Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon omat sisaruksesi ovat sinun lapsiesi kanssa tekemisissä? Tai vastaavasti kuinka paljon itse olet tätinä/enona/setänä mukana?

Vierailija
29.06.2022 |

Otsikossa kysymys.

Eli jos sinulla on lapsia, kuinka paljon omat sisaruksesi ovat mukana lastesi elämässä?

Tai jos itse olet täti/setä/eno, niin kuinka paljon olet sisarustesi lasten kanssa tekemisissä?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus kumpaankin: ei yhtään.

Vierailija
2/36 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evvk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida itse sikiämisesi ja haudatkaa itse toisenne, ei se muiden tehtävä ole.

Vierailija
4/36 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen asti, kun lapseni asui kotona, hän tapasi siskoani n. kerran viikossa. Olemme myös reissanneet paljon yhdessä ja siskoni oli myös paljon hoitoapuna . Lapseni isä on kuollut, joten tästä avusta olen tietysti myös todella kiitollinen, kuten siitä miten läheiset välit meillä on. 

Vierailija
5/36 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täti, toista sisarusteni lapsista näen satunnaisesti ja toisen kanssa lähes päivittäin viestitellään ja soitellaan usein.

Vierailija
6/36 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymä on kuolemantuomio :(

Vierailija
7/36 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän. Siskolla on pienet lapset joten hän ei ehdi muuhun. Itse en pääse siskolle koska sinne on pitkä matka, olen autoton ja pienituloinen eikä julkisilla pääse.

Vierailija
8/36 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapaa veljeni lapsia, asuvat eri kaupungissa ja veljen rouva on ynseä sukua kohtaan. 

Vierailija
9/36 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tytöt kärttävät ja kinuavat liikakansoitusta

ja sitten valittavat kun sen joutuvat hoitamaan?

Vierailija
10/36 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet panevat vaikka ilman kortsua vaikkeivat lasta halua ja naiset synnyttävät lisää ja lisää vaikka maapallo on jo täynnä...

Pelkkiä vaistojemme orjuuttamia elukoita me olemme kaikki tyynni.

Vierailija
11/36 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdään 1-2 viikon välein, jolloin leikin lasten kanssa ja tutkitaan maailmaa yhdessä. Nimipäiväonnittelut laitan, jos muistan. Syntymäpäivänä ja jouluna lahjat lapsille. Meillä on läheinen suhde ja se oli ajatus jo ennen lasten syntymää. Itse en tunne ollenkaan omia tätejä/setiä/enoja, joten minusta on ihanaa, että siskoni lapsilla on paljon turvallisia aikuisia elämässään.

Vierailija
12/36 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset porsivat lähes yhtä paljon kuin kiinalaiset: https://ourworldindata.org/grapher/children-per-woman-un?tab=table

Afrikka-korttia liikakansoituksesta puhuttaessa ei ole varaa heittää kenenkään suomalaisen, joka lisääntyy saman verran kuin afrikkalaiset (4 lasta).  Suomessa on EU-maista eniten perheitä, joissa on vähintään 4 lasta: https://yle.fi/uutiset/3-10137838

Vierailija
13/36 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy-seuraussuhteita käsittelevä aivojen osa kehittyy aikuiseksi vasta yli 25-vuotiaana.

Vierailija
14/36 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahallisesti olen mukana paljonkin. Siirrän kuukausittain rahaa sen verran ettei tarvitse veroja maksaa. 

Vierailija
15/36 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään, he elävät omaa elämäänsä. Jos heistä kellään olisi lapsia niin haluaisin olla tekemisissä, jos se heille olisi ok. Kukaan heistä ei taida haluta lapsia, joten en varmaan koskaan saa olla täti, mutta onneksi on kuitenkin nuo omat lapset <3 :)

Vierailija
16/36 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syy-seuraussuhteita käsittelevä aivojen osa kehittyy aikuiseksi vasta yli 25-vuotiaana.

Itse asiassa tyhmyys on lisääntymisen edellytys.

"Suomalaisten älykkyysosamäärä on kääntynyt selvään laskuun"

https://www.ts.fi/uutiset/3786346

Vierailija
17/36 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sattumaa että ihminen on hedelmällisimmillään silloin kun on tyhmimmillään.

Vierailija
18/36 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sattumaa että ihminen on hedelmällisimmillään silloin kun on tyhmimmillään.

Pysykääpä keskustelun aiheessa, jätkät.

Vierailija
19/36 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse vela ja veljelläni on kaksi lasta. Vietän usein aikaa heidän kanssaan ja mahdollisuuksien mukaan käyn hoitamassa heitä, varsinkin lomilla. Meillä on läheiset suhteet koko perheenä, autamme toisiamme ja pidämme säännöllisesti yhteyttä. En muuten välitä kovin lapsista, mutta veljen lapset ovat iloinen poikkeus sääntöön - he ovat pysyvästi varastaneet sydämeni 💕

Vierailija
20/36 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa tyhmyys on lisääntymisen edellytys.

"Suomalaisten älykkyysosamäärä on kääntynyt selvään laskuun"

https://www.ts.fi/uutiset/3786346

Suomessa ei ole ikinä ennen ollut näin paljon ihmisiä vaikka automaatiota on ollut paljon vähemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi