Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmisiä ei saa säikytellä! Minkätakia ette sitä ymmärrä? Voi mennä elimistö sekaisin siitä.

Vierailija
28.06.2022 |

Niin. Nyt näitä on tullut tavattua useitakin, jotka ajoneuvoilla säikyttelee ihmisiä tienpientareella tai kävelytiellä. Eikö näillekin joku rangaistuskäytäntö pitäisi olla, sillä säikyttelemällä voi saada jonkun elämän ihan sekaisin. Miksi nämä tietyt tyypit ei ymmärrä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on sivistymättömyyttä minä sanon. Se ettei ymmärrä säikyttelyn haittavaikutuksia tarkoittaa sitä, ettei ole itsellä olleet silmät auki kun ihmisen elimistön toimintaa olisi pitänyt opetella. On tullut myös tavattua rekkakuskeja, jotka kuvittelee omistavansa tiet ja olevansa muitten yläpuolella. Ehkä se on se ison auton luoma vaikutelma ylhäisyydestä, jossa ollaan muita korkeammalla.

Vierailija
2/2 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikoinaan miesystävä, siis jo keski-ikäisenä joka tykkäsi säikytellä minua. No hän oli muutenkin hyvin lapsellinen henkisesti jonnekin 13-15 vuotiaan tasolle jäänyt pojan koltiainen. Tykkäsi vitsailla ja pelleillä paljon ja kuvitteli että minä pidän siitä, olihan se toki joskus vähän tilannetta keventävää ja ssikin minut nauramaan, mutta ei näillä ikävuosilla tarvitse naista viihdytyää samoilla konsyein kun joskus 15 vuotiaana, kun tyttöjä "kiusattiin" leikillisesti.

No, hän siis säikytteli minua esim kun katsottiin telkkaria ja tuli joku hyvin kännä kohta leffassa. Tiedättehän.... musiikki kuuluu hyvin uhkaavana, tunnelma kiristyy ja odottaa että kohta tapahtuu, niin hän saattoi säpsäyttää minut tarttumalla sadasosasekunnissa vaikka käsivarteeni ja sanomalla jotain "bööö" tms korvaani jollon sydämeni jätti pari lyöntiä väliin ja sen jälkeen jyskytti hetken todella kovaa.

Joskus huoneesta toiseen kulkiessani oli nurkan takana säikyttämässä.

Hitto mikä dorga.

Sanoin sille joka kerta että lopettaa ettei noin saa tehdä enkä tykkää siitä ja että mitä hän tekee jos saan sydärin. Kerroin myös hänelle että jos meinaa jatkaa niin ei kannata ihmetellä jos joku kerta on silmäkulma mustana sen jälkeen, koska minä puolustaudun noin ihan impulsiibisesti kun joku uhkaa minua fyysisedti. No hämpä päätti syyttää minua väkivaltaiseksi tuon kommentin kälkeen. Kerroin kaverillenikin tämän ja sanoin että jos saan jonku kohtauksen ja kuolen niin tee rikosilmoitus.

Suhde päättyi onneksi melko pian ihan muista syistä. Typerä äijä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla