Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttava sanoi kaupassa ettei pysty ostaa mansikkarasiaa (9e) ja sitten meni suoraan limsa ja sipsihyllylle

Vierailija
30.06.2022 |

Ja noiden limsojen ja sipsien yhteishinta taisikin olla se 8-9 e. Miksi ihmiset tekee noin?!

Kommentit (112)

Vierailija
1/112 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä limsasta ja sipsipussista riittää iloa pitemmäksi aikaa kuin 100 gramman mansikkarasiasta.

Vierailija
2/112 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kuuluu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/112 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansikat onkin ollut nyt parina kesänä todella pahoja.

Vierailija
4/112 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysty ostaa

Vierailija
5/112 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en myöskään ole ostanut mansikoita, maksavat 6eur/250grasia jossa noin 8 mansikkaa. Ei edes riittäisi meidän perheelle.

Mistä johtuu mansikoiden kovat hinnat?

Vierailija
6/112 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansikoilla ei kauaa nälkä poissa pysy. Sipsipussilla elää päivän  -  rasvaa ja energiaa tarpeeksi.

Yhdeksän euroa pienestä mansikkaropposesta on minustakin naurettava kiskurihinta. En maksaisi vaikka olisi varaakin.

Vierailija
7/112 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin köyhänä ostan ennemmin ne sipsit ja limpparit kuin muutamamän mansikan. Kohta pääsee onneksi varastamaan mansikoita yhden tilan pellolta.

Vierailija
8/112 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voikin olla noin järkyt hinnat Suomessa mansikoilla... Asun Englannissa ja just ostin 600g paketin paikallisia mansikoita ja hinta euroissa 2.80.

Vierailija
9/112 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omista valinoistaan kiinni.Sipsistä saa suoloja,ihan viksu nyt helteellä.Väkisin juo nestettä myös vettä.Sanon minä joka vastustan sipsit niiden kaloreiden takia. Mutta ne toimii heltellä.

Vierailija
10/112 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin torilta litran rasian mansikoita 8 eurolla ja olivat kyllä hintansa arvoisia, ihan täydellisiä! Kallista, mutta minkäs teet. Minä ainakin ostan noita mielummin kuin limsaa ja sipsejä.

Vierailija
11/112 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omista valinoistaan kiinni.Sipsistä saa suoloja,ihan viksu nyt helteellä.Väkisin juo nestettä myös vettä.Sanon minä joka vastustan sipsit niiden kaloreiden takia. Mutta ne toimii heltellä.

Sinä vastustat sipsit ja välilyönnit!

Vierailija
12/112 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi osti sitten jotain muutakin, sillä sipsipussille ja limsapullolle ei tule 8-9 euron hintaa.

Vierailija
13/112 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh Sipsipussi 300g /2-3e 2x1,5l limsa, 4e

6-7e

Ja tosta saa vaikka päivän energian.

Mites se ylihintainen mansikkarasia?

Vierailija
14/112 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansikat ovatkin tänä vuonna törkeän kalliita.

Viljelijän kustannukset ovat lopulta aika pienet koska mansikkaa ei tarvitse sen kummemmin istuttaa vaan kyseessä on monivuotinen kasvi. Poimijat saavat palkkaa ehkä 2€/kg ja sattuneesta syystä tänä kesänä on saatavissa viljelijöiden mielestä oikeanlaisia poimijoita enemmän kuin tarpeeksi.

Vierailija
15/112 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietitääs. Et yhtään syytä keksi? Limusta ja sipsistä on pirusti kauemmin iloa kuin pöyristyttävästi hintaisista mansikoista. Rationaalisesti huomaat, että paljon enemmän tavaraa sai noilla ostoksilla kuin mansikkaostoksilla. Kykenetkö vielä ymmärtämään? Minä puolestaan en kykene ymmärtämään, millainen tollo edes kysyy tällaista. Oliko tämä sun päivän läskivonkuna vai vieläkö tulee lisää?

Vierailija
16/112 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en myöskään ole ostanut mansikoita, maksavat 6eur/250grasia jossa noin 8 mansikkaa. Ei edes riittäisi meidän perheelle.

Mistä johtuu mansikoiden kovat hinnat?

Mua ärsyttää nämä hintavalitukset kasvata mansikat itse niin saat ilmaiseksi.

Joidenkin pitää tehdä työtä elääkseen.

Anteeksi valitus. Tuohon hintaan törmäsin Hankasalmella viikonloppuna. Pirkanmaalla saa viidellä eurolla puoli litraa, se taas on ihan kohtuullinen hinta mielestäni.

6euroa/250g on minusta ryöstöhinta ja sellaista hintaa pyytävä myyjä on ahne.

Vierailija
17/112 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nönnönnööö.

Vierailija
18/112 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sinulle kuuluu mihin kukakin rahansa käyttää?

Vierailija
19/112 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööh Sipsipussi 300g /2-3e 2x1,5l limsa, 4e

6-7e

Ja tosta saa vaikka päivän energian.

Mites se ylihintainen mansikkarasia?

Ei kai kukaan noita nälkäänsä syö vaan ylimääräsenä herkkuna? Sipseistä saa vähän liikaa kaloreita ja suolaa eikä niissä ole mitään terveyshyötyjä.

Vierailija
20/112 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minkään "pysty ostaa" 9€ mansikkarasiaa. Ihan liian suolainen hinta muutamasta marjasta. Ostan ennemmin pakkasesta alle kympillä kilo, jos mansikoita mieli tekee. Yleensä ei tee. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi