Mikä on lempiasianne tehdä partnerille, ja mitä partneri tekee sinulle?
Kuten otsikko sanoo, mitä tykkäätte eniten tehdä partnerillenne nautinnon antamiseksi? Ja mitä tykkäätte saada partneriltanne? Kenties vähän ideoita haussa sänkyyn... Aloitetaan tylsillä omilla vastauksillani:
Eniten tykkään partneriltani saada kieli/sormihoitoa. Kielellä päältä ja hierontaa pimppaan niin laukean mieheni käsissäni joka ikinen kerta (:
Eniten tykkään ottaa suihin mieheltäni, rakastan hänen varustustaan, ihaninta ikinä nähdä hänen kiemurtelevan nautinnosta kun laukeaa suuhuni ja hymyillen nielen...
Vaikka vähän kaikennäköistä tehdäänkin sängyssä niin silti, ehkä muilta pareilta löytyisi kivoja ideoita mitä kivaa tehdä toiselle (jotain yllättävämpää vastausta kuin "miksette vain puhu").
N21
Kommentit (9)
toki noitten lisäksi. molemmille kerralla eli 69 aivan suosikki (nainen päällä). nainen sängyn päätyä vasten polvillaan ja mies nuolee haarojen välissä ja käsillä joko koskettelee peppua tai rintoja. miehenä yllätys suihin otto kesken päivän. nainen riisuu hitaasti ja näyttää kehon liikkeillään että nyt haluttaa ja paljon. toki ulkona salassa samojen touhuaminen myös olis kiihottavaa.
Eniten tykkään antaa vaimolle suu- ja sormihoitoa. Hänen kuumana käyvää pilluaan on ihana katsella, ja kun tuntee ja näkee orgasmin sykkivän, se on ihan parasta. Valitettavasti saan tehdä tätä vain yhden kerran lämmittelyiksi, sillä hänelle parasta on saada ihan rehellistä panoa niin paljon ettei enempää pysty vastaanottamaan.
Parasta mitä hän minulle tekee on minun orgasmini vauhdittaminen siinä kohtaa kun hän on päässyt tuohon ei enää -pisteeseen. Hän kurkottaa hieromaan peppureikääni ja jatkaa sitä niin etten pysty enempää pidättelemään.
Haaveeni olisi yhteinen itsetyydytyssessio toisiamme katsellen ja kiihottuen näkemästämme, haluaisin nähdä, miten hän tekee itselleen orgasmin. Myös ajatus hänestä katselemassa miten minä vien itseni hyvin hitaasti rajan yli niin että sperma alkaa vastustamattomasti purskahdella, on minusta hyvin kiihottava. Lienen juuri sen verran exhibitionisti 🙂
pitääsuunsakiinni.
mievienvikisesievaan. eimuutalisättävää.
Kyllähän vaimon ja mun bravuri on vaimo istuma asennossa vieromassa hieromasauvalla itseään ja runkkaan hänen naamansa edessä ja katson hänen tekemistään, kuten hän minun. Eihän tämän joka kertaista, mutta joskus kun ei vaan meinaa loppua saavuttaa ja ollaan vähän hullummalla tuulella, niin silloin pientä perfoilua kehiin. Kai se sallitaan 20v kestäneen suhteen piristämiseks. Kiksejä ei muualtakaan ole halua hakea..
Tykkään antaa suuseksiä, kielellä ja sormella samaan aikaan. Saan katsella ja tumputtaa samalla kun vaimo hoitelee itseään sauvalla. Esileikkeinä molemmat, ja joskus välijuttunakin yhdynnässä.
ei voi ehdottaa mitään. jos sanoo, mikä on kivaa, ei varmasti saa. en siis itse jaksa myöskään. ei ole oma vika. laamapaidat ärsyttää. naiset haluavat pilata miesten elämää. t. MIES.
Tykkään mennä vaimon naaman päälle hajareisin niin että nuolee anustani samalla kun runkkaan. Näen myös hänen alavartalonsa ja voin siitä siirtyä myös 69:iin. Myös se että menen nojatuoliin kontilleen käsinojille ja hän menee ala puolelle ottamaan suihin. Samalla tuolilla tykkään myös nuolla häntä samassa asennossa. Se hänen huohotus kun työnnän kieltä mahdollisimman syvälle hänen pyllyreikäänsä. Kyllä pillukin on sitten niin märkä että.
Suosikkini on ehdottomasti nuoleminen. Minä makaan selälläni ja vaimo asettuu valtaistuimelleen reidet pääni molemmin puolin ja avaa sormillaan pillunsa nuoltavaksi. Samalla voin työntää sormeni tai vibran/dildon hänen sisäänsä. Vaimo voi ottaa sängyn päästä tukea ja pystyy halutessaan painamaan itsensä tiukemmin kasvojani vasten.
Yleensä tällaisen hetken jälkeen saan vaimoltani suihinoton niin, että kalun lisäksi hän nuoleskelee myös pallejani. Tai sitten hän siirtyy vähän alemmas ja alkaa ratsastaa. Kumpikin käy minulle.
M40+
Riippuu otsikosta. Jos tästä otsikosta on kyse, siitä ei mainita seksiä tavullakaan.