Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunis kassahenkilö kosketti pakkaamatonta paprikaani

Vierailija
30.06.2022 |

Kun otin sen sitten itse käteeni, niin koin lämpimän tunteen. Kätemme koskettivat toisiaan ajatuksen tasolla. Tiedättehän, vähän samaan tapaan kuin epäsuora suudelma jäätelöstä tai limsapullosta.

M40

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunista

Vierailija
2/13 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkä hetki. Olen joskus istuutunut samalle tuolille, miltä juuri nousi nätti nainen. Ai että. Vaatekaupassa hipelöin vaatteita, joita upeat naiset ovat hypistelleet, silitelleet, päälleensä sovittaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herkkä hetki. Olen joskus istuutunut samalle tuolille, miltä juuri nousi nätti nainen. Ai että. Vaatekaupassa hipelöin vaatteita, joita upeat naiset ovat hypistelleet, silitelleet, päälleensä sovittaneet.

Minä kävelen alusvaateosastoilla nuuhkimassa.

Vierailija
4/13 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulitko housuun?

Vierailija
5/13 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvan tästä voisi tehdä, on niin romanttista :)

Vierailija
6/13 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis kassahenkilö kysyi haluanko kuitin. Vastasin myöntävästi. Hän hymyili, ojensi kuitin, jolloin sormensa koskettivat sormiani. Hänen ihonsa oli pehmeä ja sileä. Katseemme kohtasivat. Olin onnellinen kävellessäni myymälästä ulos..

Vierailija
7/13 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen vain niitä basilleja mitä pakkaamaton paprika kantaa.

Vierailija
8/13 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis kassahenkilö kysyi haluanko kuitin. Vastasin myöntävästi. Hän hymyili, ojensi kuitin, jolloin sormensa koskettivat sormiani. Hänen ihonsa oli pehmeä ja sileä. Katseemme kohtasivat. Olin onnellinen kävellessäni myymälästä ulos..

..suoraan koronatestiin ja kahden viikon karanteeniin :)

Vierailija
9/13 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää. Ihmiset on per seestä.

Vierailija
10/13 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tosijuttu. Olin stokkalla ja kassalla oli huippuosaaja. Niitä tuputetaan joka paikassa, mainoksissa, elokuvissa ja nyt livenä. Sain primitiivireaktion ja käännyin nopeasti pois kassajonosta ja ostos kädessäni suuntasin vauhdilla toiselle kassalle. Huomasin, että myymäläetsivä ryntäsi perääni ja näytti eksoottista käsimerkkiä samalla ilmehtien tuomitsevasti. Lopetti seuraamisen kun tajusi, että olin menossa toiselle kassalle.

Sitä minä vaan, että tunteet nousevat pintaan kassallakin. Niin minulla kuin huippuosaajien puolustajilla. Osaaja itse tuskin huomasi tapahtunutta.

Vierailija
11/13 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kävi kerran samalla lailla paitsi vaihtorahoja takaisin annettaessa. Kassatyttö katsoi sormiamme silmät suurina ja hymyili hellästi. Luulen, että hänkin tunsi sen.💕

Vierailija
12/13 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin munia, kassa näki munani liukuhihnalla kun laitoin sen 6 munan pakkauksen siihen

Vierailija
13/13 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pesen kassaneitien käpälöimät vihannekset vedellä ja ruokasoodalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi