kuinka monta jäätelöä kannattaa syödä päivässä?
Omasta mielestäni nykyisillä keleillä ainakin kolme. :D
Kommentit (14)
Miten niin kannattaa? Ja ketä se kannattaa? Kauppiasta varmaan mutta sinä saat aika paljon kaloreita kolmesta jäätelöstä.
Puoli litraa olen antanut itseni syödä näillä helteillä.
Ostin lemppareitani Valion eskimoita, harmi vaan kun ei kai ole sellaisia pakkauksia, joissa pelkästään lemppariani vaniljaa.
Eilen popsin 3, varmaan tänäänkin.
Syö niin paljon kun pystyt koko kesän .Älä syksy valita olet lihonut ja kysy miten laihdutat kesä kilot pois.
Ei varmaan yhtään, jos sitä joutuu miettimään enemmälti. Olkaa huolettomampia.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin kannattaa? Ja ketä se kannattaa? Kauppiasta varmaan mutta sinä saat aika paljon kaloreita kolmesta jäätelöstä.
Löysää vanne!
Itse syön vähintään litran päivässä, useimmiten puolitoista, eri rasioiden sisällöistä nauttien. Tosin syön muutoinkin kuin kesällä, jonkinlainen addikti siis. Ja ei, en ole lihava tästäkään syystä, vaikka joku fiksu av-tyyppi sen kortin seuraavaksi heittää tiskiin 😉
Vierailija kirjoitti:
No jokainen saa minusta syödä ainakin 44394904902 jäätelöä päivässä jos haluaa. Minä en jäätelöä voi syödä koska minulla on keliakia ja laktoosi intoreranssi.
Maidottomia jäätelöitä löytyy .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jokainen saa minusta syödä ainakin 44394904902 jäätelöä päivässä jos haluaa. Minä en jäätelöä voi syödä koska minulla on keliakia ja laktoosi intoreranssi.
Maidottomia jäätelöitä löytyy .
Esim. Ingmanin Choice
Minäpä nautin jätskini lääkärin määräyksellä. Hammasleikkauksen jälkeen en saa muuta syödäkään. Paras määräys ikinä. :)
Mä syön ennemmin jotaki pientä suolasta ja kylmää ciideriä päälle, ku litra tolkulla jäätelöö
Onko vinkkejä miten näillä keleillä saa jätskit pysymään jäässä kaupasta mökille? Matkaa on 20 km :(
Tää haluais jätskiä...
1-2 normaalisti, mutta hellepäivinä 3-4: aamiainen, lounas, päivällinen ja ehkä vielä illallakin yksi. Toki kannattaa syödä monipuolisesti eri makuja eli ei pelkkää suklaajäätelöä joka kerta vaan minttua, kinuskia, lakritsia jne myös!