Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni on tullut raskaaksi vaikka olleet ns varovaisia?

18.10.2006 |

Meillä siis näin. Meillä on kolme lasta emmekä ihan juuri tällä hetkellä ole suunnittelemassa neljättä. Olen yrittänyt käyttää jos jonkinlaisia ehkäisymenetelmiä. Mikään ei kuitenkaan ole syystä tai toisesta sopinut. Sterilisaatio on liian radikaali ratkaisu meille. Olemme mieheni kanssa olleet ns varovaisia, eli päästetty simpat vatsan päälle. Tiedän että tämä on todella epävarma ehkäisykeino. Tämä on nyt toiminut vuoden päivät. Mielessä kuitenkin on että jos tämä todella epävarma keino pettää täysin. Siksi haluaisin tietää onko moni tullut raskaaksi juuri olemalla " varovainen" päästämällä simpat esim vatsan päälle tms? Tämä on hieman hölmö kysymys, mutta täältä luulisin saavani vastauksia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos olisin raskaana, niin tervetuloa ja olisimme todella iloisia. Emme kuitenkaan vielä halua yrittää saada lasta.

Vierailija
2/6 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole eikä asia koske oikeastaan minua. Mutta jos selaat vähän taaksepäin keskusteluja niin muistaakseni parikin pinoa oli jokin aika sitten. Eli kyllä sellaista tapahtuu. =)

Tipy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ainut ehkäisykeino oli, että ne masulle ja toimi hyvin, kunnes alettiin luottaa varmoihin päiviin, eli muutama päivä ennen kuukautisia ja jälkeen kuukautisten, no kuinkas kävikään, viimekuussa ne varmat päivät venähti 14 asti, mistä sitten seurasikin raskaus =)

En kyllä itse mielelläni alkaisi popsimaan pillereitä, kun pelkään niitä sivuvaikutuksia, että en tiedä sitten jatkosta, että mikä olisi varminta... uskaltaisiko sitä strerilisaatioon, kun se kerta on sitten lopullista, miehelle terveellisempi vaihtoehto kuulema kuin naiselle.

Vierailija
4/6 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen tätä mun ehkäisyä, josta lääkärit kumma kyllä ovat aika vaitonaisia. eli depo-provera niminen ruiske, terveydenhoitaja laittaa peppuun kerran kolmessa kuukaudessa. toimii samoin kuin minipilleri(siksi niitä kannattaa kokeilla ensin).

mulle ei YHDETKÄÄN e-pillerit sopineet, kaikista tuli sivuvaikutuksia. tämä on ollut kuin unelma! mitään ei tarvitse muistaa nielläkään joka päivä, joten unohduksen vaaraa ei ole kunhan merkkaa terkkari-ajan kalenteriin.

ja hinta vain noin 8 euroa / 3 kk !!!!

Vierailija
5/6 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pikkukakkonen sai alkunsa kondomin LÄPI (syntyi kuitenkin todella toivottuna ja rakastettuna). Kaverilla on kaksi lasta, " ehkäisy" menetelmä kummankin kohdalla ollut keskeytetty yhdyntä. Eli en laskisi sen varaan...

Vierailija
6/6 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli varovaisesta seksistä huolimatta näin kävi :) Vaikka isä ei enää maisemissa olekaan, itse olen onneni kukkuloilla!

Ninnukka 21+5