Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisen kanssa voi aloittaa pottaharjoittelut?

Vierailija
18.10.2006 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus saattaa jotakin jopa vahingossa tullakin.

Vierailija
2/6 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kk aloin lisätä pottailua ja nyt 11 kk vanhana on päiväkuiva=pyytää itse potalle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siispä mekin voidaan 7kk ikäisen kanssa jo aloitella potalla istumista :)

Vierailija
4/6 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän siinä nyt mitään noloa ole, ainakaan mun mielestä. Mä nyt ajattelin vaan kokeilla alla 1v kanssa pottailua, koska hän istuu jo tukevasti ja masu toimii aika säännöllisesti samoihin aikoihin päivästä, joten miksipä sitä vaippaa haaskata jos sen hyvällä tuurilla saa pottaankin ;)

Vierailija
5/6 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ts. äiti pisti säännöllisesti potalle niin päivällä kuin yölläkin. En oikein tiedä, voiko tuota oikeastaan kutsua kuivaksi opettamiseksi, mutta helpotti se ainakin pyykkäystä aikana ennen kertakäyttövaippoja.

Itse rupesin pistämään poikaa kakalle potalle puolivuotiaasta, koska se oli niin helposti ennakoitavissa. Pikkuveli olikin sitten pikakakkaaja ja siinä vaiheessa kun tajusin toimituksen alkaneen, olikin kaikki jo ohi siinä vaiheessa kun potalle päästiin.

Vierailija
6/6 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki, jos sattui tulemaan ja istuksi potalla ihan mielellään. Oli kuitenkin yli kaksivuotias, ennenkuin opi tuntemaan pissan tulon ja oli varsinaisesti kuiva. Yritettiin pitää ilman vaippaakin, mutta märät housutkaan eivät poikaa suuremmin haitanneet. Kakka onnistui aikaisemmin, sen varmaan huomaa paremmin. Mutta pottaharjoittelu oli siitä hyvä, että homma oli tuttua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä