Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää nörttihenkisiä naisia?

Vierailija
30.06.2022 |

Luulen, että minulle sopisi nainen, jolla on nörttiharrastuksia kuten lukeminen tai tietokonepelaaminen ( tosin mitään onlyfans "gamer girliä" en kyllä halua). Toisaalta myös joku taiteellinen nainen voisi käydä, oma ammattinikin on vähän kuin nörtteilyn ja taiteilun puolestavälistä.

Mistä tällaisia naisia löytää? Useimmat naiset joita tapaan, ovat sosiaalisia, iloisia, meneviä, networkkaajia, trendikkäitä, ja myös valitettavan pinnallisia ja epänörttihenkisiä, eikä taida taideharrastuksiakaan olla, jos ei meikkitrendien harjoittelua lasketa taiteeksi.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen 35 hirveä pelinörtti (nainen), joka pyörinyt piireissä tyylin 12 vuotiaasta asti. Et kyllä vastaavia löydä mistään perus seuranhakupalstoilta. Oman kokemuksen mukaan tällaiset ihmiset eivät sellaisissa roiku, koska ei vaan tunnu itselle sopivalta. Kannattaa mieluummin päivystää joitakin ns. nörttiyhteisöjä. Voi aika hauskasti löytää kaumppanin vaikka vaan jonkun pelin tai muun "nörde" toiminnan ympärille rakennetulta foorumilta. Itse esim. seurasin nörttinaisille suunnattua blogia (löysin Facebookin kautta) jossa myös jaettiin seuranhaku ilmoituksia samanhenkisiltä miehiltä. 

Vierailija
22/31 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nörtit löytyy nörtteilynsä aiheen parista, vaikak facebookin ryhmistä, johonkin aiheeseen keskittyviltä keskustelupalstoilta, jonkin aiheen ympärille tehdystä tapahtumasta jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse olen 35 hirveä pelinörtti (nainen), joka pyörinyt piireissä tyylin 12 vuotiaasta asti. Et kyllä vastaavia löydä mistään perus seuranhakupalstoilta. Oman kokemuksen mukaan tällaiset ihmiset eivät sellaisissa roiku, koska ei vaan tunnu itselle sopivalta. Kannattaa mieluummin päivystää joitakin ns. nörttiyhteisöjä. Voi aika hauskasti löytää kaumppanin vaikka vaan jonkun pelin tai muun "nörde" toiminnan ympärille rakennetulta foorumilta. Itse esim. seurasin nörttinaisille suunnattua blogia (löysin Facebookin kautta) jossa myös jaettiin seuranhaku ilmoituksia samanhenkisiltä miehiltä. 

Nörttitytöt ry

Vierailija
24/31 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nörttitytöt ry

Aivan oikein!

25/31 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene jonnekkin missä ihmiset juovat ja ovat sosiaalisella tuulella. Esim. yökerhot, tai keikat.

Myös nörtit käyvät välillä bilettämässä. Vain harvat ovat absolutisteja.

Vierailija
26/31 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelujen ja nörttiharrastusten kautta löytyy, tietysti. Mukavaa, että joku nörttinaisenkin haluaa. Yleensä nörttimiehetkin etsivät mahdollisimman keskivertoa, puheliasta ja kodinhoitoasioihin suuntautunutta naista.

Vierailija
27/31 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastetapahtumissa 😅

Itse siis luen, pelaan (videopelejä, lautapelejä ja figuureja) ja cossaan. Jokaisessa tapahtumassa (Ropecon, Desucon, Tracon etc) on löytynyt vähintään 1 henkilö, jonka kanssa on päässyt keskustelemaan syvällisemmin ja muodostamaan jokintasoista suhdetta.

Huom! Suihkussa käyminen on kyllä ehdoton edellytys 😂

Vierailija
28/31 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traconista tai D&D:tä pelaamassa? Oletko varmasti nörtti jos et tiedä?

29/31 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yliopistolta, erityisesti matemaattis-luonnontieteellisiltä aloilta, mutta muualtakin.

Tämä tai sitten amk:n elintarvike-biotekniikka-tietotekniikka puolelta. Tradenomeista pysy kaukana.

AMK:n ja YO:n peli-illat on hyviä paikkoja tutustua ihmisiin ja pitää hauskaa.

Lisäksi Pokemon go:n pelaaminen. Ensin vaan täytyy löytää paikallinen pogo ryhmä. Tunnen pariskuntia, joita on syntynyt tätä kautta :)

Vierailija
30/31 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö niihin peleihin yleensä kuulu jotkut discordit missä voi jutella.

Discordissa ja muissa pelikeskusteluissa on tyypillisesti 1 nainen 8-10 miestä kohtaan, ja nainen mehustelee kyllä tilanteesta kaiken irti, nauttien betojen orbitoinnista ja odottaen, että joku vähän alfempi mies tulee lopulta hänet poimimaan.

Yhtään ei voi arvata kumpaan porukkaan kuulut, tuskin yhtään paistaa asenne läpi...

Vierailija
31/31 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa itsekin miettinyt, että mistä löytäis pelaamisesta tykkäävän ihmisen kumppaniksi. Minun kanssa ei ainakaan tulisi riitaa siitä, että muka pelaa liikaa, koska itsekin pelaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän