Miksi IHMEESSA vuosikausia (5-10v) kotona olleet kotiaidit ovat aivan tohkeissaan, kun menevat ekaa kertaa tyoelamaan mukaan??
Tarkoitan tällä siis juuri niitä, jotka eivät ole käyneet mitään koulua, ja pamahtaneet nuorena paksuksi.
Sitten onkin eletty miehen rahoilla / sosiaalituilla.
Ja sitten, voi herran jestas, kun pääsee vaikka jonnekkin tehtaaseen (jonne by the way pääsevät kaikki) nippeleitä kasaamaan, ollaan niin polleita että....
Ja valitetaan, että on NIIIN RANKKAA!!!
Kommentit (13)
- tosin minulla on ammatti
- työkokemusta monta vuotta
- en pamahtanut heti paksuksi, vaan lapset hoidoilla alkunsa saaneet
- nautin kotona olosta valtavasti,
mutta miksi ei voisi innostua myös työhön paluusta?
Ja voi olla jopa rankkaakin ihan vaan siks että on niin erilaista kuin kotonaolo.
Ja muuten, edes tehtaisiin ei tänä päivänä pääse kaikki töihin.
Mieluummin naama väärinpäin. Innostuminen on lapsellista.
Vierailija:
Mieluummin naama väärinpäin. Innostuminen on lapsellista.
Ei se ehkä sinulle ole sen kummempaa, mutta yhtä lailla joku sinkku työssäkäyvä olis varmaan tohkeissaan jos yhtäkkiä " joutuis" kotiäidiks 5 vuodeksi...
Voi luoja miten kapea maailmankatsomus. Kaikilla pitäisi olla sama lähtökohta kuin sinulla. Hirveetä jos joku floridalainen on tohkeissaan nähdessään lunta, sehän nyt on maailman tavallisin juttu.
Relaa nyt vähän.
mitä se sinulta on pois jos joku on työstään onnellinen?
Enkä alota niitä edes missään tehtaassa:) JA mitä miehen rahoilla elämiseen tulee, en koe asiaa noinkaan. Me ollaan perhe, jota mies on halunut elättää tämän 7 vuotta ja siitäkin olen ylpeä.
Mun mielestä on hyvä, jos ihmiset (oli tausta mikä hyvänsä) ovat tohkeissaan työpaikasta. Ja kiva, ettei niitä kaikkia vempaimia yms. tehdä Kiinassa :-).
jokuko on oikein innoissaan kun saa työpaikan ja aloittaa työt.
Eihän tuollainen käy päinsä tässä kylmässä karussa pohjolassa.
:|
Ei kai muuten olisi työttömyyttäkään? Ja työni oli tosi raskasta fyysisesti, siis ihan oikeasti! Enpä ymmärrä miten joku tietsikan äärellä päivänsä istuva voi väittää työtään rankaksi. Meillä käveltiin 7km päivässä (askelmittarilla mitattu), nosteltiin kymmeniä kiloja. Tuhansia jos laksee koko työpäivän saldon.
En ymmärrä, miksei oltaisi tohkeissaan, kun elämänmeno muuttuu täysin erilaiseksi entiseen verrattuna.