HEINÄHIPPUSET keskiviikko 18.10.
Huomenia, laitoin toiveestanne päiväpinon, meitä Heinähippusia on sen verran iso joukko ja mukavan aktiivisiakin ollaan, joten emmeköhän saa aikaan päivittäistä ajatustenvaihtoa!
).( kp 26/27. Ihmeellistä ruskeaa erittäin niukkaa vuotoa eilen??? Mitäköhän tämä kroppa on nyt keksinyt??? Kaameeta tää piinailu. Vaikka kuinka päätän olla miettimättä koko vauva-asiaa, niin koko ajan pyörii mahdollinen raskautuminen mielessä. Ihanaa kun meitä samassa veneessä seilaavia on niin monta. Vertaistukea kaipaa varmaan itse kukin.
Kertokaahan keskiviikon kuulumisianne. Plussatuulia tasapuolisesti kaikille! Voi kun joku jo pian kertoisi iloisia uutisia!
Kommentit (29)
..no, noin mäkin asian ymmärrän...voi masennus. No, en nyt vielä heitä kirvestä kaivoon, sillä vasta kp25 menossa. Katotaan mitä loppuviikko tuo tullessaan. Tuskinpa näyttäis vielä raskaustestilään posit, JOS olisin raskaana..?!
edellisessä kierrossa ultrattiin menkkojen jälkeen ja silloinkin oli näkyvissä että munis on lähteny oikealta+keltarauhanen on hienosti kasvanut+kysta. Nyt jäi vain mietityttämään että minkä näköinen sen keltarauhasen ois pitäny olla 2pv oviksen jälkeen, ei se kai heti kasva oikeeseen kokoonsa ja näköönsä. Pessimistinen kuitenkin olen koska toi vasen puoli ei kuitenkaan oo tohon kohtuun yhteydessä oikealla lailla(epämuodostunut kohtu minulla) ja siksi nyt harmittaa ihan kybällä että sen muniksen piti just nyt vasemmalta lähteäa(yleensä aina oikealta).Ehkä tämä " masis" tästä helpottaa..
Tänään siis virallisesti pompsahdin tänne heinähippusten pinkkaan, Täti yllätti kesken työpäivän, kp 27 muuttui siis kp 1:ksi. Blaah =(
Nyt sitten ovistestien ostoon ja yrityskierros nro 3 käyntiin...
onnea ovikseen ja plussapisteitä roppakaupalla!!
Uusi toivottu laskettuaika olis 25.7.
Kirjottelen lissää jahka tästä suosta taas noustaan...
laitetaas se täti solmuun ja heitetään jorpakkoon koko akka ;)
uusia ilmeisesti oli tullut, tervetulloo hippustelemaan!
Tutti, oviksen ohittaneena kp 16/n.28
Illan päätteeksi vain kirjoittelen... Kp 5 eli kierron alussa mennään ja toivo korkealla. Mielestäni bongasin hyvät limat viime kierrosta ja ajoitukset tuntuivat olevan miehen kanssa kohdallaan, mutta ei... Edelliset lapset tehty toisessa yrityskierrossa eli josko taas tämä toinen kerta toisi positiivisia uutisia. Kesän jäljiltä melkoisen rankka keskenmeno viikolta 9 (huomattiin viikolla 13 ultrassa). Lääkkeellinen keskeytys johti ambulanssikyytiin ja kaiken kaikkiaan vauvan menetyksestä lopputarkastukseen menikin sitten kaavintoineen kaikkineen aikaa yhteensä toukokuusta elokuuhun!! Tuon kokemuksen jäljiltä kuitenkin luottamus omaan kroppaan ei ihan sataa prosenttia ole...
- Nalle-Kirahvi
Liityn joukkoon tähän. Täti hyökkäsi kylään tänään ja kierros 6 alkakoon. Testasin aamulla negan ja varmuuden vuoksi sitten iltapäivällä vielä uudelleen josko olisi ollutkin epäkelpo tikku. =) Epätoivoisia viimeisiä yrityksiä. Ja niin se varmistuksien jälkeen saapui sitten tätikin. =(((( Olin vain niin toiveikas kun ekaa kertaa yrittämisen aikana täti ei tullutkaan ajallaan.
No täytyy kehitellä muuta ajateltavaa ja saada tämä kuukausi kulumaan vauhdikkaasti.
Monilla onkin jännät paikat edessä. Toivon kovasti että plussat vilisee.
Mukavaa illan jatkoa kaikille..
Eiköhän tästä nousta taas
Stella-79 kp 1/27-29
Laitoinkin esittelyä eiliseen pinoon. Täällä menossa vasta kp 6/26-29. Varmaan kp 9 aloitan tikuttelun.
Mun pitäisi kyllä muutama kilo laihduttaa, uskon että se auttaisi raskautumisessa, mutta niin vaan tänäänkin tuli tehtyä pannaria " pojalle iltapalaksi" ;) Keväisen plussankin sain, kun tiputin muutaman kilon, mutta sitten kai vähän masennuin raskauden keskeytymisestä, enkä jaksanut enää katsoa mitä suuhuni laitan ja niinpä ne kilot tuli kesällä takaisin :(
Jeps, eipä nyt muuta kuin öitä...
Olen ilmoittautunut innoissani jo moneen pinoon mukaan, mutta ei kai sitä mikään estä?
Mä odotan jännityksellä onnistuiko tässä kuussa, vasta kp 16 mutta ovulaatio tapahtui jo kp 10 tai 11 (gynellä todettu), clomien auttamana.
Nyt elättelen toivoa niin kuin moni muukin täällä, mutta samalla yritän pitää jalat maassa. Täti tulee, jos on tullakseen sitten vaan. Toivottavasti ei tule... Testejä tilasin juuri netistä, eli kun ne saapuvat, voin ehkä harkita jo testaamista... Yritän odottaa vielä viikon...
Ovistestithän näyttää yleensä aina haaleita viivoja läpi kierron. Plussa on ainoa ratkaiseva. Myös raskauden ovistesti voi näyttää, mutta myös silloin testi näyttää ikäänkuin ovisplussaa, eli viivojen pitää olla tasavahvat tai testiviivan tummempi.