Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä yleensä puhut terapiassa? Millainen se käynti on alusta loppuun?

Vierailija
28.06.2022 |

Kertoisitko. Terveisin arkajalka.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mitä mieleen juolahtaa.

Vierailija
2/2 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä saat itse kertoa, mistä haluat puhua, mutta jos ei nyt mitään tule jostain syystä ulos, niin kyllä se terapeutti sitten kyselee ja löytää asian, joka sillä hetkellä kaipaa työstämistä. Ainakin mulla on alussa aina sovittu ne tavoitteet, mitä haluan saavuttaa ja tietty terapeutti tietää niitä joitakin ongelmakohtia, mitkä estää saavuttamasta näitä asioita, joten niitä usein käydään läpi. Miten ne tietyt ajatusmallit ovat sillä kuluneella viikolla vaikuttaneet elämään. Ja sitten joskus voidaan käydä enemmän läpi lapsuuden eri vaiheita, että miten tietyt tapahtumat muokkaa ajattelua ja miten ne voivat vaikuttaa nykyiseen käyttäytymiseen. Usein mun terapeutti myös selittää erilaisia teorioita, jotka voivat sitten auttaa selventämään sitä omaa ajattelua ja saamaan siihen vähän etäisyyttä. Yleensä sitten lopussa multa ainakin kysytään seuraavan viikon tavoitteista. Joskus terapeutti voi myös antaa jotain kotitehtäviä mukaan, esim. jotain mielialapäiväkirjaa ja sitten tietenkin voitte käydä niitäkin läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi