onko kukaan muu huomannut että fairy konetiskiaine tuoksuu kovin voimakkaalta..ihan henkeen käy
vai onko meillä koneessa joku vika kun niin päästää tuoksun läpi sieltä. tuntuu et koko asunto tuoksuu aineelta kun niin voimakas tuoksu on. taidanpa ottaa maahantuojaan tai johonkin yhteyttä asiasta. olisi edes maininta että ei allergia ja astma perheisiin tms..
Kommentit (46)
Heikko ihminen, henkeen käy ihan kaikki.
Entinen Fairy fani kirjoitti:
Ja niin on Fairyn käsiastianpesuaineetkin tullu ihan hirveen hajuisiksi!!! Tavallinen orgis vihreä, jota olen aina ostanut, on niin kaameen hajuista, että....Miksi kaikki pilataan?!?! Vaihtoon siis!! Harmi!!!!
Orgis
Entinen Fairy fani kirjoitti:
Ja niin on Fairyn käsiastianpesuaineetkin tullu ihan hirveen hajuisiksi!!! Tavallinen orgis vihreä, jota olen aina ostanut, on niin kaameen hajuista, että....Miksi kaikki pilataan?!?! Vaihtoon siis!! Harmi!!!!
Jep. Erehdyin ostamaan litran purkin ja yäk kun haisee yököttävälle. Mitä ihmettä on tehty? Miten kestän käyttää sen loppuun. Sen jälkeen vaihdan toiseen.
Käytin astianpesukonetta tarkalleen siihen päivään asti, kunnes ystäväni kertoi sukulaisensa, joka toimii patologina, sanoneen, että : kyllä näkee helposti kuka on käyttänyt astianpesukonetta!!!
Monet tiskiaineet haisevat voimakkaasti.
Ne myös jättävät astiaan vastenmielisen hajun.
Ostan sellaisia tiskitabletteja , jotka voi veitsellä puolittaa. Puolikas tiskitabletti riittää varsinkin noin tunnin kestävään pesuun. Puhdasta tulee ja hajua ei ole.