Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi toiset naiset katsovat ja tuomitsevat vähäpukeisia naisia.

Vierailija
29.06.2022 |

Kesähelteellä haluan pukeutua paljastavasti. Muutenkin tykkään pukeutua tiukkoihin vaatteisiin. Miksi toiset naiset minua katselevat enemmän kuin miehet. Kuulin myös kun yksi toinen nainen puhui minun pyllystä. Sitten naiset vielä kommentoivat minun pukeutumista, ja kuinka se provosoi miehiä. Mutta oikeasti suurin ongelma on naiset. He vain kritisoivat mutta miehet mieluummin kehuvat.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletko huomannut että naiset kritisoi muutenkin vähän kaikkea, miesten itsetyydytyksestä lähtien? Tästä pitää olla hyss, koska nainen on hyvä ja mies paha.

Vierailija
2/5 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oletko huomannut että naiset kritisoi muutenkin vähän kaikkea, miesten itsetyydytyksestä lähtien? Tästä pitää olla hyss, koska nainen on hyvä ja mies paha.

Juu olen. En ymmärrä miksi en saa kulkea helteellä shortseilla urheilurintsikoilla. Aivan tarpeeksi peittävää. Kyllä vanhempani myös kommentoivat pukeutumistani. Tulen kuitenkin aina itse päättämään omasta pukeutumisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koitan olla tuijottamatta mutten aina onnistu. Ja eikö ainakin osittain ole tarkoituskin tulla nähdyksi? Ja siis ihan wau miten upea linjalla itse tuijottelen.

N40

Vierailija
4/5 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni harrasti tätä. Haukkui tutut sekä tuntemattomat. Tässä tapauksessa syy oli huono itsetunto. Haluaa olla kauniimpi kuin muut. No hän on ex :)

Vierailija
5/5 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-M35 kirjoitti:

Eksäni harrasti tätä. Haukkui tutut sekä tuntemattomat. Tässä tapauksessa syy oli huono itsetunto. Haluaa olla kauniimpi kuin muut. No hän on ex :)

Mitä hän sanoi? Olen huomannut kun jotkut naiset ovat nauraneet minulle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän