Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hello from Türkiye

Vierailija
29.06.2022 |

Hei, olen 14-vuotias ja historian opettajamme sanoi, että suomalaiset ja turkkilaiset olivat aiemmin samaa rotua. Olen tutkinut tätä ja uskon sen olevan totta. Lisäksi me turkkilaiset kunnioitamme sinua. Maamme johtaja Atatürk otti teidät esimerkkinä. Luin kirjasi "Valkoisten liljojen maassa" ja olin erittäin vaikuttunut, tämä kirja on inspiroinut meitä aiemmin. Nyt meillä on Erdogan maassamme, emmekä ole tyytyväisiä siihen. Mutta vuonna 2023 on vaalit ja Erdogan lähtee. Tulemme paremmaksi ja uskon, että suhteemme Suomeen ovat hyvät. Neuvostoliitto oli yrittänyt tunkeutua sinuun, vain Englanti ja Turkki reagoivat. Joten välitämme sinusta, kunnioitamme sinua. Nykyään olemme sukulaisia, olemme samaa rotua kuin Suomi, Turkki, Unkari, Kazakstan, Bosnia, Azerbaidžan ja monet muut maat. Olemme kaikki kuin veljiä. Erityisesti Ukrainan suhteen olemme kaikki yhtenäisiä ja tuemme Ukrainaa. Yhteinen vihollisemme on Putin. Puolustamme demokratiaa. Turkkilaisena mielestäni suomalaiset ovat erittäin rohkeita, koska myös me turkkilaiset olemme rohkeita ja olemme samaa rotua. Turkki tukee sinua. Tuemme jäsenyyttäsi Natossa. Jopa Erdogan sanoi kannattavansa Suomen liittymistä Natoon. Turkkilaisilla ja suomalaisilla on paljon yhteistä. Suomen ja turkin kielessä verbi tulee loppuun. Voimme lisätä sanoihin, jotkut sanoistamme ovat hyvin samankaltaisia. Olemme molemmat valkoihoisia. Me molemmat rakastamme vettä. Sauna on erittäin kuuluisa meidän turkkilaisten keskuudessa. Me molemmat pidämme kommunismia vaarallisena, emmekä pidä Putinista. Suomi sanoo, että on olemassa armenialaisten kansanmurha, mutta emme vastusta sitä. Vain 1,5 miljoonaa ihmistä ei kuollut. Jokainen historiaa tunteva tietää minun olevan oikeassa. Joka tapauksessa toivon sinulle mukavaa päivää. btw Simo Häyhä based

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi