Nainen miten toimisit kahden promilen humalassa jos viereesi baaritiskillä ilmestyy miesjumala Sami Kuronen
ja kertoo sinulle vihjailevasti silmää iskien olevansa sinkku.. Vonkaatko itsesi samantien jatkoille Samin hotellihuoneeseen vai soitatko miehellesi, että haluat hänestä eron?
Kommentit (49)
Epäilisin piilokameraa ja yrittäisi päästä tilanteesta mahdollisimman nopeasti karkuun
Jatkaisin juttua tyyliin annan ymmärtää, mutten ymmärrä antaa. Teen sitä kaikille miehille.
Kahden promillen humalassa olisin kanttuvei.
Olisin oksentanut mahani tyhjäksi ja nukkuisin vuorokauden putkeen.
Miten joku voi muka olla ja etenkin nainen, kahden promillen humalassa baaritiskillä?
Jos voi, on taatusti pinttynyt alkoholisti.
Juoksisin. Kovaa. Karkuun.
Samissa on jotakin tosi teennäistä ja falskia, mielistelevää/miellyttämisen halusta kertovaa. Kokemus on opettanut välttelemään tällaisia ihmisiä.
Onhan se komea, mutta juontaa typeriä ohjelmia telkussa.
Olisin tosi otettu. Antaisin ymmärtää, että ymmärrän antaa kunnolla. Jatkoille tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se komea, mutta juontaa typeriä ohjelmia telkussa.
Se on otettava työt vastaan, mitä saa. On kyllä komea.
Alkaisin pohtia ääneen, ketkä sinkku-kavereistani saattaisivat olla kiinnostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Katsoisin äimistyen lähinnä siksi, että mies kuvittelee itsestään aika paljon, jos meinaa parilla lauseella saakka alushousut nilkkoihin.
Kun ymmärrän näyttäväni typerältä suu auki, poistun paikalta ja menen kavereideni seuraan jatkamaan iltaa.
Pari lausetta!
Tartteeko sitä runoilla ku ruuneberi?
Jos tuntemattoman naisen petiin saamisesta puhutaan, niin:
Mun enkka on ollut yksi sana: "mennään".
Tai oikeastaan jos huomioidaan kirjainten määrä, niin lyhin on ollut "tule".
Tästä jos haluaa parantaa, vois kokeilla "nyt" tai vaikka "ok".
Kun tunnelma ja tilanne on oikea, ei siinä paljoa sanoja tarvita.
Kuronen on tosi hotti. Tiedän kyllä että sanotte ettei kelpaa vaan koska olette niin rumia ettei Sami ei katsoisi päinkään. Onneksi itse olen hoikka kaunotar.
Silmät harittaisi tuossa vaiheessa jo niin pahasti, etten näkisi kuka viereen tuli. Ja puheestanikaan ei varmaan Kuronen saisi mitään selvää, joten ihan sama mitä sanoisin. Eli olisi menetetty tilaisuus.
Minä tunnen vain yhden Jumalan, jossa kolme persoonaa; Isä, Poika ja Pyhä Henki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesjumala Kumi Saronen
Ai toi liuhuletti?
Makunsa kullakin
No siis pitkähiuksiset miehet ovat kuumia ja miehekkäitä. Valitettavan harvoin näitä komistuksia vaan näkee pallopäiden kaljumeren keskeltä.
Voi luoja mitä juttua. Mieslapsia.
Menneiden aikojen sankareilla oli kaikilla pitkät hiukset, vain orjat ja vangit kulkivat päät kynittyinä.
Kyllä ne pitkät hiukset vaan ovat hyvän näköiset miehellä. Mies jolla on pitkät hiukset on todennäköisesti rohkea ja itsenäinen vailla laumasieluisuuden rajoittavaa aspektia.
Ensinnäkin en ikinä pystyisi juomaan itseäni moiseen känniin, toiseksi Sami on aivan liian vanha minulle ja muutenkaan en pidä tuon tyylisistä miehistä.
Minusta on tosi vastenmielinen mies, limanuljaska.
Kyllä mä siihen jutulle jäisin ja katsoisin mihin homma johtaa.