Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HEINÄHIPPUSET keskiviikko 18.10.

18.10.2006 |

Huomenia, laitoin toiveestanne päiväpinon, meitä Heinähippusia on sen verran iso joukko ja mukavan aktiivisiakin ollaan, joten emmeköhän saa aikaan päivittäistä ajatustenvaihtoa!

).( kp 26/27. Ihmeellistä ruskeaa erittäin niukkaa vuotoa eilen??? Mitäköhän tämä kroppa on nyt keksinyt??? Kaameeta tää piinailu. Vaikka kuinka päätän olla miettimättä koko vauva-asiaa, niin koko ajan pyörii mahdollinen raskautuminen mielessä. Ihanaa kun meitä samassa veneessä seilaavia on niin monta. Vertaistukea kaipaa varmaan itse kukin.

Kertokaahan keskiviikon kuulumisianne. Plussatuulia tasapuolisesti kaikille! Voi kun joku jo pian kertoisi iloisia uutisia!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tälle päiväpinolle saada vielä pituutta :)

Aika moni jo piinailee. Pian saadaan ensimmäinen plussa!!! Kukahan se on?

Omppumamma ainakin on jo kp:issä melkein lopussa. Tuosta rusehtavasta vuodosta en osaa sanoa. Joskus joillakin on kiinnittymisen yhteydessä, joskus oviksen, ja joillain tulee loppukierrosta ennen menkkoja tiputtelua. JA joillain tulee sitten myös siinä tärppikierrossa vuotoja. Että tosiaan siitä ei vielä voi päätellä mitään. Täytyy vaan seurata tilannetta. Tsemppiä!! Toivotaan, että johtuu tuosta viimeisestä!

Täällä ei kummempaa, menis vaan tää viikko nopeaan.

PLUSSATUULIA

S kp23/26-28 dpo9

Vierailija
2/29 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omppumamma! Tuohan on hyvä merkki tuo tuhruilu, jos sulla ei sellasta yleensä esiinny? mites on muita oireita? mä luulen ja toivon, että saadaan se eka plussauutinen sulta! =D

Mä sitten eilen päätin antaa itselleni luvan piinailuun... ja niin ollen samantien aloin kehitellä " oireita" .. Tunsin mukamas yöllä repäisykivun ja tänä aamuna hajun pissassa joka on mulle aina ollu eka raskausoire. Hirmusella itsehillinnällä sain pidettyä testitikut vielä kaapissa vaikka lähellä se oli.

oikeesti, niin monta kertaa kuin mäkin oon jo aikaisin plussan saanu mikä ei sitten koskaan vahvistu niin luulis, että ois oppinu jotain. Ilmeisesti ei..

Mutta plussarikasta aikaa toivottelen kaikille!

piipaa kp 23/28 dpo 8

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväpinot onki tosiaan hyvä idea. :)

Omppumamma, sulla onki jännät hetket käsillä, hui!

Kummasti vaan mullakin on alkanu tämä omien oireiden tutkiskelu, vaikka eilen illalla vielä kirjottelin toista. ;) Töissä ei ole tällä hetkellä mitään akuuttia ja pomo on poissa, ni mitäpä minä muuta tekisinkään kuin vauvakuumeilisin täällä!

Oireita saattaisi olla etova olo, mitä mulla oli sekä eilen että tänäaamuna. Se voi kyllä johtua liian runsaasta aamupalasta, mulla kun on aamuisin niin herkkä kroppa, että yksiki ylimääräinen hedelmä tai leipäpala voi tehdä tosi ikävän olon.

Toisaalta, niinhän se oli raskauspahoinvoinninki suhteen, että liian vähän tai liian paljon kerralla, niin huono olo tuli ihan varmasti. Eli taitaa olla 50-50 tsäänssit, joko oon tai sitten en oo raskaana. =)

Myös alaselkä ja lantion seutu on ollu jotenki aran tuntunen, sekin voisi olla oire. Tai sitten se johtu eilisestä koulutuksesta kun istuin monta tuntia huonossa asennossa.

Jep, mutta mie siirryn nyt taustalle odottelemaan teidän muiden oirekuvauksia. =D

-S- kp 22/26-29

Vierailija
4/29 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä kaikille, jotka pääsee testaamaan jo viikonloppuna.

Noista vuodoista, itselläni saattaa tulla 1-2päivää ennen menkkoja sellasta tuhrua, se kyllä on ihan punaista/limaista. Joskus muistan gynen maininneen, että sellanen tuhru johtuisi keltarauhasesta...siis keltarauhanen surkastuu taikka jotain. Rusehtavaa vuotoa taas olen kuullut tulevan raskaana olevilla " oletettujen" menkkojen aikaan. Eli älähän Omppumamma vielä ainakaan luovu toivosta:)

Itselläni menossa kp16/27-30. Nyt tuntuu ainakin, että ovuloin ja pupuilutkin osui kohdilleen. Ei auta muuta, kuin vaan odotella...

t.aada4

Vierailija
5/29 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että täällähän on tosi jänskät paikat jo monella!

Omppumamma taitaa sen eka testin tehdä,kauheasti plussa pölyä puhaltelen täältä sulle.

Itsellä menossa vasta kp 12/30 eli ovista odotellen edelleen jos sellaista nyt ylipäänsä edes tulee...

Kamala odottaminen et pääsee sinne gynelle ja päästään näissä asioissa eteenpäin,tasan kaksi viikkoa sinne.

Oiski ihana ylläri jos olisinki raskautunut tästä kierrosta sitten, tuo gyne aika sattuu just kolmea päivää aikaisemmin kuin menkkojen pitäis alkaa...Näkyykö ultrassa jos jotain oliski tapahtunut. Ei varmaankaan. Mut toisaaltaan toiveet olis korkealla et se plussa sielt tulis ilman kepuli konsteja ja kovasti jo ovista tässä odottelen.

Paljon peukkuja yritykseen kaikille tasapuolisesti ja plussa pölyä kaikille tarvitseville.

Vierailija
6/29 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tätä kurjuuta... Saa kai heittää vauvahaaveet tältä erää. Miehellä nimittäin halut ihan pahjalukemissa. Tympäsee ja oikeasti v*tuttaa. Nyt meneillään kp 15/?? ja oviksen suhteen taitaisi olla otollisimmat hetket, mutta minkäs teet. Täytyy kai vaan odottaa kevättä, että alkaa miehelläkin vähän puntissa tutista... pitkä ja kylmä talvi edessä.

Onnea muille vauvaprojektin suhteen!!

Vierailija
7/29 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

piipaalle, kiitos vaan lohdutuksen yrityksestä mutta olen satavarma että ovis oli sillon la-su välisenä yönä, ja ne kivut mitä sitä ennen oli 2pv oli niitä kasvukipuja, valitettavasti näin. Siitä gynen ammattitaidosta tietty voidaan olla montaa mieltä, ensinhän se ei löytäny puhjennutt amunista olenkaan ja sitten ku sanoin että mun mielestä se lähti vasemmalta niin sitten olikin sitämieltä että nojoo niinpä taitaa olla, mutta ei selkeesti siltä näytä, ja voishan tuo tuossa olla keltarauhanen...sitä en tiiä miten nopeesti se keltarauhanen alkaa muodostuun ja kuinka nopeesti näkyy ultrassa. Jotenki jäi pahamieli tuosta käynnistä :( onneksi tässä nyt on paljon muuta puuhaa, niin ei ehi kauheesti turhia kuumeilla. niin joo mitäs ne noi tero tekee, eiks se oo keltarauhashormoonia vai oonko ymmärtäny sen asian väärin?

omppumammalle hirveesti peukutuksia että se eka plussa tulis sieltä :)

Ja AADA me mennään just samoilla kp:llä ja kierron pituuksilla, mukava sattuma. Mun kroppa vaan on tuottanu 2 viimisessä kierrossa kunnon raskausoireet ilman haam,uplussaakaan, on jotenki niin masis olo odottaa kierron etenemistä.Enkä edes tiedä millon vois olettaa menkkojen tulevan ku on noi terot käytössä, että siirtääkö ne niitä vai ei..

huh, tulipa purnaustekstiä mutta ehkä tämä vähän helpottaa ku saa purnata...

Vierailija
8/29 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun alkaa jo monella olla lähellä plussaaminen.

Pidetään peukkuja omppumamma(olikohan nikki oikein) ja muut.

Omaa napaa sen verran että kp22/27-29 ja tuntuu kyllä että ei olis tärpännyt, on vaan jotenkin sellainen olo..

Hieman on ollut repäisykipuja ja ällötystä mutta taitaa vaan olla taas näitä menkkoja ennakoivia oireita..

Aurinkoista keskiviikkoa kaikille, täällä on ihana ilma!

Vierailija
9/29 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vielä ihan alkukierrossa. kp 5/33-35 ja vuoto on juuri loppunut.

Ovis on yleensä ollut kp 20 kohdalla, joten sinnekin vielä aikaa....

Vierailija
10/29 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierron alussa täälläkin vasta. Kp 4/24-32 ja tiputtelua tämä päivä ja varmaan vielä pari päivää tämän jälkeenki. Ovista odotellessa...

Teillä monella jo piinaavat hetket ihan edessänne, tärppionnea ja plussaonnea!!!

Vierailija
11/29 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovista. Yks pikku juttu vaan ihmetyttää. Limoja ei vielä havaittavissa lainkaan, vaikka kp on jo 11/24-26 eli pitäisi kai jo jonkin laista olla?? Ainut mitä tulee on vetinen, lorahteleva valkovuoto. Oviksesta enemmän tietävät jelpatkaapas vähän. Jääkö ovis nyt sitten kokonaan tulematta? Tuskin ehkä kokonaan mutta siis ihanteelliset olosuhteet tuolla rööreissä liikkumiselle kun limat puuttuu. Voi olla että olen liian hätäinen tässä asiassa. Aiemmissa kierroissa ollut selvät limat ja selvät oviskivut. En tikuttele ovista tms.

Muutoin täällä ei ihmeellistä, kylvöjä suoritellaan parin päivän välein nyt tässä.

Plussasäteitä kaikille, joillakin jo loppukierto meneillään. Kohta saadaan se ensimmäinen plussa tänne. Itellä pitäs menkat alkaa 2.11 laskurin mukaan. Se on juurikin esikoisen syntymäpäivä :) Toivottavasti ei juuri silloin hyökkää :(

Misuli

Misuli

Vierailija
12/29 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmottaudunpa minäkin tänne hippusiin ja yritetään sitä " 070707" vauvaa saada aikaan =) Nyt vasta ovista odotellaan joten valitettavasti vielä matkaa sinne oikeeseen piinaviikkoon... Mutta kyllähän tää tästä kun taas on selvitty siitä " nega-masennuksesta" ... Just sain " tädin" ajettua ovesta ulos =) Plussaonnea kaikille!!

Nippara 8/30

Vierailija
13/29 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä vetinen valkovuoto on jo hedelmällistä! Sellainen paksu, klimppinen (sori tämä kuvailu) valkkis ei ole hedelmällistä.

Vierailija
14/29 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa ja keskiviikkoa täältäkin suunnalta. Oon ollu yön töissä, joten olis kai parempi sanoa huomenta... :) Hyvä, että on laitettu päiväpino, sillä tuntuu nyt viestejä satelevan, kivaa.

(.) Nyt kp25/28-30, eli alkaa pikku hiljaa piinailut olla käsillä täälläkin!! Oon todellakin yrittänyt pitää jalat maassa, ei vaan oo kovin helppoa. Oireita ei oo oikein suuntaan ei toiseen, mut fiilis jotenkin pessimistinen..jospa se tästä vielä iloksi muuttuis?! Ollaan menossa anoppilaan viikonlopuksi, joten ehkä aika menee siellä rattoisasti ettei ehdi paljon piinaileen tai sitten tädin yllättämänä itkeä tuherran siellä salaa vessassa...toivottavasti en!! Yritän ehtiä sielläkin käymään koneella, että pääsen piinailemaan teidän kanssa!

PLUSSATUULIA KAIKILLE!!!!!!!!!!!!

Vierailija
15/29 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa omppumamma lupaavalta...ehkä sinä oot se joka avaa tuon plussapinon...jos se olet sinä niin koitahan vetää meidät muutkin mukaan eiköstä niin?

Kivasti tää pino menee kun on monta jotka on kierron eri vaiheissa niin riittää jännitystä moneks viikkoa.

Omaa juttua...ällöä oloa toisinaan, ja lämpö heiluu ylhäällä tänäkin aamuna 37 tasan. Täytyy yrittää vaan pitää päätä kylmänä ja ootella vaikka sunnuntaille ennenku testin kaivaa esiin.

PLUSSA-uutisia ootellen =)

Tiibe kp24/28

Vierailija
16/29 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen, jolla vähän nuo limat kadoksissa :) Kp nyt 11/26 ja jo kaksi päivää sitten alkoi (ovis) jomotus alavatsalla. Yleensä silloin, kun kipua alkaa tuntua, alkaa myös limat. Mutta koska niitä nyt siis ei ole näkynyt, hain eilen ensimmäistä kertaa elämässäni ovistestin apteekista ja sain siihen mielestäni tasavahvat viivat. Tänään sitten testiviiva olikin jo haaleampi. Mutta onkohan kuitenkin mahdollista, että ovista ei tapahdu ollenkaan? Mulla kun yleensä on ne limatkin havaittavissa? Ja nyt jo toinen kierto peräkkäin, kun niitä ei oikeastaan kauheasti ole :/ Peittoja on kuitenkin pöllytelty ahkerasti, joten saa nähdä sitten ;)

No, eipä kai tässä auta muu kuin odotella. Aina vaan :) Toivottavasti moni muu kuitenkin saa tulosta aikaiseksi!

Misti

Vierailija
17/29 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiviikko jo. Onneksi menee tämä viikko syysloman merkeissä mukavasti. Tänäänkin lähdettiin heti aamusta lasten kanssa kaupungille ja löydettiin isoille tytöille saapikkaat. Nyt saa vaikka pakkaset alkaa:)

Oireita olen minäkin yrittänyt etsiä mutta eipä niitä sanottavammin löydy. Pissalla kävin viime yönä, mutta olenpa saattanut juoda eilen illalla liiaksi. Sitten mietinkin että jospa oireettomuus oliskin oire? Mulla yleensä oikea rinta on viikkoa ennen tädin tuloa aikast kipeä, mutta ei nyt, hm, toiveajattelua? Odotellaan siis edelleen. Eilen oli kyllä alavatsa tosi kipeä välillä ja ajattelinkin (toiveikkaasti) että josko olisi ollut sitä kiinnittymiskipua. Tälle kuulle olen antanut itselleni luvan hakea oireita ja tutkiskella itseäni oikein urakalla. Jos sitten tiputaan niin tiputaan oikein korkealta ja kovaa kerralla!

Medison kp24/28

Vierailija
18/29 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa puuttuu oviskivutkin vielä... tosin ne saattaa kestääkin vain muutaman tunnin. Ihmetyttää tosiaan että mihis ne limat jäi :) Noh, jospa ne tulee vasta oviksen jälkeen tjsp.

Koralli: kiitti tiedosta, siitä asti ku menkat loppu on tuo valkkari ollu tollaista :o

Vierailija
19/29 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kommentoida sulle (kerta samassa jamassa mennään), että keltaruhasen kyllä näkee ultrassa. Sitä en tiedä miten iso se on...

Itselläni on ultrattu munasarjoja, 3päivää ennen menkkoja ja lekuri sanoi, että oikealta on irronnut munasolu, kun siihen on kehittynyt keltarauhanen. Sillä puolen olinkin tuntenut kipuilua oviksen aikaan.

Silloin ei vielä kohdussa näkynyt mitään alkavaa raskautta.

Tsemppiä nyt vaan, kyllä se loppupiina meillekin koittaa;)

t.aada4

Vierailija
20/29 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mitä menin tekemään.. Tossa oli pinoa siitä, kuinka ovistikut voi näyttää myös mahd raskauden. No, mulla oli jäänyt yks ovistikku kaapin pohjalle lojumaan, ja ajattelin että pissaanpa siihen. No, tulos oli sitten haalea viiva.....no, jos nyt olisin tikuttanut ovista, olisi tulos ollut tietty negat, kun viiva oli SELVÄSTI kontrolliviivaa haalempi...eli ajattelenko siis että tavallaan on nyt sit myös hcg negat?? Voi rasitus, että mun piti mennä moinen temppu tekemään. ARGH!