Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä töissä sellainen henkilö/henkilöitä jotka kuvittelevat olevansa parempia kuin muut?

Vierailija
30.06.2022 |

Meillä on töissä muutama sellainen, jotka kuvittelevat että ovat parempia kuin toiset.
He kuvittelevat määräävänsä miten muut siellä työnsä tekevät ja kitisevät kaikesta.

Esimerkiksi tänää olin näiden henkilöiden kanssa samassa työvuorossa ja koko ajan sellaista piilovit*uilua että minä tekisin väärällä tavalla ja he tekevät itse oikealla tavalla.
Sitten jatkuvasti valittavat että eivät haluaisi/jaksaisi töissä olla, että tämä on pas*aduunia. Haukkuivat myös kaikkia selän takana. Olin vaan hiljaa, en halunnut alkaa riitelemään.

Meinasi kyllä pää räjähtää. Huhuh...

Onko kellään työpaikalla tämmösiä henkilöitä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Me olemme kaikki vähän sellaisia persoonia, jotka ei ole muualla pärjänneet. Aika nopeasti joku ammutaan alas, jos se yrittää hyppiä silmille.🤣

Vierailija
22/28 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Näitä on päiväkodeissa paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikialla niitä on työpaikat, suku, seratoiminnat,koulut ymm.

Vierailija
24/28 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tomppeleita löytyy lähes joka työpaikasta. Vähintään yksi tai kaksi.

Jep. Miksi, oi miksi?? Se ei tarvitse kuin sen yhden huonoitsetuntoinen ankeuttajan/besserwisserin niin kaikki kärsivät. 😑

Vierailija
25/28 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, yleensä nämä tunnistaa oman henkilöbrändin hypetyksestä, että minä se kuulkaa osaan. Todellisuudessa työt jätetään aina puolitiehen, että päästään johonkin pomon eteen edustamaan ja voidaan sitten muille kahvipöydässä osoittaa, kuinka sisällä ollaan. Muut hoitaa työt, koska tyypit opiskelee ja kehittää itseään ollakseen parempia. Ei mua haittaa, jos joku on omassa työssään tosi hyvä ja sen huomaa työmoraalista ja nöyryydestä työtä ja työyhteisöä kohtaan. Mutta eipä tällaisten tyyppien toisaalta tarvitse tehdä itsestään numeroa tai alistaa muita pätemällä, että minäpä se hoidan tämmöisen mitättömän pienen tehtävän OIKEIN...

Vierailija
26/28 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minulle valitettiin siitä että keitän kahvin väärin.

Olin viime viikolla sairaslomalla ja nämä "paremmat ihmiset" tulivat moneen kertaan mainostamaan että hoitivat silloin minunkin työni ja sitten vitt*uilivat päälle että olin sairaslomalla.

Olen ollut sairaslomalla viimeksi 2 vuotta sitten. Mutta en kyllä mene töihin 39 asteen kuumeessa vaikka kuinka vit*uiltaisiin.

Mene ihmeessä, yski tai vetäise löysät housuun kahvihuoneessa, eiköhän en hiljene.

Vierailija
27/28 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melko varma, että yksi opiskeluaikainen kaverini on tällainen työkaveri. On hoitoalalla. Koko opiskeluajan jaksoi korostaa kuinka on liian fiksu tuollaiseen duuniin, mutta halusi vaan varman työpaikan. Oli jokaisessa ryhmätyössä ja opparissa(joka piti tehdä pareittain) koko ajan suuna ja päänä määräämässä miten tehdään ja valittamassa mikä on pielessä. Itse jatkoin opiskeluja ja teen nykyisin ihan muita töitä, mutta jutellessani tämän kaverin kanssa satunnaisesti huomaan kyllä saman. Hän osaa ja tietää kaiken jopa nykyisesta ammatistani eikä ujostele kertoa sitä. Ja hänen työkaverit ei tunnu osaavan mitään ja aina on joku huonosti.

Vierailija
28/28 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeakouluissa on tuollaista. Välttämättä eivät valita olevansa paskaduuneissa, mutta voivat oikeasti olettaa, että saavat palvelijoita. Joku harha, etenkin jos ovat opiskelleet yliopistossa tai olleet pitkään töissä saaden aina apulaisia. Syynä voi olla, etteivät edes tiedä, miten asiat tehdään tai eivät ole hyviä töissä. Sitten vaan luulevat, että koska eivät ole hyviä työnteossa, saavat tehdä lähinnä ohjausta tai ideointia ja opettajien kanssa keskustelua.

Myös opettajien voivat olettaa haluavan tehdä kaiken, samalla kun ilmestyvät töihin kertoen, että muiden pitäisi tehdä asioita. Suunnilleen taulukkopohjan muokkaaminen tai välittäminen eteenpäin ja odottaminen voi olla heidän työssään raskainta ja voivat oikeasti kokea työn vaativaksi.

Monella ei ole tunnetta, että heidän itsensä pitäisi olla mitenkään osaava koulutusalalla, jotta voivat toimia asiantuntijoina opettajien kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi