Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä haluaisit kysyä 27v naiselta?

Vierailija
29.06.2022 |

Sana vapaa

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missö kunnossa ovat tissittimet, peputtimesi ja pilluttimesi?

Hyvässä :) rinnat on isot ja kiinteät koska niillä ei ole vielä imetetty ja käytän jalkaprässiä ja lenkkeilen joten se tekee hyvää myös pakaralihaksille ja seksiä en ole harrastanut vielä kertaakaan toisen henkilön kanssa!

Vierailija
22/76 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako koronahötsiä otettuna vai onko yhtään? Monestiko olet tehnyt prc-testin? Montaako maskia olet käytellyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ole harrastanut seksiä toisen henkilön kanssa?

Vierailija
24/76 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein masturboit?

Vierailija
25/76 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks niin monet teistä nuoremmista naisista on niin tiukkapipoisia, varsinkin jos heittää edes lievästi härskin läpän?

Ei vielä 10v sit ollu tommosta.

M36

nokkiintuvuus on jotenhi niin synnynnäistä uuskontontoisille hesa-seudun parikynppisille sometteleville amatsonitytteleille

Vierailija
26/76 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks niin monet teistä nuoremmista naisista on niin tiukkapipoisia, varsinkin jos heittää edes lievästi härskin läpän?

M36

Riippuu tilanteesta, jos nainen on sinusta romanttisesti kiinostunut ja alat heti viljelemään kaksmielistä läppää niin se voi antaa sinusta kuvan että olet vaan sen yhden asian perässä ja antaa vain kuvan että olet sika, vaikka tämä ei totuus olisikaan. Loukkaa siis.

Vierailija
27/76 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missö kunnossa ovat tissittimet, peputtimesi ja pilluttimesi?

Hyvässä :) rinnat on isot ja kiinteät koska niillä ei ole vielä imetetty ja käytän jalkaprässiä ja lenkkeilen joten se tekee hyvää myös pakaralihaksille ja seksiä en ole harrastanut vielä kertaakaan toisen henkilön kanssa!

Ei imettäminen automaattisesti tarkoita, että rinnoista tulee spanielin korvat 🙈

Vierailija
28/76 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

uy8o kirjoitti:

Oletko neitsyt?

Olen.

Vierailija
29/76 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi halusit tällaisen kyselyn?

Vierailija
30/76 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäätkö seksistä?

Itsetyydytän paljon ja on himoja, joten luulisin joo :)

Vierailija
31/76 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko harrastaa seksiä miehen kanssa?

Vierailija
32/76 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäätkö seksistä?

Itsetyydytän paljon ja on himoja, joten luulisin joo :)

Oletko koskaan masturboinut kotisi ulkopuolella? Missä?

Vierailija
33/76 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin Suomea? Karkeasti riittää

Etelä

Pohjois

Keski

Länsi

Itä?

Vierailija
34/76 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

werte kirjoitti:

Montako koronahötsiä otettuna vai onko yhtään? Monestiko olet tehnyt prc-testin? Montaako maskia olet käytellyt?

En oo ottanut yhtäkään koronarokotetta enkä ota, kerran olen joutunut tekemään kotitestin ja maskia en ole käyttänyt kuin pakollisissa paikoissa eli virastoissa vaan ja kuntouttavassa työtoiminnassa.

Vierailija
35/76 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai alastonseksiä?

Vierailija
36/76 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M36

Riippuu tilanteesta, jos nainen on sinusta romanttisesti kiinostunut ja alat heti viljelemään kaksmielistä läppää niin se voi antaa sinusta kuvan että olet vaan sen yhden asian perässä ja antaa vain kuvan että olet sika, vaikka tämä ei totuus olisikaan. Loukkaa siis.

Eli peli lyödään heti poikki kun tulee joku fiilis tai ei tykkää miehen kaikista jutuista. :D

Koita siinä nyt sitten pokailla teitä ja vielä siten, että me ei saada sanoa ainakaan ääneen minkäänlaisia kriteerejä, mutta samalla meidän tulisi täyttää ne kaikki mitä sieltä suunnalta tulee. 

Miks ootte noin vaikeita, ettekö ymmärrä että juuri se tekee teidät lopulta yksinäisiksikin varsinkin mitä vanhemmiksi itse kasvatte?

Vierailija
37/76 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap* kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai alastonseksiä?

Alastomana penetraatioseksiä

Vierailija
38/76 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko klovni-tukka vai joku ihan normaalin värinen?

Vierailija
39/76 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ole harrastanut seksiä toisen henkilön kanssa?

Koska olen niin traumatisoitunut, ylä-asteella minulla oli huono maine ja kiusattiin rajusti, joten aloin kokemaan että neitsyys on ainut keino todistaa etten ole sellainen miksikä nuo minua väittää ja sittemmin mulle on tullut paljon noloja sairauksia joten koen että on ollut parempi vaan eristäytyä sosiaalisesta elämästä.. mun on vaikea luottaa siihen että kukaan mies vois rakastaa minua aidosti ja olla mun rinnalla vaikka mikä tulisi! :( itse olisin tämän kuitenkin valmis sielunkumppanilleni antamaan ehdottomasti, rakkauteni ja järkkymättömän tukeni monissa asioissa...

Vierailija
40/76 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

werte kirjoitti:

En oo ottanut yhtäkään koronarokotetta enkä ota, kerran olen joutunut tekemään kotitestin ja maskia en ole käyttänyt kuin pakollisissa paikoissa eli virastoissa vaan ja kuntouttavassa työtoiminnassa.

No sitten olet harvinaiseus, kun yli 18-vuotiaista n 10 prosenttia ei ole ottanut yhtääkään. Onkoonhan se sitten vähemmän suosittu tapa "mualta tulleill"a ja semmosilla jotka eivät niin tanakasti ole työelämässä kiinni. Ei siinä, en ole itsekään ottanut mitään vaikka työläinen oonkin