Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttava sanoi kaupassa ettei pysty ostaa mansikkarasiaa (9e) ja sitten meni suoraan limsa ja sipsihyllylle

Vierailija
30.06.2022 |

Ja noiden limsojen ja sipsien yhteishinta taisikin olla se 8-9 e. Miksi ihmiset tekee noin?!

Kommentit (112)

Vierailija
41/112 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööh Sipsipussi 300g /2-3e 2x1,5l limsa, 4e

6-7e

Ja tosta saa vaikka päivän energian.

Mites se ylihintainen mansikkarasia?

Ei kai kukaan noita nälkäänsä syö vaan ylimääräsenä herkkuna? Sipseistä saa vähän liikaa kaloreita ja suolaa eikä niissä ole mitään terveyshyötyjä.

Niitä mansikoitako sinä sitten nälkääsi syöt? Aika pieniruokainen pitää olla, jos pikkurasia mansikoita vie nälän. 

Mä tarkotin, että sekä sipsit että mansikat ovat ylimääräisiä herkkuja, mutta jälkimmäiset ovat terveellisiä. Idiootit.

Sellaiset tunteisiin menot siellä sitten :D

Vierailija
42/112 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällaselle kauppakyylälle kannata vastata ketjuun mitään. Jokainen ostaa sitä mitä haluaa, eikä sitä mitä tuttava ehdottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/112 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tällaselle kauppakyylälle kannata vastata ketjuun mitään. Jokainen ostaa sitä mitä haluaa, eikä sitä mitä tuttava ehdottaa.

Miksi vastasit? 

Vierailija
44/112 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osti meidän lähikaupastamme 500 g mansikoita, 12 euroa. Itse en olisi raaskinut ostaa. Mutta olivat kyllä todella hyviä ja makeita.

Vierailija
45/112 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään s-marketissa 500g kotimaisia mansikoita 7.49e. Olen minä typerämpäänkin rahani laittanut, en valita. Ei niitä mansikoita joka päivä syödä.

Vierailija
46/112 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööh Sipsipussi 300g /2-3e 2x1,5l limsa, 4e

6-7e

Ja tosta saa vaikka päivän energian.

Mites se ylihintainen mansikkarasia?

Ei kai kukaan noita nälkäänsä syö vaan ylimääräsenä herkkuna? Sipseistä saa vähän liikaa kaloreita ja suolaa eikä niissä ole mitään terveyshyötyjä.

Rasvat, hiilarit näin alkuunsa, et sä maniskoilla pitkään elä.

Vierailija
47/112 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveitä hintoja. Haen Lidlistä edelleen. Noin 2€ ja lähes puoli kiloa.

Vierailija
48/112 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olisi vähän rahaa, ja olisin luvannut ostaa herkkuja, ostaisin perheelle todennäköisesti limsaa ja sipsejä näin helteellä. Mansikat on kyllä hyviä ja meillä toivottuja, mutta yhdestä rasiasta ei riittäisi meidän perheelle kuin joku 1-2 marjaa per nenä.Tuolla summalla saa jo aika paljon limsaa ja sipsejä.

Vierailija
49/112 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

9 eurolla saa 2 sipsipussia (tai 1+dippi+kermaviili) ja 3l limsaa. Kyllä se mansikkarasiaa pitempään kestää.

Siinä pienessä rasiassa on kymmenkunta marjaa. Ei mene kuin muutama minuuttia niin rasia on tyhjä. Itse en ainakaan pysty vetämään 2 pussillista sipsiä ja 3 litraa limsaa muutamassa minuutissa. Melkoinen porsas pitää olla, jos siihen pystyy. 

Luetun ymmärtäminen! Mansikkarasiaa pitempään kestää = kestää pitempään kuin mansikkarasia

Vierailija
50/112 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

9 eurolla saa 2 sipsipussia (tai 1+dippi+kermaviili) ja 3l limsaa. Kyllä se mansikkarasiaa pitempään kestää.

Siinä pienessä rasiassa on kymmenkunta marjaa. Ei mene kuin muutama minuuttia niin rasia on tyhjä. Itse en ainakaan pysty vetämään 2 pussillista sipsiä ja 3 litraa limsaa muutamassa minuutissa. Melkoinen porsas pitää olla, jos siihen pystyy. 

Luetun ymmärtäminen! Mansikkarasiaa pitempään kestää = kestää pitempään kuin mansikkarasia

Luetunymmärtäminen on yhdyssana. Ja lukihäiriöitä voi sattua kenelle tahansa. Ei tarvitse huutaa. 

Vierailija
51/112 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torilla sanoivat, että 6e/250g mansikat olivat jotain kasvihuonetavaraa ja avomaanmansikoita olisi tarjolla mahdollisesti noin viikon päästä. Tuosta tulee kilohinnaksi 24e ja muistaakseni 5kg laatikon on saanut noin 35 eurolla aikaisemmin, eli hinta laskisi noin 70%. Ei toki voi tarkkaan tietää mitä ne tänä vuonna maksavat.

Nykyhinnoilla kaupan karkkihylly on valitettavasti aika paljon halvempi paikka herkutella.

Vierailija
52/112 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku arvostaa nopeita, täyttäviä, rasvaisia ruokia vailla makua. Ajatusmallina tässä "mitä enemmän sen parempi" . Joku taas arvostaa tuoreiden mansikoiden ihanaa makuelämystä, josta pääsee harvoin Suomessa nauttimaan.

Valintoja, valintoja... Elämä on täynnä valintoja.

Vierailija
53/112 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku arvostaa nopeita, täyttäviä, rasvaisia ruokia vailla makua. Ajatusmallina tässä "mitä enemmän sen parempi" . Joku taas arvostaa tuoreiden mansikoiden ihanaa makuelämystä, josta pääsee harvoin Suomessa nauttimaan.

Itse arvostan mansikoiden makuelämystä. Siksi odotan vielä jonkin aikaa ennen kuin ostan niitä. Näin saan maukkaampia mansikoita kuin nuo ylihintaiset kasvihuonemarjat. 

Vierailija
54/112 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään s-marketissa 500g kotimaisia mansikoita 7.49e. Olen minä typerämpäänkin rahani laittanut, en valita. Ei niitä mansikoita joka päivä syödä.

Miksi ei?

Vierailija
55/112 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansikat ovat ylellisyyshyödyke ennen heinäkuuta.

Fiksu ostaa vaik vanilijakermajäätelöä ja laittaa muutaman mansikan päälle.

Sipsit ja limu ovat yksi epäterveellisimmistä syömisistä. Jos niitä puputtaa, äkkiä tulee ylimääräisiä kiloja, ja olo on entistä huonompi, milloin tulee tehtyä entistä huonompia valintoja, terveen ravinnon suhteen.

Mielummin laittaa nekin rahat vaik raikkaaseen tuoresalaattiin.

Vierailija
56/112 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mansikat ovat ylellisyyshyödyke ennen heinäkuuta.

Fiksu ostaa vaik vanilijakermajäätelöä ja laittaa muutaman mansikan päälle.

Sipsit ja limu ovat yksi epäterveellisimmistä syömisistä. Jos niitä puputtaa, äkkiä tulee ylimääräisiä kiloja, ja olo on entistä huonompi, milloin tulee tehtyä entistä huonompia valintoja, terveen ravinnon suhteen.

Mielummin laittaa nekin rahat vaik raikkaaseen tuoresalaattiin.

Itse käytän rahani enemmin mätäsalaattiin kuin tuoresalaattiin. 

Vierailija
57/112 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Osa valitsee ylihintaisen mauttoman kasvihuonemansikan, osa odottaa avomaan satoa ja saa samalla rahalla paljon enemmän ja paljon maukkaampia mansikoita. 

Valintoja, valintoja....

Vierailija
58/112 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luetunymmärtäminen on yhdyssana. Ja lukihäiriöitä voi sattua kenelle tahansa. Ei tarvitse huutaa. 

Luetun ymmärtäminen ei ole yhdyssana.

Vierailija
59/112 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luetun ymmärtäminen ei ole yhdyssana.

Nussuti nussuti nussuti. Tulitko jo?

Vierailija
60/112 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksa "sotahintoja" ihan huvikseen tuotteista joiden hinnat nyt ovat puhdasta rosvoamista, kuten rasiamansikat. En osta sipsejäkään, nippa nappa raskin halvan 1l jäätelöpaketin ostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi