Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No millaisen naisen ja suhteen YH-isä voi sitten saada?

Partaveitsi
29.06.2022 |

Ilmeisesti jutuistani taas joillekin tuli paha mieli ja ajatukseni olivat näiden mielestä jollain tapaa epärealistisia, kun piti sekin ihan asiallinen ketju poistaa..

Niin millaisen naisen ja suhteen voisin olettaa sitten löytäväni, kai mulla saa jotain kriteereitä edes olla naisen ulkonäön ja mielen suhteen, vai onko ne kanssa lähtökohtaisesti paheksuttavia asioita, hullun sotanorsun muutamalla pennulla on kelvattava siinä missä kaikki muutkin naiset?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ihmeessä ota jollet sellaista halua. Kai osaat olla yksinkin, jollet löydä sellaista kuin haluat. Emme me hullut sotanorsutkaan halua olla vain jotain mihin tyydytään, kun ei saa sitä ihanaa...

Vierailija
2/6 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan saat oman tasoisen naisen. On paljon naisia, joita lapsi ei haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ihmeessä ota jollet sellaista halua. Kai osaat olla yksinkin, jollet löydä sellaista kuin haluat. Emme me hullut sotanorsutkaan halua olla vain jotain mihin tyydytään, kun ei saa sitä ihanaa...

Osaan toki, yksinhän tässä on oltu jo joku seitsemisen vuotta.

Vierailija
4/6 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, silloin voit ajatella kuten minäkin. "Saan asettaa millaiset kriteerit ikinä haluan, jos en sellaista saa niin olen sitten yksin".

Vierailija
5/6 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan saat oman tasoisen naisen. On paljon naisia, joita lapsi ei haittaa.

Joo, jäin vaan ihmetyttämään joidenkin kirjoittajien ihmeen vihamielinen ja katkera asenne, heidän jutuista jäi just fiilis että mun pitäisi vaan tyytyä siihen mitä eteen tulee ja olla täysin pyyteetön ja kriteeritön.

Vierailija
6/6 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, silloin voit ajatella kuten minäkin. "Saan asettaa millaiset kriteerit ikinä haluan, jos en sellaista saa niin olen sitten yksin".

Tismalleen noin olen ajatellutkin.

Harmi kun taas hyvä ketju poistettiin, ihan turhaan.