Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan mulla lämpöuumus, en jaksa tehdä mitään

Vierailija
29.06.2022 |

Olen jo pari päivää vain maannut tuulettimen edessä sohvalla tai sängyllä, nukkunut muutaman tunnin pätkissä. Sisälämpötila on 29 ja ulkona on ollut yli 30 jo monta päivää. Jalat ovat ihan vetelät enkä jaksa siivota tai käydä ulkona.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä teen kahta duunia näissä helteissä.

👍

Olis jo syksy.

Vierailija
2/23 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteellä pidä vesipulloa käsivarren mitan päässä koko ajan. Niin tulee juotua tarpeeksi. Pullosta on myös helpompi juoda.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helteellä pidä vesipulloa käsivarren mitan päässä koko ajan. Niin tulee juotua tarpeeksi. Pullosta on myös helpompi juoda.

Juon kyllä tarpeeksi vettä ja huolehdin suolatasapainosta. ap

Vierailija
4/23 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaisi käydä ulkona niin saattaisit jaksaakin tehdä jotain.

Vierailija
5/23 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään päivällä mitään jaksa, näillä helteillä. Iltaisin/ aamuisin teen kaiken. Äsken imuroin, pyyhin lattiat, pesin wc:n ja kastelin kukkapenkit. Päivällä on veltto olo. Onneksi ensi viikolla viilenee.

Vierailija
6/23 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Jos lähden ulos, alkaa oksettaa. Suora auringonpaiste on kauheaa.

Vierailija
7/23 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama juttu. Mennyt ihan makoiluksi ja torkahteluksi kun on niin kuuma.

Vierailija
8/23 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun käy lenkillä, pyöräilemässä tai uimassa niin elimistö tottuu lämpöön ja sitten ei tunnu niin kuumalta kun menee nukkumaan. Elimistön lämmönsäätöjärjestelmä on kone joka pysyy kunnossa käyttämällä.

Vierailija
9/23 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Tuntuu etten henkisestikään kohta enää jaksa tätä.å

Vierailija
10/23 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Ei sinulla ole mitään uupumista vaan nestehukka.. Juo 3 litraa päivässä vettä vaikka ei janotakkaan.

Vierailija
11/23 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Tuntuu etten henkisestikään kohta enää jaksa tätä.å

Sama, tuntuu henkisesti siltä että olen jo loppu. Taas on edessä uusi hellepäivä, ja huomenna ja ylihuomenna...

Vierailija
12/23 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sen noinkin sanoa, luulisin kuitenkin, että ihan vanhaan tapaan; olet laiska.

Vierailija
13/23 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän helteeseen vielä allergiaoireet. Norkko-sivulla kartta helpottaa yhtä punaisena ku naama. Histeciä naamariin, ja ei haittaa vaikka väsyttää ihan parasta et saa hetkeksi nukuttua kun yöt menee tuskaillessa. Tsemppiä kaikille helteestä kärsijöille.

Vierailija
14/23 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on pakko tehdä niin olo on kuin unessa mutta kyllä sitä vaan jotenkin jaksaa. Mieluimmin makoilis vaan. Viileä suihku piristää paljon.

Vierailija
15/23 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lorvikatarri.

Vierailija
16/23 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otahan itseäsi niskasta kiinni.

Suomessa on pari päivää kuuma ja jengi on pulassa. Mitä voi syödä, mitä tehdä, mitä pukea päälle, voiko maskia käyttää.

On olessa maita, joissa on paljon kuumempi ympäri vuoden ja ihmiset elävät normaalia elämää.

Vierailija
17/23 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Jos lähden ulos, alkaa oksettaa. Suora auringonpaiste on kauheaa.

Minä teen ruumiillista työtä suorassa auringonpaahteessa, työmaalla on varjoa vain silloin kun taivas on pilvinen. Työ on polttoleikkausta, eilen työmaan lämpömittari näytti 45 astetta. Ei siinä hyvä olo tule. Juotavaa menee vuoron aikana ainakin neljä litraa.

Vierailija
18/23 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wuhuu.. Ulkona vasta 24 astetta, mutta meillä edelleen sisällä 28 astetta. Tuuletus ei auttanut.

Vierailija
19/23 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lorvikatarri.

Mahdatko sinäkään tehdä raskasta ruumiillista työtä suorassa auringonpaahteessa.

Vierailija
20/23 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Huomenna 9,5h työpäivä reilut 30plussaa. Hiki valuu, aspana yritän näyttää freesiltä???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi