Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko kukaan muu huomannut että fairy konetiskiaine tuoksuu kovin voimakkaalta..ihan henkeen käy

Vierailija
17.10.2006 |

vai onko meillä koneessa joku vika kun niin päästää tuoksun läpi sieltä. tuntuu et koko asunto tuoksuu aineelta kun niin voimakas tuoksu on. taidanpa ottaa maahantuojaan tai johonkin yhteyttä asiasta. olisi edes maininta että ei allergia ja astma perheisiin tms..

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konetiskiainettahan ei yleensä kuulu haistella....... järkeä päähän kiitos

Vierailija
22/46 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 02:28"]

Konetiskiainettahan ei yleensä kuulu haistella....... järkeä päähän kiitos

[/quote]

Haisevat haistelemattakin. Astioita ei voi käyttää, kun ne on pesty tuolla kone-Fairylla. Että järkeä päähän itsellesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 16:14"]

Meillä haisevat ORANSSIT Fairyn tabletit, ei vihreät.Toiseen päähän taloa leijuu haju.

Laitan reklamaattia fairylle.

[/quote]

meillä ollut sama ongelma ja nimenomaan oranssin kanssa. Valitettavasti muita ei ole enää ainakaan meidän kaupasta löytynyt, juuri perjantaina tsekkasin. Haku tarttuu astioihin ja erityisesti muovisiin eväslaatikoihin sekä sitä kautta ruokiin. Se aine on äklöttävää, tulee ihan paha olo. Aiemmin jätti sitruunaa mikä oli ok, mutta Se hävisi kokonaan meidän kaupoista jokin aika sitten.

Vierailija
24/46 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopilla haisi keltaset Fairy powerdropsit kotona ja mökillä. Olin kauan ihmetellyt voimakasta tuoksua keittiössä, kunnes keksin Fairyt ja tajusin sulkea pussit (joka lukee kahteen kertaan pussissakin). Anoppi ei jostain syystä, astmastaan (ja joistain sydänongelmistaan) huolimatta ajattele tuollaisia. Ei varmaan hajuaisti toimi samalla tavalla. Asenteesta tosin kertoo myös muidenlaisten myrkkyjen, kuten hyönteis-, hiiri- ja kasvimyrkkyjen käyttö sisällä ja ulkona. Itse käytän vain miedompia kuten Ecoveria, lähtee tarpeeksi hyvin.

Vierailija
25/46 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä löysin tämän ketjun kun etsin mistä valittaa maahantuojalle. luulin jo että koneessa vikaa. maistui ihan ja uusi kone ja kahden huuhtelun ohjelma!

Vierailija
26/46 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä haisevat ORANSSIT Fairyn tabletit, ei vihreät.Toiseen päähän taloa leijuu haju.

Laitan reklamaattia fairylle.

Vierailija
27/46 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen huomannut. Me saatiin iso kasa fairyn tiskiainetabletteja kaupanpäällisinä kun ostettiin pyykinpesukone. Kun ne oli sisällä koko kämppä haisi vaikka ovat paketissa. Eihän noita uskalla käyttää. Nyt tabletit ovat olleet parvekkeella odottamassa, että annettaisiin ne jollekin fairya fanittavalle.

Vierailija
28/46 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
29/46 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli mies vahingossa ostanut Fairyn tabletteja ja tosiaan ihan järkyttävä haju jäi astioihin, varsinkin muovisiin. Nyt ollaan palattu taas ihan tavalliseen, hajuttomaan Pirkkaan vai mikä lie rainbow onkaan. Mutta miten huonoja astianpesukoneita on teillä, joilla ei muka astiat lähde puhtaaksi muilla kuin Fairylla? Ja mitä on nestemäinen konetiskiaine??

Vierailija
30/46 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Fairy tabletit käytössä. Tehokkaita, eivät minusta haise. Mutta Fairy Platiniumit haisee, haju jää astioihin!

Vierailija
31/46 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehokkaita kyllä, eli puhdasta tulee.. Mutta haju ja maku jää astioihin. Oli pakko vaihtaa toiseen pesuaineeseen vaikka pesivät tehokkaasti puhtaaksi. En pidä fairyn makuisesta ruuasta.

Vierailija
32/46 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi käyttää, ja nyt sen 30 v. vanhat tupperit/kaikki muoviastiat haisee fairylle. Pullakin maistuu fairylle, kun tekee taikina em. kulhossa. :/

Vierailija
33/46 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi käyttää, ja nyt sen 30 v. vanhat tupperit/kaikki muoviastiat haisee fairylle. Pullakin maistuu fairylle, kun tekee taikina em. kulhossa. :/

Vierailija
34/46 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös käsitiskiaine käy henkeen. Mitähän ne on niihin lisänneet?

Vierailija
35/46 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä oon kans huomannu että fairy-tabletit haisee kamalalle. Ihan ne vihreätkin. Ja siis astiatkin haisee. Ja se mieletön lemahdus kun aukaisee koneen.. Yök. Siksipä olenkin siirtynyt käyttämään itse annosteltavaa jauhetta. Sitä ei oikeastikaan tarvi kovin paljoa että tiskit lähtee puhtaiksi. Ja tulee muuten huomattavan paljon,halvemmaksi kuin,tabletit.

Vierailija
36/46 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fairy Platinum on tuoksuton. Pitää koneenkin puhtaana.
Minun nenääni kaikki muut haisevat.

Vierailija
37/46 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mullakin on alle vuoden vanha, laadukkaaksi arvosteltu kone. Haju oransseista Fairy-tableteista voimakas joka ohjelmalla. Lisäksi pussi säilytettävä parvekkeella.

Nyt eniten ihmetyttää koneeseen Fairyn käytön aikana jäänyt rasva tai muu mössö koneen pohjalla. Ennen ei vastaavaa ongelmaa muilla pesuaineilla oo ollut, ja ongelma poistui tiskiaineen vaihdon yhteydessä jälleen. Koneen oon aina puhdistanut säännöllisesti. Tosin siis kone on suhteellisen uusi, joten voi johtua siitä. Onks muilla ilmennyt tätä? Astiat ovat kyllä pääasiassa puhtaita.

Ja toki Fairy on yhä käsinpesuaineista paras.

Vierailija
38/46 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vain Fairy Platinumit aiheuttaneet voimakasta hajua, joka jäänyt astioihin. Etenkin muoviastioita mennyt roskiin tarttuneen imelän hajun vuoksi.

Vierailija
39/46 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konetiskiaineet ovat myrkkyä. Katsokaa pakkausselostetta.

Konetiskiaineessa jos missä kannattaa panostaa ekoversioihin.

En usko hetkeäkään etteikö niitä myrkyn jämiä jää astioiden pintaan.

Vierailija
40/46 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jäi kans Fairy konetiskiaineesta haju astioihin ja lopetimme ko. merkin käytön kokonaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä