Teini-ikäisellä pojallani on tyttöpuoleinen ystävä, jonka kanssa viettää epäilyttävän paljon aikaa
Siis ovat viettäneet kahdestaan melkeen koko kesän. Ja siis melkein joka päivä. Eivät onneksi seurustele, mutta vähän liian läheisiltä vaikuttavat. Olen pojan puhelimesta heidän viestejään lukunut ja siellä kyllä lähetellään joka ilta kaiken maailman hyvän yön toivotuksia sun muuta, mikä ei kyllä normaaliin kaveruuteen kuulu. Tyttö myös kertoo omasta perheestään ja sen ongelmista niin avoimesti että selkeästi he luottavat toisiinsa.
En tiedä. Itseä vaan ärsyttää ja pelottaa mihin tämä on menossa
Kommentit (27)
Olisiko parempi jos olisi poikaystävä?
Vierailija kirjoitti:
Olisiko parempi jos olisi poikaystävä?
No jos olisivat vain normaaleja kavereita, niin olisi
Ap
Poika nimeltä Päivi. Toivottavasti olet yhtä suvaitsevainen kuin pääministerimme, joka on kyllä aivan huippu!
Tyttöpuolinen?????Ja mitä viddua se sulle kuuluu yleensäkään..???
Suosittelen siveysvyötä pojalle, ettei varmasti tapahdu vahinkoja.
Poika siis 16 ja tytön ikää en tiedä
ap
Ihan hirveää. Nyt määräät pojan loppukesäksi yksin arestiin. Tumputtakoon, seksi ei ole sallittua!
taitaa olla poikiin pöin ja löytänyt tyttökaverin, jonka kanssa hengailla, kunnes tapaa mukavan pojan
Vierailija kirjoitti:
Osta pojalle kondomeja
En. Miksi ostaisin?
ap
Harvinaisen huono provo tämäkin taas, keksikää parempia.
Olisin iloinen vastaavassa tilanteessa. Puhuisin varmaan varmuuden vuoksi ehkäisystä pojan kanssa. En stalkkaisi pojan puhelinta.
Mulla on 15-vuotias poika, jonka parhaat kaverit ovat tyttöjä. Poika kertoi minulle viime kesänä olevansa homo. Helpompaa olisi, jos hän olisi hetero. Ei minulle, mutta hänelle itselleen. Osin maailma on valmiimpi hyväksymään hänet omana itsenään kuin minun nuoruudessani 90-luvulla, mutta paljon on vielä matkaa kuljettavanakin. Sydäntä kylmää ajatus siitä, että hän saisi huonompaa kohtelua seksuaalisen suuntautumisensa takia. Josta hän ei kyllä kenellekään huutele. Tuntee olevansa yksin ja erilainen. Pojasta kertoo paljon se, että hän on kysellyt minun fiiliksiäni siitä, ettei hän voi koskaan "tarjota" meille lapsenlapsia. Toivon kovasti, että hän joskus törmäisi yhtä hyviin tyyppeihin kuin hän itse on.
Vierailija kirjoitti:
taitaa olla poikiin pöin ja löytänyt tyttökaverin, jonka kanssa hengailla, kunnes tapaa mukavan pojan
Miksi näin epäilet?
ap
Itsellä oli poikapuolinen ystävä, jonka kanssa vietin paljon aikaa juuri tuon ikäisenä. Tosi hyvä tyyppi ja olisi halunnut enemmänkin, mutta itse en halunnut tuon ikäisenä seurustella, nämä asiat alkoivat kiinnostaa vasta paljon myöhemmin. Mutta siis mahdollista että ovat kavereita, mutta todennäköisempää tietty, että seurustelevat.
Eikös tämä ole toistuva aloitus täällä.
Hyvin keksitty tarina 65-vuotiaalta Lars-Johanilta. Kukaan suomenkielinen ei käytä sanaa tyttöpuoleinen.