Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö ihminen saa pukeutua omassa pihassaan kuten haluaa?

Vierailija
29.06.2022 |

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hakiko poliisit sen putkaan?

Vierailija
2/35 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta on jo aloitus! Vtunlollot

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla. Taruahan Taru sepittää.

Vierailija
4/35 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy eu:sta , ne määrää mitä saa tehdä täällä.

Vierailija
5/35 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa. Ohikulkijat saattaa katsoa. Heidän katsomiseen ei pihassa olijalla ole valtaa.

Vierailija
6/35 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä todella aihe, josta pitää uutisoida useassa eri mediassa?

Vierailija
7/35 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jutun. Mehän emme tiedä mitä ihmiset tuijottivat. Koska tämä jutun päähenkilö Taru on huomannut lukuisten ihmisten tuijotuksen, on hänen täytynyt itse tuijottaa takaisin ja siitä on kai syntynyt jonkinlainen ketjureaktio. Muistan kun itse olin omassa pihassani pienen lapseni kanssa kesähelteellä niin kyllä vaan ihmiset katsoivat taapero-ikäistä lastani, joka leikki ja innoissaan hihkui muovialtaassaan. Minulla oli ihan normivaatteet päällä. Oletin aina, että ihmiset ihailivat lapsen iloa (lapsella uima-asu yllään).

Vierailija
8/35 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko omalla pihallaan niin kuin kertoo, vai taloyhtiön pihalla.  Jos värjää hiukset neonväreillä, niin melko varmasti saa katseita?

Vierailija
9/35 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoivat varmaan että miks toi muita ei vahdi lastaan vaan tuijottaa äkeänä ohikulkijoita. Onhan niitä pitsi bikineitäkin. Ja stringbikineitä. Taisi kuvitella vain että pääsee lehteen.

Vierailija
10/35 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei laita jotain näkösuojaa jos kerran piha näkyy yleiselle tielle jolla liikkuu paljon ihmisiä. Kivempi tietysti päästä iltaroskaan alusvaatteisillaan.

Vierailija
11/35 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se outoa, että joku on alusvaatteisillaan pihassa ja sitten häntä katsotaan. Mitä mahtoi odottaa?

Mutta tarinan opetushan on se, että näitä ei kannata ottaa huomioon millään tavalla eli pitää suhtautua kuin taaperoon, joka tempuillaan hakee huomiota. Ai jaa, olet siinä pyörätien reunassa alusvaatteisillasi, eipä minua kiinnosta, onko vaikka sattunut jotain, joten lopeta tuo huitominen, en minä pysähdy, vaikka lapsesi näkyy olevan tuossa pyörän edessä. Katsos kun ei ole tapana katsella ja kauhistella, tässä vaan ajellaan.

Vierailija
12/35 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten rohkeutta taas. Rohkeutta, jolla vahvistetaan vain sitä, että naisen kuuluu olla jonkun tietyn muotin mukainen. Kaikki nuo asenteet on nyt Tarun korvien välissä ja joita Noora komppaa. Keksitte nuo ihan keskenänne, naiset!

Vierailija
13/35 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Ei tokikaan hakenut huomiota. Muuten vaan postas tuon.

Naapurissa asui ennen muija, joka kulki päivä päivältä pienemmissä biksuissa ja hihitys tai iso naurunremakka oli taattu kun joku kulki ohi tiellä.

Hän selitti miehelleen kuinka häntä koko ajan katsotaan kun hän on pihalla. Ei tiennyt että ymmärrän heidän kieltä. Mua nauratti. Vieläkin naurattaa sekin kun hänen miehensä selvästi tajusi muijansa käytöksen. Ne sen miehen ilmeet...

Vierailija
14/35 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nyt vain tutkitusti vatvovat paljon enemmän kuin miehet, mitä muut heistä ajattelevat.

Vierailija
15/35 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitti myös että jos mies olisi alusvaatteissa pihalla kukaan ei olisi katsonut. Taatusti olisi poliisi tullut kymmenessä minuutissa hakemaan itsensäpaljastelijan.

Vierailija
16/35 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei saanutkaan kehuja , niin nyt tulisesti poistattaa ketjuja

Vierailija
17/35 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko omalla pihallaan niin kuin kertoo, vai taloyhtiön pihalla.  Jos värjää hiukset neonväreillä, niin melko varmasti saa katseita?

No, ennakkoluuloisena ihmisenä minulla on asenne tämän tyyppisiä naisia kohtaa jollainen jutussa esiintyy ja se ei muutu vaikka olisi ollut kauttaaltaan peitetty. Ja se asenne liittyy hoitotasapainoon.

Vierailija
18/35 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehden ymmärrän, mutta miksi tämä tapaus on myös Hesarissa?

Vierailija
19/35 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
20/35 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmästäkin sitä katsoo että mikä saatanan olio tuo on.