Kaipaan aikaa kun taputettin ja hurrattiin kun lentokone laskeutui!
Ehkä mulla on vaan ikävä nuoruutta! Asiat ei enää tunnu samalta... ja ois kiva taputtaa ja hurrata kun kone laskeutuu. Muita?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Mä kaipaan kanssa tätä hauskaa tapaa... Tosin täytyy myöntää, ettei ole edes kauaa kun saavuttuamme Suomeen koko kone taputti. Lasku oli niin kamala ja töyssyinen ja monen monta yritystä sisältävä, että kaikki varmasti olivat aidosti iloisia, että kone pääsi maahan. :)
Koneen kapteeni sitten vielä vitsailikin asialla, "että näin tasaisesti aina Finnair laskeutuu..."
Ihanaa, että juhlitte taitavaa kapteenia joka toi teidät turvallisesti perille!! Ap
Voisi taputtaa jo senkin takia, että tosimatkaajat pääsisivät kiemurtelemaan häpeästä. Varsinkin kanssasuomalaiset varmasti haluaisivat painua maan alle moisesta junttimaisesta turistikäytöksestä.
Laitan kokeiluun.
Mä en ymmärrä miksi toi tapa ei sovellu nykyajan nuorille. Minä ymmärsin sen aina kiitoksena lentäjille ja henkilökunnalle kivasta matkasta.. Ihan sama kuin sanoisin kiitos ravintolan tarjoilijalle. Ja jotenkin se oli aina sellainen osoitus henkilökunnalle- kiitos teille huolenpidosta.
Eikö Rodoksen ja Gran Canarian koneessakaan taputeta?
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksi toi tapa ei sovellu nykyajan nuorille. Minä ymmärsin sen aina kiitoksena lentäjille ja henkilökunnalle kivasta matkasta.. Ihan sama kuin sanoisin kiitos ravintolan tarjoilijalle. Ja jotenkin se oli aina sellainen osoitus henkilökunnalle- kiitos teille huolenpidosta.
Ei ne lentäjät sitä kuule kuitenkaan.
Enne myös sai matkatoimistosta palvelua.
Nyt palvelua saa lisämaksusta. Säästö meni voittoihin.
Ennen tuli kuvasto, josta sitten katsottiin hotellit ja kohteet.
IHANA KUSKI! lovelovelove. Hänen kyydissä oisin taputtanu hurrannut!!