Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä paikassa ja missä asennossa imetätte öisin? Kuinka pitkä aika syöttämiseen menee?

Vierailija
17.10.2006 |

Olin viime yönä niin väsynyt etten jaksanut edes istua nököttää sängyn reunalla vaan otin vauvan (2,5kk) viereen, pistin tissin suuhun ja jatkoin nukkumista itse. Aamulla sitten heräsimme suurinpiirtein samasta asennosta.

Vähemmän väsyneenä nuokun sänkyni reunalla silmät kiinni, jalka koukussa sängyllä tukemassa vauvaa pitäviä käsiäni. Syöttämiseen menee yht. n. 3-5min.

Kysymys se tämäkin!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

piiiiitkään.

Kun esikoinen oli ihan pieni, piti nuokkua hereillä sen aikaa kun syöttö kesti, mutta vauvan kasvaessa ja etenkin toisen lapsen aikoihin osasin jo rentoutua ja nukahtaa imetyksen ajaksi.

Vierailija
2/8 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olin viime yönä niin väsynyt etten jaksanut edes istua nököttää sängyn reunalla vaan otin vauvan (2,5kk) viereen, pistin tissin suuhun ja jatkoin nukkumista itse. Aamulla sitten heräsimme suurinpiirtein samasta asennosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli omassa sängyssäni siis imetin, lapset ovat nukkuneet pääsääntöisesti vieressä. Syöttöihin meni aikaa milloin mitäkin 5-45 minuutin välillä, vähän riippuen vauvan iästä. Nyt meillä on onneksi päästy kuopuksen yösyötöistä eroon, ja äitikin saa nukkua (joskus) yhtenäisiä unia...

Vierailija
4/8 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa vauva sitten kokonaan siirrettiin omaan sänkyyn. Silloi imetin istualtani sängyn päätyä vasten ja nukuin pää siinä päädyssä. Jossain vaiheessa sitten heräilin ja vauva takas omaan sänkyyn.

Vierailija
5/8 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukahdan sitten itse aina kuin nuijalla nukutettuna.

Vierailija
6/8 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan heti imetyksen loputtua takaisin omaan sänkyynsä ja nukahdan saman tien.

Vierailija
7/8 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risti-istunnassa, imetystyyny välissä. Silmät kyllä löi loukkua, mutta vartti menee äkkiä.

Kun vauva alkaa olla tyytyväinen, niin omaan sänkyyn nukahtamaan, -huomattavasti helpomalla pääset jatkossa jos vauva jo pienenä oppii nukahtamaan itsekseen. Se on osasyy siihen. miksi en makuultaan imettänyt; toinen on se, että jos vauva nukkui väissämme, en itse saanut nukutuksi.

Vierailija
8/8 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa, ekan kanssa menin alussa toiseen huoneeseen sohvalle imettämään ja valvoin sitten itse kun olin herännyt liian hyvin. Tokan kanssa nuokuin lähinnä sängyn reunalla, aamuyöstä joskus otin kainaloon ja nyt kolmannen kanssa otan aika useinkin kainaloon.

Eka ja toka ovat oppineet onneksi hyvin nukkumaan jo noin vuoden ikäisinä, nyt niistä ei yöllä kuulu mitään elleivät ole kipeitä.

Illalla ovat kaikki oppineet nukahtamaan omaan sänkyynsä itsenäisesti tosi kivasti.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän