onko kukaan muu huomannut että fairy konetiskiaine tuoksuu kovin voimakkaalta..ihan henkeen käy
vai onko meillä koneessa joku vika kun niin päästää tuoksun läpi sieltä. tuntuu et koko asunto tuoksuu aineelta kun niin voimakas tuoksu on. taidanpa ottaa maahantuojaan tai johonkin yhteyttä asiasta. olisi edes maininta että ei allergia ja astma perheisiin tms..
Kommentit (46)
ekaa kertaa nyt ostimme sittarin alesta 2 pussia toiset on kelta valkoisia ja toiset vihreä valkoisia.. siis niitä missä sitä nestettäkin sisällä. aiemmin on ollut muita merkkejä jotka ei ole tuoksuneet tai haisseet miltän.
t:ap
Hitsi, ostin juuri tarjouksesta monta pakettia niitä tabletteja mutta en ole ottanut vielä käyttöön!
on vihreä geelisiä ja kelta geelisiä.. sai 2 lasia kaupanpäälle..
Olen huuhdellut astioita uudelleen, kun pesun jälkeen haju on niin voimakas, etten ilkeä astioita edes käyttää.
Nestemäisestä pesuaineesta en luovu sen takia.
niin voisiko linkittää.. itse en googlella löytänyt.
http: //www. scienceinthebox. com/cgi-bin/info-pg/showproduct. pl?lang=fi_FI&id=263-1
Meillä on vielä avaamaton paketti keittiössä odottamassa. Olen myös astmaatikko, ja vaikka suhteellisen hyvin hajuja siedänkin, niin voimakkaantuoksuiset pesuaineet lähestulkoon vievät tajun...
Pesun jälkeen koko keittiö haisi pistävästi ja myös puhtaat astiat haisivat inhottavasti vielä seuraavana päivänäkin.
Samaa mieltä ap:n kanssa. Sain ilmaiseksi koneen oston yhteydessä ja olen jakanut niille sitä, keillä ei hajuaisti toimi.
Käyttökelvottomia. Haju on niin voimakas, että kahvi maistuu koneesta tulleesta kupista ihan Fairylta :-/ Jouduttiin nakkaamaan roskiin.
Meillä oli noita myös. Kyllä me niitä pystyttiin käyttämään, vaikka tiskikone kieltämättä haisi aika voimakkaasti, mutta avatun pesuainepussin mies vei säilytykseen ulos, kun ei kestänyt hajua sisällä. Ei auttanut vaikka pussin olisi sulkenut.
Meistä taas parhaita pesuainetabletteja ikinä. Emme käytä nestemäisiä pesuaineita ja muut tabletit tahtoivat jäädä sulamattomina astioihin osittain kiinni. Minusta ei normiFairyn tuoksua kummempi, eikä astiat mitenkään haise.
Oletteko huomanneet tämän? Joo ja tiedän, vanha ketju, mutta muutosta ei ole tullut. Henkeen ottaa!!!
Miten tuo on mahdollista?? Voiko noista astioista syödä ilman huuhtomista?
Häh.. mä olen käyttänyt jo pitkään pelkästään Fairyn tabletteja koska ne pesevät puhtaaksi joka kerralla toisin kun halvemmat aineet. Mä en ikinä ole huomannut mitään pistävää hajua niissä, tottakai hieman pesuaine tuoksahtaa kun koneen avaa mutta ei mun astiat haise.. Millaisia matalan lämpötilan pesuohjelmia te oikeen käytätte ??
Meillä vain sitä käytössä.