Linnanmäen ranneke maksaa 45e, laitelippu 10e. Olisiko sulla siihen varaa?
Meillä 5-henk. perhe. Liput sinne siis 225e, plus matkat, ruoka, jätskit. Varmaan 500e reissu tulossa! Hitsi!
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Ammattiliitto maksoi ja omakustannus oli koko perheeltä 0 €. Oli varaa.
Ja tässä on syy, miksi erosin Prosta joitakin vuosia sitten. Liittomaksu nousi reilusti ja nousua perusteltiin sillä, että on enemmän etuja eli juurikin jotain huvipuistokäyntejä, hissilippuja ja Holidayclubin lomaosakkeita. Miksi minun lapsettoman aikuisen pitäisi rahoittaa liittomaksuissani lapsiperheiden lomanviettoa?!
Ihan hanurista, koska olen sitä mieltä, että ammattiliittoihin olisi hyvä kuulua, työelämässä nykyisin saavutetut edut ei ole kiveen hakattuja.
Itse aiheeseen, että rannekemaksu on ihan ok, mutta yhden laitteen hinta 10 € on törkeän kallista.
On varaa mutta minulla ei ole lapsia enkä viitsi Linnanmäelle mennä. Eikä varmaan puolisokaan innostuisi vaan tuhlaisimme saman summan johonkin muuhun vapaapäivänä tai lomalla.
Eihän 45 eurolla saa edes illallista, edes missään keskitason ravintolassa Helsingissä. Eihän tuo ole koko päivän lipusta edes paljoa. Vuodessa kun yksi aikuinen 5 euroa viikossa niin 2 aikuisen perheellä on kasassa 520 euroa tuohon reissuun. Väitän, että se 5 euroa menee paljon turhempaankin. Lapset on niin hetken pieniä ja nauttii tuollaisista reissuista...
Olen työtön ja kävin toukokuussa lintsillä. Lippu oli alennettuna 35e, bensat ja matkaliput Helsingissä varmaan 45e. Syömässä kävin subissa ja ikeassa, siihen meni alle 10e. Olihan se kyllä vähän kallista.
Olisi varaa, mutta en laittaisi rahaa tuollaiseen.
Miksi nää 5 hengen perheet itkee rahanmenoa. Olisitte pitäneet jalat yhdessä, olisitte päässeet halvemmalla
500€ on paljon pienistä tuloista. 😳
Vierailija kirjoitti:
Miksi nää 5 hengen perheet itkee rahanmenoa. Olisitte pitäneet jalat yhdessä, olisitte päässeet halvemmalla
Mitä sitten. Täällähän valitetaan ihan kaikesta. Miten tämä eroaa muista?
Ostatte 1 laitelipun ja arvotte sitte sen. Voi jännäyksen määrää sitte perillä että kukahan sen nyt voittaa.
Varaa on, mutta en periaatteesta halua maksaa naurettavan kalliisti yhdestä huvipuistopäivästä. Samalla hinnalla saa perheelle jo pari yötä Tallinnassa tai päivä Tukholmassa -risteilyn.
Varaa olisi, mutta silti tuo minusta on järkyttävän kallista. Kerran kesässä yleensä käydään silti. Ranneke voisi olla hinnaltaan siinä 30€ tuntumassa ja laiteliput esim. 5€. Silti uskon, että voittoa syntyisi ja useammalla olisi varaa mennä.
Riippuu siitä tulisinko yksin vai ottaisinko mukulatkin mukaan. No kaksi niistä on jo täysi-ikäisiä, saisivat maksaa itse.
No helposti olisi mutta mitä minä siellä lapsettomana sinkkuna tekisin. Mielummin käyn baarissa ko. rahalla.
Ois varaa mutta paljonpa huvittaa yksin käydä tuollaisessa.
Särkänniemessä on vielä kalliimpaa. Jätetään väliin.
t. tamperelainen
Menkää Miljoonativoliin, se on ilmainen ja oikein hyvä huvipuisto. Meidän lapset on kyllä kiertäneet kaikki mahdolliset huvittelupaikat ja silti Miljoonativoli kiinnostaa ihan yhtälailla.
Keskeisellä samalla mukava käydä vaikka shoppailemassa ja syömässä ne rahat, jotka muualla menee rannekkeisiin.
Kiitokset vaan Vesalle tästä mahdollisuudesta, on meinaa tosi hieno juttu. Vähävaraistenkin lapsilla mahdollisuus päästä huvipuistoon siinä missä rikkaampienkin tenavilla. Sydämellistä.
hermot ei kestä sitä jonotusta millään hinnalla. en menisi ilmaiseksikaan
Eikö huvipuistossa ole sitten aika tylsää?