Mitä haluaisit kysyä 27v naiselta?
Kommentit (76)
Montako koronahötsiä otettuna vai onko yhtään? Monestiko olet tehnyt prc-testin? Montaako maskia olet käytellyt?
Miksi et ole harrastanut seksiä toisen henkilön kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Miks niin monet teistä nuoremmista naisista on niin tiukkapipoisia, varsinkin jos heittää edes lievästi härskin läpän?
Ei vielä 10v sit ollu tommosta.
M36
nokkiintuvuus on jotenhi niin synnynnäistä uuskontontoisille hesa-seudun parikynppisille sometteleville amatsonitytteleille
Vierailija kirjoitti:
Miks niin monet teistä nuoremmista naisista on niin tiukkapipoisia, varsinkin jos heittää edes lievästi härskin läpän?
M36
Riippuu tilanteesta, jos nainen on sinusta romanttisesti kiinostunut ja alat heti viljelemään kaksmielistä läppää niin se voi antaa sinusta kuvan että olet vaan sen yhden asian perässä ja antaa vain kuvan että olet sika, vaikka tämä ei totuus olisikaan. Loukkaa siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missö kunnossa ovat tissittimet, peputtimesi ja pilluttimesi?
Hyvässä :) rinnat on isot ja kiinteät koska niillä ei ole vielä imetetty ja käytän jalkaprässiä ja lenkkeilen joten se tekee hyvää myös pakaralihaksille ja seksiä en ole harrastanut vielä kertaakaan toisen henkilön kanssa!
Ei imettäminen automaattisesti tarkoita, että rinnoista tulee spanielin korvat 🙈
uy8o kirjoitti:
Oletko neitsyt?
Olen.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö seksistä?
Itsetyydytän paljon ja on himoja, joten luulisin joo :)
Haluaisitko harrastaa seksiä miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö seksistä?
Itsetyydytän paljon ja on himoja, joten luulisin joo :)
Oletko koskaan masturboinut kotisi ulkopuolella? Missä?
Mistä päin Suomea? Karkeasti riittää
Etelä
Pohjois
Keski
Länsi
Itä?
werte kirjoitti:
Montako koronahötsiä otettuna vai onko yhtään? Monestiko olet tehnyt prc-testin? Montaako maskia olet käytellyt?
En oo ottanut yhtäkään koronarokotetta enkä ota, kerran olen joutunut tekemään kotitestin ja maskia en ole käyttänyt kuin pakollisissa paikoissa eli virastoissa vaan ja kuntouttavassa työtoiminnassa.
Vierailija kirjoitti:
Ai alastonseksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M36
Riippuu tilanteesta, jos nainen on sinusta romanttisesti kiinostunut ja alat heti viljelemään kaksmielistä läppää niin se voi antaa sinusta kuvan että olet vaan sen yhden asian perässä ja antaa vain kuvan että olet sika, vaikka tämä ei totuus olisikaan. Loukkaa siis.
Eli peli lyödään heti poikki kun tulee joku fiilis tai ei tykkää miehen kaikista jutuista. :D
Koita siinä nyt sitten pokailla teitä ja vielä siten, että me ei saada sanoa ainakaan ääneen minkäänlaisia kriteerejä, mutta samalla meidän tulisi täyttää ne kaikki mitä sieltä suunnalta tulee.
Miks ootte noin vaikeita, ettekö ymmärrä että juuri se tekee teidät lopulta yksinäisiksikin varsinkin mitä vanhemmiksi itse kasvatte?
Ap* kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai alastonseksiä?
Alastomana penetraatioseksiä
Onko klovni-tukka vai joku ihan normaalin värinen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole harrastanut seksiä toisen henkilön kanssa?
Koska olen niin traumatisoitunut, ylä-asteella minulla oli huono maine ja kiusattiin rajusti, joten aloin kokemaan että neitsyys on ainut keino todistaa etten ole sellainen miksikä nuo minua väittää ja sittemmin mulle on tullut paljon noloja sairauksia joten koen että on ollut parempi vaan eristäytyä sosiaalisesta elämästä.. mun on vaikea luottaa siihen että kukaan mies vois rakastaa minua aidosti ja olla mun rinnalla vaikka mikä tulisi! :( itse olisin tämän kuitenkin valmis sielunkumppanilleni antamaan ehdottomasti, rakkauteni ja järkkymättömän tukeni monissa asioissa...
Vierailija kirjoitti:
werte kirjoitti:
En oo ottanut yhtäkään koronarokotetta enkä ota, kerran olen joutunut tekemään kotitestin ja maskia en ole käyttänyt kuin pakollisissa paikoissa eli virastoissa vaan ja kuntouttavassa työtoiminnassa.
No sitten olet harvinaiseus, kun yli 18-vuotiaista n 10 prosenttia ei ole ottanut yhtääkään. Onkoonhan se sitten vähemmän suosittu tapa "mualta tulleill"a ja semmosilla jotka eivät niin tanakasti ole työelämässä kiinni. Ei siinä, en ole itsekään ottanut mitään vaikka työläinen oonkin
Hyvässä :) rinnat on isot ja kiinteät koska niillä ei ole vielä imetetty ja käytän jalkaprässiä ja lenkkeilen joten se tekee hyvää myös pakaralihaksille ja seksiä en ole harrastanut vielä kertaakaan toisen henkilön kanssa!