Eikö ihminen saa pukeutua omassa pihassaan kuten haluaa?
https://www.iltalehti.fi/keho/a/81fcfdae-1d28-42c5-a9d1-01b79cf2d81d
Lue tuosta 26-vuotiaan Tarun kokemuksia.
Kommentit (35)
Tämähän oli ihan kyseisen naisen oman päänsisäinen ajatus. Mitään todistetta tuijottamisestaja sen syystä ei edes ole. Pyöräilijän on kovin hankalaa tuijottaa poispäin ajaessaan tai olla silmät kiinni ja pihalla olijat toki näkee ohi ajaessaan.
Kyllä ne meilläkin tuottaisi, jos hilluisin alusvaatteilla pihan portilla ja kuvaisin itseäni keltainen moppi päässä
Vierailija kirjoitti:
Luulen kyllä että enemmän kiinnittää huomiota tuo pellen tukka ja sonninrengas kuin se että muija oli kalsareissaan.
Minua hämmästyttää se, että miten kauempaa kuin parin metrin päästä olisi tunnistanut asua alusvaatteiksi ja erityisesti sitä kukaan tuijottanut.
Vierailija kirjoitti:
Oliko omalla pihallaan niin kuin kertoo, vai taloyhtiön pihalla. Jos värjää hiukset neonväreillä, niin melko varmasti saa katseita?
Setäselittäjä. Aiemmassa tatskaketjussa setäselitys meni näin: tatuointi antaa luvan panna paljaalla.
Pukeutuminen kannattaa tehdä sisätiloissa
No saa, mutta ei tämä uutisoinnin arvoinen aihe ole. Ihmiset nyt tuijottelevat mitä pienimmästäkin syystä ja toiset kokevat sen enemmän arvosteluna kuin toiset. Monella näkyvästi vammaisella olisi varmasti paljon enemmän sanottavaa aiheesta, tuijottamisesta siis.
Ihmetelleet tuota vihreänä loistavaa päätä. Kukan ei erota kaukaa onko nuo bikinit vain alusvaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen kyllä että enemmän kiinnittää huomiota tuo pellen tukka ja sonninrengas kuin se että muija oli kalsareissaan.
Minua hämmästyttää se, että miten kauempaa kuin parin metrin päästä olisi tunnistanut asua alusvaatteiksi ja erityisesti sitä kukaan tuijottanut.
Mä saattaisin hetken ihmetellä jos joku pukeutuu ihonvärisiin alusvaatteisiin. Siitähän tulee nakufiilis ja kukapa ei siitä kiinnostu, olkoon tämä oletettu nakke mitä ikää, kokoa ja suuntausta hyvänsä, koska se on häkellyttävää yllättävässä ympäristössä.
Mutta ei varsinaisesti haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne meilläkin tuottaisi, jos hilluisin alusvaatteilla pihan portilla ja kuvaisin itseäni keltainen moppi päässä
Voisit kokeilla. Pääsisit sitten sinäkin avautumaan asian vierestä.
Vainoharhainen. Epävarmuus saa kuvittelemaan että muut jotenkin paheksuen katsoo vaikka todellisuudessa kukaan tuskin on edes katsonut.
Tai kuten joku jo mainitsi, naama nyrpeänä jos itse mulkoilee ohikulkijoita niin taatusti mulkoillaan takaisin.. voi voi ...
No kun hän nyt on niin rohkea ja erikoinen kun on oikein vihreä tukka ja uusi tatuointi ja ne pitsiliivit + stringit.. ei hyvänen aika taas.
Vierailija kirjoitti:
No kun hän nyt on niin rohkea ja erikoinen kun on oikein vihreä tukka ja uusi tatuointi ja ne pitsiliivit + stringit.. ei hyvänen aika taas.
Minäkin luulen, että enemmän huomiota herättää ruma tukka ja tatuoinnit. Ihmiset ovat miettineet onko lapsi vaarassa.
Monella ihmisellä on perusilme sellainen vihaisen oloinen.. mulla myös usein..Ja varsinkin tässä tukalassa helteessä.
Ei siis johdu mitenkään sinusta naapurin Taina!
Kannattaisi ehkä ensin katsoa peiliin, miettiä mistä eri syistä ihmiset saattavat joskus katsoa tavallista pidempää ja hankkia sitten näköeste pihalle jos se on häiritsevää. Veikkaan että tuijottamisen syy oli jossain muussa kuin alusvaatteissa, jotka ainakin minun silmissäni näyttävät ihan bikineiltä, en olisi erottanut alusvaatteiksi ilman erityistä mainintaa.