Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä eksää vaivaa?

Vierailija
29.06.2022 |

Erosimme vuoden alusta näkemyserojen vuoksi. Ero jäi osin käsittelemättä ja keskusteluyhteys katkesi. Miehestä ei ole käsittelemään keskinäisiä asioitamme. Eroon ei liity alkoholi tai huumeet eli molemmat olemme ihan tavan ihmisiä. Meillä ei ole lapsia ja olemme jo reilusti päälle nelikymppisiä.

Mies purki eroa työhönsä sekä harrastuksiin. Näin ymmärsin ja sain kuulla muualta ystävältämme. Nyt kesän koittaessa mies yhteisen ystävämme kertoman mukaan hakee pakonomaisesti uutta naista, käyttää kaiken vapaa-aikansa nettisaiteilla uutta etsien ja täysin päättömästi tyylillä kunhan jonkun äkkiä saisi olipa nainen sopiva tai ei.

Tämä yhteinen ystävämme on huolissaan eksästäni sillä ei ole tapaistaan käyttäytyä noin. Kuin mies yrittäisi löytää pakokeinoa uudesta suhteesta.

En itse halua sekaantua hänen asioihinsa enää. Silti olen huolissani mistä tuo käytös kertoo? Onko tuo muuten harkitsevalle ja rauhalliselle miehelle normaalia käytöstä? Pakkomielteisesti löytää joku olipa millainen nainen tahansa?

Tällä miehellä ei ole ollut elämässään kuin pitkiä suhteita pari, ei ole kukasta kukkaan tyyppi ja muutoin hyvin valikoiva seurastaan, jopa liiankin kriittinen.

Onko tämä normaalia eli pitäisikö minun siltikin kysyä mikä vaivaa vaikka en haluaisi sekaantua? Vanhempia hänellä ei ole elossa ja sisaruksia ei ole eikä lapsia. Työnsä hoitaa.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme juoruämmiä olette. Jättäkää mies rauhaan. Ei hän kaipaa teidän holhoamisianne.

Vierailija
22/46 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä. Minä en ole palaamassa yhteen enkä seuraa hänen asioitaan vaan yhteinen ystävämme on huolissaan ja tuli asiasta minulle kertomaan odottaen kautta rantain, että puhuisin eksän kanssa sillä ystävämme mielestä asiat eivät ole miehellä kunnossa. En itse halua puuttua, mutta toki olen huolissani. En ole tehnyt asialle mitään.

Juu anna olla, minulla myös tuollainen kaveri, lisäksi se oli myös kiinnostunut yhden exäni silloisen vaimon asioista ja huijasi minut kysymään siltä. Siis nyt pistät rajat sille juoruja rakastavalle ystävällesi. Minäkin joudin sanomaan, että ei kertoisi exieni asioita kun ne ei minulle kuulu, kun ei ole yhteisiä lapsiakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä. Minä en ole palaamassa yhteen enkä seuraa hänen asioitaan vaan yhteinen ystävämme on huolissaan ja tuli asiasta minulle kertomaan odottaen kautta rantain, että puhuisin eksän kanssa sillä ystävämme mielestä asiat eivät ole miehellä kunnossa. En itse halua puuttua, mutta toki olen huolissani. En ole tehnyt asialle mitään.

En tajua kuviota. Jos ystäväsi on huolissaan eksästäsi - miksi? Onko tinderöinti syntiä piireissänne? - miksi hän ei itse puhu eksällesi? Eksän asiat ei kuulu sinulle millään tavalla. Jos mun eksä tulisi selittämään minulle, miten on huolissaan minusta, en kuuntelisi tietenkään yhtään!

Vierailija
24/46 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pistin heti stopin sile, kun ystävät soitteli Pasi teki nyt sitä ja tätä. Jos ystävä on aidosti huolissaan hän hoitakoon tilanteen itse.

Vierailija
25/46 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te nyt tarkkaan ottaen olette huolissanne? Vapaasta miehestä, joka hoitaa työnsä ja etsii seuraa? Millä tavalla se on huolenaihe?

Vierailija
26/46 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä exää mikään muu vaivaa kuin juoruilevat ystävät.

Vierailija
27/46 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä te nyt tarkkaan ottaen olette huolissanne? Vapaasta miehestä, joka hoitaa työnsä ja etsii seuraa? Millä tavalla se on huolenaihe?

Pieni korjaus tähän. Etsii holtittomasti seuraa.

Vierailija
28/46 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Tämä yhteinen ystävämme on myös mies ja tuntenut eksän kauemmin kuin minä. On ihan asiallinen mies. Siksi huolettaa kuinka vakava asia on.

En haluaisi sohia asiaa enempää sillä erossa eksä ei halunnut keskustella asioista, joten ne jäi selvittämättä. En ahdistanut enkä ole kysellyt.

Vierailija
29/46 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta ainakin minun ystäväni oli huolissaan exästäni koska siitä oli tullut niin hirveän ruma ja vanhan näköinen.

Vierailija
30/46 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun ex toimii samoin, koska on läheisriippuvainen. Ei osaa olla yksin. Eron jälkeen löysikin heti suhteen, mutta se päättyi aika nopeasti. Nyt sitten roikkuu jossain naisessa, vaikka ei ilmeisesti ole oikeasti siitä kiinnostunut. Meillä on siis lapsi, joten nähdään sen takia ja hän itse on näitä kertoillut. En puutu näihin, kunhan ei lapsen elämään vaikuta, niin ihan sama mitä tekee. Vaihtuvat naiset ei tosin ole hyvä asia lapsen elämässä, kun jostain syystä se uusi nainen pitää heti raahata lapsenkin eteen. Mutta enpä sillekään minkään voi.

Vierailija
31/46 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä. Tämä yhteinen ystävämme on myös mies ja tuntenut eksän kauemmin kuin minä. On ihan asiallinen mies. Siksi huolettaa kuinka vakava asia on.

En haluaisi sohia asiaa enempää sillä erossa eksä ei halunnut keskustella asioista, joten ne jäi selvittämättä. En ahdistanut enkä ole kysellyt.

No se on sitten tämän ystäväsi murhe ei sinun. Sinun välittämisvastuu loppui eroon.

Vierailija
32/46 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta ainakin minun ystäväni oli huolissaan exästäni koska siitä oli tullut niin hirveän ruma ja vanhan näköinen.

😂 No nyt teidän varmasti tarvitsee käydä eksän kanssa interventiokeskustelu!

Vierailija
33/46 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah, LOL :D

Vierailija
34/46 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂 No nyt teidän varmasti tarvitsee käydä eksän kanssa interventiokeskustelu!

Minä tein. Lähetin viestin että nyt on ihmiset huolissaan. En vaan sanonut mistä, mutta koin tsempanneeni epäsuorasti ettei näyttäisi niin hirveälle, että minuun otetaan ihan yhteyttä siitä, kun herra on yleinen mielipaha liikkuessaan asuntonsa ulkopuolella.

Vierailija
35/46 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen miehen kanssa, joka erosi pitkästä avioliitosta, jossa oli paennut kotioloja työhön ja harrastuksiin. Ex-vaimo oli kuulemma täysin hallitseva ja arvosteleva.

Tämä mies on kultainen täydellisyys, emmekä saa riitaa aikaiseksi mistään, tosin ei tarvitse yrittääkään.

Miksi miehen pitäisi jäädä yksin? Hän oli 3kk sitten eronnut ja olemme tosi onnellisia. Tuosta hän lähti töihin ja sanoi olevansa kiitollinen minusta.

Vierailija
36/46 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sinulle enää kuuluu? Teillä ei ole edes lapsia, joten voit hyvillä mielin pysyä etäällä. Äläkä perustele asiaa sillä, että olet huolissasi, jos olet, ne on sinun tunteesi, joita et ole vielä käsitellyt. Mars, eteenpäin.

Vierailija
37/46 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies etsii nyt sitä elämänsä naista. Olisi jo suhteessa jos kuka tahansa kelpaisi. 

Vierailija
38/46 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelen miehen kanssa, joka erosi pitkästä avioliitosta, jossa oli paennut kotioloja työhön ja harrastuksiin. Ex-vaimo oli kuulemma täysin hallitseva ja arvosteleva.

Tämä mies on kultainen täydellisyys, emmekä saa riitaa aikaiseksi mistään, tosin ei tarvitse yrittääkään.

Miksi miehen pitäisi jäädä yksin? Hän oli 3kk sitten eronnut ja olemme tosi onnellisia. Tuosta hän lähti töihin ja sanoi olevansa kiitollinen minusta.

Jep. Hän ei vaan vielä ole näyttänyt oikeaa minäänsä sinulle, ja uskottelee, että kaikki ex-vaimon vika. Mutta ymmärrän sinua, kyllähän sitä haluaa uskoa.

Vierailija
39/46 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten muka voisitte asialle tehdä? Että puhuisit exälle ja se huomaisi oudon käytöksensä ja toteaisi että kiitos kun huomautit? Ei se mene niin.

Minusta yhteinen ystävänne voi vallan hyvin puhua suoraan miehelle jos on hänestä huolissaan. Miksi siinä sinua tarvittaisiin? Jos olet jättäjä ei sinun asiaan puuttumisesi varmaankaan tekisi yhtään hyvää.

Vierailija
40/46 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa ilon irti vapaudestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi