Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Instagramista

Toinen tili Instaan
28.06.2022 |

Hei,

haluaisin tehdä toisen tilin IG:hen. Se tulisi olemaan astetta henkilökohtaisempi tuli, jossa kerron kuitenkin nimettömänä aika harvinaisesta sairaudesta. Se olisi minun 'päiväkirja' ja ehkä jollekin kohtalotoverille sivusto, josta saisi lohtua.

Omaa nimeäni en halua kertoa, enkä olla kenellekään tunnistettavissa.

Siksi kysynkin, että jos minulla on omalla nimellä IG ja luon uuden sivun erinimellä esim 'sairauden nimi'... voiko sitä yhdistää mitenkään minuun? Näkyykö minun nimeni missään sivuilla?

Haluaisin olla ehdottomasti tunnistamaton!

Osaisiko joku auttaa

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käytä tilin luomiseen omaa puhelinnumeroasi äläkä sähköpostiosoitettasi. IG ehdottaa tiliä seurattavaksi yhteystietojesi perusteella kontaktisi x on IG:ssä.

Luo uusi anonyymi sähköposti jota käytät vain tähän uuden tilin luomiseen.

Vierailija
2/6 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sinulle ihana ihminen vastauksestasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen tähän samaan instagram-kyselyyn kysymään, miten voin poistaa toisen ig-tilin omasta päätilistä?

Lopetin tallitoiminnan alkuvuodesta, jossa kertoilin hevoselämästä. Haluaisin nyt poistaa sen toisen alatilin. Mutta miten?

Vierailija
4/6 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten poistetaan alatili käytöstä kirjoitti:

Tulen tähän samaan instagram-kyselyyn kysymään, miten voin poistaa toisen ig-tilin omasta päätilistä?

Lopetin tallitoiminnan alkuvuodesta, jossa kertoilin hevoselämästä. Haluaisin nyt poistaa sen toisen alatilin. Mutta miten?

Saman haluaisin tietää itse. Olen joskus perustanut käsitöihin, yhden sisustamisewn ja yhden lemmikkiin...

Enää ei ole kiinnostusta päivittää, jotenka haluaisin ne poistaa. Mutta en halua poistaa päätiliä, vaan muut ns. Sivutilit.

En vaan osaa!!!

Vierailija
5/6 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen tilin poisto Instagramists ei onnistu kännykkäsovelluksen kautta, vaan se pitää tehdä kirjautumalla Instan tilille nettiselaimen kautta.

Vierailija
6/6 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalaksi on tehty kirjoitti:

Toisen tilin poisto Instagramists ei onnistu kännykkäsovelluksen kautta, vaan se pitää tehdä kirjautumalla Instan tilille nettiselaimen kautta.

Koitin käydä katsomassa koneelta, mutten osannut poistaa. Pelkään, että poistuu päätili, jos painan väärästä ja sitä en halua, koska siinä on vuosien muistot....