Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä kaikille, joiden mielestä kasvovesi on ihan turha tuote!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeat silmät kuvatulla. Pidän vihreistä silmistäni, mutta ihailen sinisiä silmiä.

Parhaan näköisillä miehillä on vaaleat hiukset ja siniset silmät.

Vierailija
22/28 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan se on tarpeellinen semmoisille jotka laittaa kasvoilleen kaikkea sellaista ainetta mikä tukkii naaman jos sitä ei räjäytä jollain toisella aineella pois. 

Kasvovedellä ei kyllä räjäytetä mitään, kun se on kosteutustuote..

Mulla kyllä räjähtää iho siitä alkoholista.

Läheskään kaikissa kasvovesissä ei ole alkoholia ollenkaan.

Miten voi joku olla näinä aikoina vielä niin tyhmä ja tietämätön, ettei moista perusasiaa tiedä?

Niinpä, on kyllä tyhmä ja tietämätön ihminen! :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niksit toimivat artikkelin henkilöllä mutta on myös ihmisiä joilla on oikeasti rasvoittuva iho, mm. allekirjoittanut, aina saa olla pyyhkimässä rasvaa jopa nenäliinalla pois. Kuvan nähtyäni tiesin heti ettei tuolla ihmisellä voi olla oikeasti rasvoittuva iho, hänellä on syvemmät uurteet otsassa kuin minulla ja olen häntä 12 vuotta vanhempi. Käytän joskus Neutrogenan kasvovettä ja Yves Rocherin kasvovettä, en tiedä auttaako se edes mihinkään, mutta itsensä hoitaminen on aina järkevää.

Vierailija
24/28 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan se on tarpeellinen semmoisille jotka laittaa kasvoilleen kaikkea sellaista ainetta mikä tukkii naaman jos sitä ei räjäytä jollain toisella aineella pois. 

Kasvovedellä ei kyllä räjäytetä mitään, kun se on kosteutustuote..

Mulla kyllä räjähtää iho siitä alkoholista.

Ei hyvissä kasvovesissä ole nykyään alkoholia. Olet vaan jäänyt jumiin nuoruutesi Clearasileihin.

En mä tarvinnut niitä silloinkaan enkä tarvitse tänä päivänäkään. Vesi ja öljy on mun iholle tulevat asiat, ei muuta.

Juu, mutta kaikkein naisten ja ihmisten ihon hoitoon öljy ei sovi.

Joillekin esimerkiksi öljy silmänympärys iholle aihettaa turvotusta, saatta jopa syventää ryppyjä ja punotusta.

Ihonhoito on yksilöllinen asia, riippuen siitä millainen perusiho kasvoissa ja koko ihossa on.

Ihonhoitoa voi verrata naisilla vois verrata jopa synnytykseen.

Se on lähes joka naisella erilainen, hyvin helposta ja nopeasta synnytyksestä, erittäin kivulaiseen jopa vuorokauden kestävävään synnytykseen.

Puhuttamattakaan mahdollista synnytykseen ja rasksuteen liityvististä sairauksista ja muista vastaavista omgelmista.

Sama juttu ihon kanssa, joka on yksilöllinen jokaisella ihmisellä!

Vierailija
25/28 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hurja muutos? En näe mitään.

Vierailija
26/28 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hurja muutos? En näe mitään.

Ennen-kuvassa on paksu meikkikerros peittämässä näppylöitä.

Vierailija
27/28 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rasvoittuva näppyläinen sekaiho tulee heti parempaan kuntoon, kun käytän puhdistavaa kasvovettä. Ero on kuin yöllä ja päivällä.

Vierailija
28/28 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä koskaan ja ihoni on suoraan kehuttuna upea. Puhdistus, seerumi ja kosteutus on olennaiset, aurinkosuoja samoin.

Jutun nainen oli hoitanut kuivaa ihoa rasvoittuvan ihon tuottein. Siinä ei yksi kasvovesi paina kun lopettaa vain tuhoamasta suojamuurinsa ylipuhdistuksella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi