Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit kokeilla seksissä mutta et uskalla ehdottaa puolisolle

=)
29.06.2022 |

Mitä haluaisit kokeilla seksissä mutta et uskalla ehdottaa puolisolle.

Olen Nainen / Mies ?
Ikä ?
Naimisissa / Avopari
Kauanko yhdessä

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M45 kirjoitti:

Pissaleikit puolin ja toisin, aluksi katsellen toisen kusemista, mutta myös päälle ja suuhun pissaaminen. Spermalla sotkeminen. Naamalle laukeaminen. Suihinotto kesken seksin. Siinäpä niitä.

Ai niin, yhdessä reilusti yli 20 vuotta ja siitä naimisissakin kohta 15.

Vierailija
22/40 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa kolmas pyörä, toinen nainen, mukaan. Se voisi olla vaikka maksullinen joka voisi antaa suutaan meidän molempien nautintoon, jolloin riski mustasukkaisuudesta olisi pienempi, että toinen haluaakin antaa nautintoa jollekin muulle kuin omalle puolisolle. Vaimoni ei voisi hyväksyä, että panisin tai nuolisin toista naista, mutta suhteen alussa kertoi, että häntä kiihottaisi katsella kun toinen nainen ottaisi multa suihin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roolileikkejä

Vierailija
24/40 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse ei varmaan ole siitä ettenkö kehtaisi, mutta meidän seksielämä on kuollut.

Ehkä isoin fantasia on osallistua ryhmäseksiin, ja niin että kokoonpano koostuu kahdesta nuoresta miehestä ja minusta. Haluisin kerranelämässä olla vain Niin pantavana, että session lopussa minusta todella tuntuu että nyt on nainen saanut penistä ihan koko rahalla.

Nainen 51v,  naimisissa 20 vuotta

Vierailija
25/40 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ehdottaa ihan vaan seksiä, mutta edellisestä kerrasta on niin pitkä aika, että enää en kehtaa ehdottaa mitään. En puhu enää mihinkään seksiin liittyvästä vaimon kanssa.

Vierailija
26/40 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävän ja hänen ystävänsä kanssa paneminen.

Pillun venyttäminen, pissaleikit ja spermalla sotkeminen

Vierailija
27/40 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisin olla ns. patjana vaimoni alla, kun toinen mies panee häntä.

Makaisin siis selälläni ja vaimo olisi päälläni vatsallaan tai konttausesennossa samalla toinen mies panisi häntä takaa. Heti kun tuo toinen olisi lauennut, vaimo ottaisi minun kuolinilmoitukset sisäänsä ja alkaisi ratsastaa.

Vierailija
28/40 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyääm ei voi ehdottaa mitään. Nainen alkaa nalkuttamaan.

Vierailija
29/40 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun kesä on tulossa, vaikka ilmoista päätellen ei uskoisi, niin olisi todella mukavaa mennä vaimon kanssa harrastamaan seksiä ulos esim. puistoon jossa joku voisi nähdä. 

Mutta tuntien ahdasmielisen vaimoni tämä jää pelkäksi Vauvapalstan haaveiluksi.

Vierailija
30/40 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on onneksi ollut sekä eksä että nyksä todella avomielisiä, joten lähes kaikkea on kokeiltu: ryhmäjuttuja, naisten välisessä mukana oloa, bdsm-leikkejä, avointa suhdetta ym. Mutta se yksi ja suurin haave puuttuu. Haluaisin nykyisen tyttiksen suostuvan aisurijuttuihin, mutta vaikka olen sitä varoen ehdotellutkin, hän ei näytä olevan kiinnostunut. Omituista, että naiselle, jonka kanssa on tehty vaikka mitä, en vain kehtaa kertoa, että haluaisin hänen tulevan kotiin toisen miehen sängystä ja piinaavan mua kertomalla mitä on tehty. Tai että haluaisin joutua katselemaan vierestä kun hän naidaan oikein kunnolla jne. Harmi, mutta jokaisella meidtä on tietysti rajansa, joita pitää kunnioittaa, jos toista arvostaa.

M48, suhteessa 8v

Vierailija
31/40 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yrittänyt uskaltaa ehdottaa vaimolleni seksiä. Nyt on mennyt yli 12 vuotta, enkä vieläkään ole uskaltanut. Osittain koska hän ei pidä seksistä. Mutta minä pidän.

Vierailija
32/40 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 56v haluaisin peittää vaimon silmät  aloittaen itse kokovartalo hieronnan nuollen välillä pillua ja sitten tulisi vieras mies alkaen panemaan vaimoani isommalla kalullaan näin haluaisn yllättää vaimoni samalla nuolettaen kaluani hänen suussaan mutta en tiedä hänen reaktiotaan tämä ois oma fantasia kolmen kimpasta fantasia 

Vierailija
33/40 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fica kirjoitti:

No mä siis kyllä uskaltaisin ehdottaa miehelle, mutta kun olen "kiltin vähän estoisen miehen" vaimo, niin mies luultavasti tuntisi olonsa vaivautuneeksi.

Mies ei ikinä ehdottele itsekään, mitä haluaisi ja seksistä puhuminenkin on vaikeaa ja vaivautuu selkeästi. Ei selkeästi tiedä mitä pitäisi sanoa ja varoo ettei anna vaimolle "liian kinkyä" kuvaa itsestään=estoisuus.

Itsestå tuntuisi vaan, että menee painostamiseksi jos näistä puhuisi. Jossain asiassa, mitä olen sanonut haluavani kokeilla, ei ole tyrmännyt ajatusta, mutta ei myöskään toteutusta😅

Ei myöskään itse kysy mitä minä haluaisin.

Seksiä kyllä on välillä enemmän, välillä vähemmän. Siis ihan niin perusseksillä mennään, kun vaan voi.

Mutta siis paljon on asioita mitä haluaisin kokeilla.

Straponilla haluisin panna mun miestä samalla, kun se runkkaa olis ihan ykkösenä.

Haluisin nuolla miehen kiveksiä ja peppua.

Katsella kun mies ru

siis etkö ole ehdottanut näitä hänelle? noi kaikki on kivoja, paitsi ehkä toi strappärillä juttu. jos et, niin ehdota ihmeessä, toihan olisi miehen taivas!

Vierailija
34/40 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin katsoa kun toinen (tai useampi) mies nussii vaimoani ja sitten päästä itse liukkaille.

Haluan myös että vaimoni panisi minua straponilla.

En ole uskaltanut ehdottaa.

M46, suhteessa 13v

Vierailija
35/40 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta vuotta haaveilin kolmen kimpasta, en uskatanut kertoa haaveesta vaimolle.

Katsottiin upeaa sarjaa House of Cards telkkarista, siinä päähehkilöt menivät kolmen kimppaan, vaimo sanoi ääneen sen ja kysyin halusiko hänkin? Ketä olisi kolmas kysyi ja mietittiin sitä, olin ihan älläkällä lyöty! Löytyi kolmas ja toteutettiin se. Vaimo nautti ihan kypällä narttumaisella otteella ja minä nautin vaimon himosta.

Rohkeasti vain ehdottelemaan. 

Vierailija
36/40 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kokeilla parinvaihto/kimppajuttuja/gangbang, kaikki vaihtoehdot käy. Aviomieheni ja toinen mies mun kimpussa, aviomieheni ja minä toisen naisen kimpussa. Mikä ettei ihan pelkästään naisen kanssa oleminen ja jos mieheni haluaisi kokeilla omia bi-juttuja niin siitä vaan. Seksibileet tai orgiat tai klubit. Koko tämä maailma kiinnostaa suuresti.

Nuorempana jotain vähän kimppajuttuja harrastettu ja kivaa oli mutta ei sitä pentuna osannut eikä ymmärtänyt mistään mitään. Harmi sinänsä että olen naimisissa koko Suomen monogaamisimman miehen kanssa, eli tämä jää toteuttamatta. Täällä siis N37, naimisissa 5v, yhdessä 12v.

Vierailija
37/40 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin yli vuosi sitten seksileluja jotka ovat piilossa edelleen, tuntuu että koskaan ei ole sellainen hetki että kehtaisin kysyä tai kertoa. Haluaisin käyttää niitä yhdessä, haluaisin että mies sitoo minut ja tekee mitä tahtoo. Ja jotain asujakin olisi kiva kokeilla. Mutta en vain saa suuta auki. Ollaan molemmat aika miellyttämisenhaluisia ja ujoja, ja en halua että mies tekee vain mielikseni. Tai että pitää hölmönä... kun en minä mikään kaunotar ole.

Estoinen N41, yhdessä yli 20 vuotta.

Vierailija
38/40 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin ainakin hullaantunut toiveistasi. Ja uskon, että moni muukin mies.

Fica kirjoitti:

No mä siis kyllä uskaltaisin ehdottaa miehelle, mutta kun olen "kiltin vähän estoisen miehen" vaimo, niin mies luultavasti tuntisi olonsa vaivautuneeksi.

Mies ei ikinä ehdottele itsekään, mitä haluaisi ja seksistä puhuminenkin on vaikeaa ja vaivautuu selkeästi. Ei selkeästi tiedä mitä pitäisi sanoa ja varoo ettei anna vaimolle "liian kinkyä" kuvaa itsestään=estoisuus.

Itsestå tuntuisi vaan, että menee painostamiseksi jos näistä puhuisi. Jossain asiassa, mitä olen sanonut haluavani kokeilla, ei ole tyrmännyt ajatusta, mutta ei myöskään toteutusta😅

Ei myöskään itse kysy mitä minä haluaisin.

Seksiä kyllä on välillä enemmän, välillä vähemmän. Siis ihan niin perusseksillä mennään, kun vaan voi.

Mutta siis paljon on asioita mitä haluaisin kokeilla.

Straponilla haluisin panna mun miestä samalla, kun se runkkaa olis ihan ykkösenä.

Haluisin nuolla miehen kiveksiä ja peppua.

Katsella kun mies ru

Vierailija
39/40 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wunderbaumia. Joskus tuntenu tarvetta!

Vierailija
40/40 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 37 haluaisitko toteuttaa salaa hotelli viikonlopun yli50 sen parin kanssa vaimo posliini ja nauttii 69nuolemisesta naisten kesken itse katselen ja välillä käyn takaapäin panemassa teitä halutessasi käytämme kumia jos haluat kohti t 50 pari

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme