käydä, oma ammattinikin on vähän kuin nörtteilyn ja taiteilun puolestavälistä.

Mistä tällaisia naisia löytää? Useimmat naiset joita tapaan, ovat sosiaalisia, iloisia, meneviä, networkkaajia, trendikkäitä, ja myös valitettavan pinnallisia ja epänörttihenkisiä, eikä taida taideharrastuksiakaan olla, jos ei meikkitrendien harjoittelua lasketa taiteeksi.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjois-Koreasta 

Vierailija
2/31 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohjois-Koreasta 

Muita ehdotuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistolta, erityisesti matemaattis-luonnontieteellisiltä aloilta, mutta muualtakin.

Vierailija
4/31 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pohjois-Koreasta 

Muita ehdotuksia?

Njet, to die for 

Vierailija
5/31 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelifoorumit, Facen gamer communityt ja totta kai online pelit. Varmista pelaajan olevan 18.

Vierailija
6/31 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No missä tapaat samanhenkisiä miehiä? Eikös niissä paikoissa ja tapahtumissa käy myös naisia?

Vierailija
7/31 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän minä!

Naimisissa lukioaikaisen nettikaverini kanssa.

Niin kuin muuten kaikki muutkin nörttikaverini. :) Eikun yksi löysi miehen vasta yliopistosta, molemmat opiskelivat fysiikkaa.

Vierailija
8/31 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpäs tiennytkään, että lukuharrastus meinaa nörttihenkisyyttä nykyään! No meikä nörtti löytyy kirjaston lisäksi useimmiten jostakin liikuntaan liittyvästä paikasta kuten pururadalta, kuntoportailta, uimalasta tai kahvilasta, johon on hyvät fillarimahdollisuudet. Niin ja lomien jälkeen toki koulusta töistä. Ikää 39.

Vierailija
9/31 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä palstalta. Tai Metaversesta, jos siitä jotain tulee.

Vierailija
10/31 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videopeleissä tulee joskus vastaan. Pelaan yhtä sotapeliä missä ei odottaisi naisia olevan. Rakensin barrikaadeja pisteellä koska pelasin insinöörinä ja kuorma-autolla sotilas toi tarvikkeita ja tiputti ne siihen viereeni ja samalla kuului hento naisen ääni ''there's your supplies'' saksalaisella aksentilla. Olin ihan ihmeissäni. Todella hento ja varovainen ääni. Kysyin toiselta insinööriltä ''was that a woman'' ja sain vastaukseksi ''I think so''.

Vierailija
11/31 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässähän minä!

Naimisissa lukioaikaisen nettikaverini kanssa.

Niin kuin muuten kaikki muutkin nörttikaverini. :) Eikun yksi löysi miehen vasta yliopistosta, molemmat opiskelivat fysiikkaa.

Marian kaveri?

Vierailija
12/31 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niihin peleihin yleensä kuulu jotkut discordit missä voi jutella.

Vierailija
13/31 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodin ulkopuolelta.

Vierailija
14/31 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä missä ne nörtit liikkuu  eli netistä. Mieheni kanssa tavattiin netti mmorpg:ssä n. 20 vuotta sitten. Ensin yhteys oli enemmän henkinen, sitten tavattiin ja ollaan oltu yhdessä ensi tapaamisesta lähtien.

Vierailija
15/31 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun mulla on varaa ostaa pelitietokone, tulen ja tuhoan barrikadinne.

Vierailija
16/31 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Discordissa ja muissa pelikeskusteluissa on tyypillisesti 1 nainen 8-10 miestä kohtaan, ja nainen mehustelee kyllä tilanteesta kaiken irti, nauttien betojen orbitoinnista ja odottaen, että joku vähän alfempi mies tulee lopulta hänet poimimaan.

Vierailija
17/31 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Sekä VC:t ja TS:t.

Vierailija
18/31 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sieltä missä ne nörtit liikkuu  eli netistä. Mieheni kanssa tavattiin netti mmorpg:ssä n. 20 vuotta sitten. Ensin yhteys oli enemmän henkinen, sitten tavattiin ja ollaan oltu yhdessä ensi tapaamisesta lähtien.

Just näin se silloin ysärillä meni.

Vierailija
19/31 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka nörttimieheni löysi mut opiskeluihin liittyvästä it-tapahtumista, toinen löysi työpaikalta.

Mua ei voi löytää juuri muualta kuin kotoa, lenkkipolulta ja kerran tai pari kesässä jostain taidemuseoista. Kirjastoa en enää käytä kun bookbiitti toi kirjaston kotiin.

Vierailija
20/31 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan päivää, kun rikastun ja voin ostaa kunnon tietokoneen. Ei dinosauruksella voi pelata.

Ei oo väliä sukupuolella, voin tuhota kenen tahansa barrikadit.