Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten alkoholisti peittää viinan hajun?

Vierailija
30.06.2022 |

Tätä oon miettinyt työpaikalla.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUSEMALLA HOUSUUN!!

Vierailija
2/15 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakalla, hajuvedellä, pastilleilla.

Jos on työmaajuoppo.

Harvempi alkkis on, yleensä ovat töissä selvänä, kännäävät vain vapaalla.

Sitten, kun eivät pääse selvänä töihin, tippuvat työelämästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttuviinalla.

Vierailija
4/15 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla oli isolla tiellä bussipysäkillä joku vanhempi mies, alkoholisti, joka sönkötti ja puheääni venyi vääntyi. Se oli kammottavaa kuunneltavaa, piti paeta. Joku nuori mies huolehti sairaasta miehestä, piti pystyssä. Ei siis luultavasti ollut vamma jonka vuoksi ääni olisi kuulostanut siltä. 

Vierailija
5/15 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se pitäisi edes peittää. Saako joku siitä migreenin?

Vierailija
6/15 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukuhuoneessa haisee raaka viina...

Vierailija
7/15 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä voi peittää, joka työpaikalla on muutama osa-aika deeku. Ehkä kielen ja hampaiden pesu, suuvesi ja purkka, ja mahaan ruokaa ettei hajut nouse mahasta. Kannattaa myös peseytyä kunnolla, hajut tarttuu myös ihoon ja hiuksiin, ja vaatteet pitää pestä usein ettei ala karkottamaan jengiä.

Vierailija
8/15 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä voi peittää, kun höyryt nousee keuhkoista joka tapauksessa. Siinä haisee viina samassa tilassa selvin päin oleville. Kaikkein helpoiten juopon haistaa tupakoimattomat.

Vierailija
9/15 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn suihkussa ja pesen hampaat illalla ennen sammumista, ja myös aamulla. Laitan hillitysti hajuvettä aamulla ja syön pastilleja. En tiedä haisenko silti.

Vierailija
10/15 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli lukiossa rapajuoppo kemianmaikka, joka söi askikaupalla Sisu-pastilleja peittääkseen vanhan viinan hajun. Ei todellakaan toiminut, päinvastoin korosti sitä.

Vierailija
11/15 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain pastilleja näkyvät mässyttävän. Ärtsyn hajuinen karkki haisee metrin päähän suusta, viinan katku 3m päähän.

Vierailija
12/15 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on semmonen hengitys ettei haise. Kukaan ei ole huomauttanut. Juon yleensä kirkkaita.

Vierailija
13/15 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on semmonen hengitys ettei haise. Kukaan ei ole huomauttanut. Juon yleensä kirkkaita.

Olen muutamassa työpaikassa ollut ja aina vaihtanut niitä omasta tahdostani.

Juonut töissäkin monet kerrat. Toki viinaksien perään otan aina hörpyn vettä päälle. Mennyt suoraan palavereihinkin eikä mitään sanomisia ole koskaan tullut eikä huonoja mainintoja papereihin.

Vierailija
14/15 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon pullon viiniä joka aamu ennen töitä (kävelen duuniin). Työpäivän aikana juon lisää noin puolitoista pulloa, illalla kotona vielä yhden.

Tämä on täyttä helvettiä ja kyllä minä saan potkut pian, pari kollegaa on huomautellut hajusta ja siitä kuinka näytän väsyneeltä ja harmaaihoiselta. Mutta en pysty lopettamaan. En pysty. 54v nainen.

Vierailija
15/15 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pureskele pari valkosipulin kynttä niin ei haise.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi