Tunnusta! Mitä NOLOA lastesi kasvatuksessa ja hoidossa olet tehnyt tai jättänyt tekemättä?
Meillä: hävettää hieman, mutta 2v 3kk vanha nukkuu pinniksessä (mahtuu hyvin) ja syö syöttötuolissa (ei olla saatu aikaan hommata seuraavaa versiota).
Kommentit (5)
nukkui vielä pari viikkoa sitten 2 v. 10 kk tosi isokokoinen jätkä. Nyt vein sängyn kellariin. Mutta en tiedä oliko tuo nyt noloa, tuntui vain haikealta viedä sänky pois kun ei ole enää vauvoja...
Ja tuttipullosta juo vielä iltamaidot.
Enemmänkin noloa on se, kun itsellä joskus hermo menee ja huudan ja kiukuttelen lapsille ihan kuin 3-vuotias.
Hyvin mahtuu ja siirtyy siitä sitten suoraan tavalliselle tuolille, kun toinen lapsi tarvitsee syöttötuolia.
Mutta noloa musta on se, että olen kiukuspäissäni turvautunut ruumiilliseen kuritukseen, vaikka olen täysin sitä vastaan. :(
Ja minua on kehuttu, että " teidän lapsi ei ainakaan katsele kolmosen väkivaltapiirrettyjä kun nuo leikit on noin rauhallisia."
No joo, ei väkivaltajuttuja juurikaan katso, mutta silti nolottaa, kun lapsesta saa sellaisen kuvan, ettei tellua tuijotella paljoakaan. (:
Tyttö nukkuu isosiskon kainalossa.